abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 juni 2008 @ 15:24:36 #26
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_59388286
Ik hoop dat we in de finale tegen Marokko moeten en dat Marokko dan wint.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_59388287
ja kut zwarte ook altijd he!11!!!~
pi_59388296
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 14:53 schreef -skippybal- het volgende:
Oeh, na de 4-1 al? Heldenkroeg hoor
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_59388348
Geen idee wat de gemiddelde nationaliteit was, maar het aantal provocerende relschoppertjes was inderdaad erg groot vannacht.
pi_59388375
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:28 schreef Kontiki het volgende:
Geen idee wat de gemiddelde nationaliteit was, maar het aantal provocerende relschoppertjes was inderdaad erg groot vannacht.
Totaal geen last van gehad, heb zelfs nog staan juichen met een kluitje Marokkaans uitziende gasten.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_59388432
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:30 schreef HostiMeister het volgende:
Totaal geen last van gehad, heb zelfs nog staan juichen met een kluitje Marokkaans uitziende gasten.
Sfeer in Den Haag was zowieso erg grimmig, kwam misschien hierdoor:
http://www.nu.nl/news/161(...)reca_te_sluiten.html

In Leiden was het beter.
pi_59388576
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:18 schreef GasTurbine het volgende:
Wat stelt marokko nou voor, eigenlijk.
Irritant scheitland waar de mensen (behalve de extremisten) geeneens voor eigen land willen spelen _!
Je vergeet nog even dat te noemen dat inteelt er de norm is.
Ik heb scháááit!!!
pi_59388583
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 14:49 schreef SaCn het volgende:
normaal ben ik tegen racisme, maar toch gisteren toch maar even flink meegedaan met 'rot maar op naar Marokkoooooo'
Wat nou 'normaal ben ik tegen racisme'..

Je bent gewoon een racist met je 'rot maar op naar Marokko'.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_59388584
quote:
gelukkig werden ze na de 4-1 met bier bekogeld
Maar dat is haram!
pi_59388664
quote:
<knip>
Marokkanen die op provoceren uitzijn gelukkig werden ze na de 4-1 met bier bekogeld en flink het cafe uitgejaagd normaal ben ik tegen racisme, maar toch gisteren toch maar even flink meegedaan met 'rot maar op naar Marokkoooooo'
Zo! dat zal ook een eerste keer zijn dat Nederlanders gezamelijk durven op te treden naar Marokkaanse overlastgevers..
pi_59388670
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:46 schreef nozem het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij? Weet jij eigenlijk wel wat racisme is?
Ik heb scháááit!!!
  zaterdag 14 juni 2008 @ 15:52:46 #37
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_59388672
quote:

[..]

Huillie.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_59388685
quote:

[..]

Zij niet met hun 'kanker kazen' en 'hup Frankrijk?' dan?
  zaterdag 14 juni 2008 @ 15:54:10 #39
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_59388687
quote:

[..]

Zielepoot
pi_59388700
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:52 schreef spy08 het volgende:

[..]

Zo! dat zal ook een eerste keer zijn dat Nederlanders gezamelijk durven op te treden naar Marokkaanse overlastgevers.. [ afbeelding ]
Idd maar de sfeer heb ik dan ook nog nooit zo eensgezind gezien. Bij het volkslied kreeg ik gewoon kippenvel, toen heel het cafe en stadion voluit mee stond mee te bléren
pi_59388721
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:53 schreef SaCn het volgende:

[..]

Een beetje racisme wordt natuurlijk gedoogd wanneer het voetbal betreft.
pi_59388740
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:53 schreef SaCn het volgende:

[..]

Dus als men hup Frankrijk roept is men een racist naar Nederlanders?
En dan nog, 'als zij het doen mag ik het ook' ? Beetje kinderachtig hoor
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zaterdag 14 juni 2008 @ 15:57:45 #43
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_59388742
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:56 schreef nozem het volgende:

[..]

Een beetje racisme wordt natuurlijk gedoogd wanneer het voetbal betreft.
Zoals gewoonlijk maar van één kant zeker?
  zaterdag 14 juni 2008 @ 15:59:43 #44
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_59388776
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:57 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dus als men hup Frankrijk roept is men een racist naar Nederlanders?
En dan nog, 'als zij het doen mag ik het ook' ? Beetje kinderachtig hoor
Je hebt echt een zuur leven
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_59388828
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:52 schreef EvaLeonieHerfkens het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij? Weet jij eigenlijk wel wat racisme is?

het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde

Een kroeg vol Nederlanders. Een paar Marokkanen. Er wordt amper geprovoceerd, kom op man, het gaat hier om een voetbalwedstrijd. Het betreft echter Marokkanen, een deel van de bevolking dat erg gevoelig ligt bij veel Nederlanders. Als het om Marokkanen gaat voelen veel Nederlanders zich duidelijk superieur. Marokkanen zijn uitschot immers. We zien ze liever vertrekken want het zijn allemaal crimineeltjes en godsdienstwaanzinnigen.Ook die paar jochies die bij een voetbalwedstrijd voor de tegenpartij zijn en dat ook tentoonspreiden. Daarop reageren met 'rot maar op naar Marokko' is kinderachtig en neigt toch behoorlijk naar racisme.

