Maar die zijn ook illegaal in het land...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:55 schreef RickoKun het volgende:
Ze hebben niets voor niets zo'n reputatie in NL opgebouwd, crimineel tuig. Ik hoor nou nooit eens iets van: "Koreanen slaan NL vrouw in het water"
Ook best geinig. Al had ik veel liever bloed aan de paal gezien.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee ze werden ingesloten en toen gingen we met ze allen auto laten wiebelen/schommelen
hey quir 88 hehquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:52 schreef Quir het volgende:
Ik snap dus echt niet waarom sommigen dat kutgedrag van marokkanen goed willen praten, echt kankervolk, mogelijk net zo erg als die kloothommels zelf. Waarom verdedig je dat tuig? Ze doen zó veel fout, profiteren van ons en gaan dan nog (proberen te) rellen, waarom verdedig je hun in godsnaam?
En nu krijgen we gezeik van een van de incompetente users "En de marokkanen die niks doen dan? *cry*" - daar zeg ik niks over, loser.
En wie moet dat dan weer schoonmaken? Juist ja! De gemeentereiniging. En wie betaald die? De overheid, dus wij allemaal!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:14 schreef EvaLeonieHerfkens het volgende:
[..]
Ook best geinig. Al had ik veel liever bloed aan de paal gezien.
Kijk, zo hoort hetquote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:26 schreef Double-Helix het volgende:
ik ben marokkaan en zelfs kwart frans maar ik was voor nederland,frankrijk kan lekker de pot op!
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:16 schreef EvaLeonieHerfkens het volgende:
Achja. Marokkaantjes. Binnenkort het land uit. Opgelost. Slotje.
''Normaal'' ben je tegen racisme, dat wordt vaker zo gezegd ja, maar ondertussen.....quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:49 schreef SaCn het volgende:
normaal ben ik tegen racisme, maar toch gisteren toch maar even flink meegedaan met 'rot maar op naar Marokkoooooo'![]()
mensch! als een volk 'racistisch' is, zijn het die mokkapunten wel.quote:Op zondag 15 juni 2008 17:30 schreef travelwoman het volgende:
[..]
''Normaal'' ben je tegen racisme, dat wordt vaker zo gezegd ja, maar ondertussen.....
Schei eens uit met die vervloekte leukdoenerij.quote:
Eensch.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:46 schreef Apropos het volgende:
Racisme alla, maar dit vind ik toch wel zo irritant:
[..]
Schei eens uit met die vervloekte leukdoenerij.
leukdoenerij? loop ik je de hele dag achterna en noem je 'mensch'? ben je imbeciel ofzo?quote:Op zondag 15 juni 2008 19:46 schreef Apropos het volgende:
Racisme alla, maar dit vind ik toch wel zo irritant:
[..]
Schei eens uit met die vervloekte leukdoenerij.
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op zondag 15 juni 2008 20:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
loop ik je de hele dag achterna en noem je 'mensch'?
lezen kan je niet he? ik zal je helpen. ze gebruikt het woordje 'steeds'. daagt je nu al wat?quote:
Apple-F .. 'steeds'. Éen keer gevonden in dit topic.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lezen kan je niet he? ik zal je helpen. ze gebruikt het woordje 'steeds'. daagt je nu al wat?
wat een kutcomputer heb je dan.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:47 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Apple-F .. 'steeds'. Éen keer gevonden in dit topic.
quote:Op zondag 15 juni 2008 20:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lezen kan je niet he? ik zal je helpen. ze gebruikt het woordje 'steeds'. daagt je nu al wat?
ik vind je echt zo ontstellend geestig.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:53 schreef skiczukie het volgende:
Nee hoor, jij bent de persoon die 'steeds' zegt.
Je zwamt gewoon.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind je echt zo onstellend geestig.
ik zwam niet. en leer nou eens lezen, behalve flauwe grapjes te maken die ook nog eens onjuist zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |