abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59384701
ineens 7 vliegen in de badkamer!
Vanmorgen vroeg...???
Hoe zou dat zo ineens komen...
ik zat zelf te denken aan een rottend muisen lijkje in de luchtafvoer...(die staat uit nu)

maar ikw ete niet of dat plausibel is... ik wete uberhaupt niet of die beesten nestjes hebben
pi_59384761
zijn het strontvliegen dan?? (van die gekleurde) want ik dacht dat die alleen op rottend vlees afkwamen..

van die gewonen vliegen die leven heel kort, maar planten zich wel erg voort, dus als je eergister een vlieg had die eitjes heeft gelegd in jouw badkamer, dan zijn ze gister uitgekomen en nog te klein om op te vallen, maar vandaag al heel groot.

Die gaan ook weer eitjes leggen en voor je het weet zit je er de hele zomer aan vast

Ik heb zelf ook een vliegenplaag gehad afgelopen week, had er opeens wel 60 ofzo! (nee, meer!) Heb er op maandag 40 doodgemept, en dinsdag 34 en van die slingers opgehangen, daar zitten er ook een paar in...
Het is nu zaterdag en er vliegen er nog een paar rond, maar het lijkt onder controle
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_59384965
doorspoelen
I feel kinda Locrian today
  zaterdag 14 juni 2008 @ 12:08:25 #4
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_59384979
ze komen zich douchen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_59385011
nee geen strontvliegen het zijn van die zwarte huis tuin en keuken vliegen... heb er nu nog doodgemept!
pi_59391175
het is echt ongeloofelijk heb er nu ook wel zo'n 40 kassiewijlen gemaakt
pi_59391215
jakkes!! er is ergens een stel maden uitgekomen..
(:
  zaterdag 14 juni 2008 @ 19:16:47 #8
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_59392243
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 18:19 schreef nein het volgende:
jakkes!! er is ergens een stel maden uitgekomen..
de rij voor de badkamer is steeds langer aan het worden
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zaterdag 14 juni 2008 @ 22:39:13 #9
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_59396693
ik had ook een keer van die plakdingen opgehangen, maar dat vond ik best zielig blijven ze leven enzo, ik dacht dat er gewoon gif op die dingen zat
Primum non nocere
pi_59426345
Inmiddels vandaag op mijn vrije dag wat meer onderzoek gedaan...

Het blijkt dat heel de schoorsteen (daar komt de lucht ventilatie uiteindelijk in uit) vol zit met kleine takjes. Waarschijnlijk erin gestopt door kouwen die een nestje aan het bouwen zijn.

Dus...
Nu eerst de schoorsteenveger maar eens gebeld om dat leeg te halen (en een kapje tegen vogels te laten plaatsen)

en dan als 2de stap gaan we nu de ventilatie-motor vervangen (stond al op de lijst om te doen, motor is nl. 30 jr oud) tegelijk als dat ding vervangen gaat worden de installateur maar vragen of hij de ventilatiepijpen kan schoon zuigen...

ondertussen ga ik zelf ook nog maar even met de stofzuiger in de weer op de plaatsen waar ik bij kan ga ik eens even een beetje zuigen....

overigens heb ik inmiddels alle ventilatie openingen dicht geplakt met plastic... en je ziet dus af en toe daar een vliegje tegen aan lopen.. (nou eentje... meerdere)
pi_59437377
Ik had heb thuis 2 weken geleden; een stuk of 25 à 30 vliegen in de woonkamer in 2 dagen tijd.
In t begin was t nog wel leuk (ik had namelijk net een nieuwe "electrocutie-vliegenmepper" )
Maar na de 10e wordt het gewoon vervelend.
De ultieme oplossing: Bus Vlido kopen (of een ander middel) huis ontruimen van levende wezens (behalve de vliegen).
Sprayen. Na 2 uur terugkomen en voila! Ground Zero!
pi_59460665
Nou de schoorsteen is leeg (kwam 1,5 vuilniszak kouw-nest uit) en er zit een kappie op tegen nieuwe nesten..

Dan nu de 2de stap, de ventilatie motor en de buizen vernieuwen
pi_83773004
Gekke kick misschien, maar vond dit topic via Google.

Heb ook ineens 40000 vliegen in huis zitten, precies zoals TS omschrijft. Heb er sinds ik thuiskwam al minstens 40 doodgemept en ze blijven maar komen

Heb me ook maar even zo'n bus met spray gekocht.
U MAD?
pi_83773642
  woensdag 7 juli 2010 @ 18:39:48 #15
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_83773767
quote:
Op maandag 16 juni 2008 10:57 schreef tinny het volgende:
Inmiddels vandaag op mijn vrije dag wat meer onderzoek gedaan...

Het blijkt dat heel de schoorsteen (daar komt de lucht ventilatie uiteindelijk in uit) vol zit met kleine takjes. Waarschijnlijk erin gestopt door kouwen die een nestje aan het bouwen zijn.

Dus...
Nu eerst de schoorsteenveger maar eens gebeld om dat leeg te halen (en een kapje tegen vogels te laten plaatsen)

en dan als 2de stap gaan we nu de ventilatie-motor vervangen (stond al op de lijst om te doen, motor is nl. 30 jr oud) tegelijk als dat ding vervangen gaat worden de installateur maar vragen of hij de ventilatiepijpen kan schoon zuigen...

ondertussen ga ik zelf ook nog maar even met de stofzuiger in de weer op de plaatsen waar ik bij kan ga ik eens even een beetje zuigen....

overigens heb ik inmiddels alle ventilatie openingen dicht geplakt met plastic... en je ziet dus af en toe daar een vliegje tegen aan lopen.. (nou eentje... meerdere)
Rotvogels, hier ook overlast in de gehele buurt door die rotbeesten
pi_83776620
Het zit volgens mij in de planten ergens.
Heb alles buitengezet, alle vliegen opgezogen en na 1,5 uur nog maar 2 ontdekt.
Straks voor het slapen gaan maar ff spuitbus gebruiken.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')