Dat veel Marokkanen zich evengoed behoorlijk racistisch gedragen doet daar natuurlijk niks aan af.
pi_59388896
TS huilt nu achter zn pc omdat die mocros hem niet wilden neuken haha
  zaterdag 14 juni 2008 @ 16:07:57 #47
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_59388903
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 16:03 schreef nozem het volgende:

[..]

het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde

Een kroeg vol Nederlanders. Een paar Marokkanen. Er wordt amper geprovoceerd, kom op man, het gaat hier om een voetbalwedstrijd. Het betreft echter Marokkanen, een deel van de bevolking dat erg gevoelig ligt bij veel Nederlanders. Als het om Marokkanen gaat voelen veel Nederlanders zich duidelijk superieur. Marokkanen zijn uitschot immers. We zien ze liever vertrekken want het zijn allemaal crimineeltjes en godsdienstwaanzinnigen.Ook die paar jochies die bij een voetbalwedstrijd voor de tegenpartij zijn en dat ook tentoonspreiden. Daarop reageren met 'rot maar op naar Marokko' is kinderachtig en neigt toch behoorlijk naar racisme.

Dat veel Marokkanen zich evengoed behoorlijk racistisch gedragen doet daar natuurlijk niks aan af.
Klinkt aardig. Nu de werkelijke situatie: Er komen een paar kansenjongeren aan die Frankrijk waarschijnlijk niet eens op een kaart kunnen aanwijzen. Ze komen langs een kroeg, zien dat Nederland tegen Frankrijk speelt, en besluiten dat dat een mooie kans is om weer een paar kazen te zieken. Begeleid door een stortvloed aan racistische uitingen gaan ze Frankrijk aanmoedigen. Na ruim een uur zijn de Nederlanders alle beledigingen meer dan zat en gooien maar eens wat bier. Wat een verschrikkelijk stuk racisme van die Nederlanders toch weer.
pi_59388918
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 16:07 schreef Nobu het volgende:

[..]

Klinkt aardig. Nu de werkelijke situatie: Er komen een paar kansenjongeren aan die Frankrijk waarschijnlijk niet eens op een kaart kunnen aanwijzen. Ze komen langs een kroeg, zien dat Nederland tegen Frnakrijk speelt, en besluiten dat dat een mooie kans is om weer een paar kazen te zieken. Begeleid door een stortvloed aan racistische uitingen gaan ze Frankrijk aanmoedigen. Na ruim een uur zijn de Nederlanders alle beledigingen meer dan zat en gooien maar eens wat bier. Wat een verschrikkelijk stuk racisme van die Nederlanders toch weer.
Met overdrijvingen win je geen discussie. Ik geef trouwens nergens een waardeoordeel. Misschien is er wel helemaal niks mis met een beetje racisme over en weer. Nogmaals, we hebben het hier over voetbal.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 16:09:35 #49
216123 GeckoGecko
Im a slimy filfthy lizard!
pi_59388925
Mensen lopen te zeiken dat we racisten zijn ,maar ondertusse bedoelde die maroks door Frankrijk te roepen ook racistisch. Ze bedoelde eigenlijk KUT NL daar mee te zeggen maar wel ondertusse onder een Nederlands dak wonen. Als je het niet bevalt ga dan lekker terug naar je klote woestijn stelletje woestijn ratte.
Ik ben racistisch tegen zulke types geef ik eerlijk toe. De gene die hier werken en een normaal leven proberen te maken vind ik allemaal best dan ben je hartelijk welkom.
Die gasten die het proberen te verneuken lekker op hun luie reet zitten beetje mans zitten te doen OPROTTEN!!! Gelijk Geert Wilders erop af sturen (alleen Geert is weer wat te extreem) Verdonk dan maar.

Ze weten dat je doordat te roepen problemen zoekt en als ze klappe krijgen piepe. Een Ajaxied dan die een keer flipte door verlies van Ajax. Hij werd helemaal gek wou vechten rosse alles.
Was een Jap fotos aan het maken hij zo oprotte spleetoog moet ik je Ka(...)kop in elkaar trappe. Zag die jap de straat doorenne en weg was die.

Iedereen is wel een beetje racist ergens je kan mij niet vertellen dat je nooit kut marok heb gezegd behalve als je het zelf ben of wat anders.
Zoals kut engelse dan ben je gelijk ook racist dus niet zo zeike.

[ Bericht 23% gewijzigd door GeckoGecko op 14-06-2008 16:25:32 ]
  zaterdag 14 juni 2008 @ 16:10:06 #50
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_59388932
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 16:09 schreef nozem het volgende:

[..]

Met overdrijvingen win je geen discussie.
Ik hoef hem ook niet te winnen, iedereen die wel eens uitgaat weet dat dit de situatie is geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')