abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216972
Ben laatst even wezen kijken naar de plattegrond van het huis op de site van Rotterdams Dagblad. Bleek dat het er toch anders in elkaar zat als dat ik op grond van de uitzendingen bedacht had. En het meest curieuze wat ik gezien heb is een hobbykamer (naast de voorraadkamer). Ik heb nog nooit iemand in het huis iets horen zeggen over de hobbykamer of er naar binnen zien gaan. Ook kan ik me niet herinneren dat Rolfje bij de eerste uitzending iets over de hobbykamer heeft laten zien.

Wat is hier aan de hand? Waar zou de ruimte voor gebruikt worden? Weten de bewoners ervan? Vragen, vragen, vragen.....

Groet van de Buur

zondag 7 november 1999 @ 17:35:00 #2
1567 Tha Poeroet
Stiekeme meelezer
pi_216973
ik heb geen idee
ik zou het ook wel willen weten
Ik weet het zeker, zekerheid bestaat niet
pi_216974
Zeker net 'Sabine's brief' gelezen?
Pezen kan ook een hobby zijn
pi_216975
in deze "Hobby" kamer kunnen de bewoners hun behoeften bevredigen.
  zondag 7 november 1999 @ 17:49:00 #5
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_216976
Lila bedoeld dat in dat topic (i/s/Forum21/HTML/001982.html) er een subdicussietje is ontstaan over de aanwezigheid van een "hobbykamer" vooral omdat er bij de leaders een beeld op te vangen is van een gele schalekknop met het opschrift "hobbykamer". Prima dat je er een a[parte topic over geopend heb, Buur, want zulke mysteries moeten TOP OP HET BOT uitgerafeld worden.
Is die hobbykamer dan misschien de enige ruimte waarin geen camera's hangen of is het een aanduiding voor een ruimte die wij al kennen, maar waar soms ook heeeeel andere dingen gebeuren?? kijk volgend moment weer naar FOK!forum ...

-----------------
Ruud :"Ze kunnen me overal op de wereld neerzetten, ik voel me er thuis."

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
  zondag 7 november 1999 @ 18:02:00 #6
1520 Braakmiddel
is best wel lief
pi_216977
Op de officiele VOO-plattegrond van BB staat ook een hobbykamer maar dan zonder deur. (zie HP de Tijd van deze week) Hoe kom je in godsnaam in een kamer zonder deur?
Gewoon lekker
  zondag 7 november 1999 @ 19:33:00 #7
1288 Puc
Grootheid
pi_216978
Op de plattegrond die je krijgt via de link in het topic "sabine's brief" zie je wel een hobbykamer met een deur, maar wel ZONDER kamera!

Curieus geval, toch eens goed opletten tijdens de uitzendingen.

zondag 7 november 1999 @ 19:49:00 #8
215 misterDre
Paint it black!
pi_216979
Dus toch een peeskamertje!
(zie Topic: Sabine's brief)
  zondag 7 november 1999 @ 20:13:00 #9
1288 Puc
Grootheid
pi_216980
Dan is Ruud toch behoorlijk exhibitionistisch als hij dan toch in de buurt van de kamera de hand aan zichzelf slaat..

Toont weer een hele andere kant van die man

zondag 7 november 1999 @ 20:19:00 #10
215 misterDre
Paint it black!
pi_216981
Nee, als hij uit het huis komt en iemand verteld hem over dat peeskamertje zal ruud zeggen: Peeskamertje?...peeskamertje?... heb ik potverdikkie 100 dagen onder m'n bed gelegen!
pi_216982
Hier is de link nog een keer:

Plattegrond Big Brother Huis

zondag 7 november 1999 @ 20:28:00 #12
1288 Puc
Grootheid
pi_216983
Ja joh..he, potverdikke nou zeg. Dan denk je toch wel even van potverdikke nou, joh, weet je wel!
  zondag 7 november 1999 @ 22:03:00 #13
1567 Tha Poeroet
Stiekeme meelezer
pi_216984
Nee weet ik niet
vertel eens!
Ik weet het zeker, zekerheid bestaat niet
  zondag 7 november 1999 @ 22:15:00 #14
995 PeteRp
What a decade!
pi_216985
In de mysterieuse hobbykamer hangen geen camera's maar er zijn wel spiegels waardoor met camera's uit het hok ernaast gefilmd kan worden. Geen privacy in de hobbykamer dus.

De "Wel of geen deur"-discussie vind ik vreemd. Moet toch via de streams makkelijk te verifieren zijn???

Tell the others!
pi_216986
Om de zaak te checken met behulp van de streams (wel of geen deur) lijkt mij een uitstekend idee. Ik krijg zelf geen beelden - of mijn pc heeft een foutje of ik doe nog steeds iets fout - dus misschien wil iemand anders dat doen?

NB: ik heb 2 typische newbie-vraagjes. Hoe plaats je quotes in je reactie? Ik zie niet hoe ik dat moet doen. En hoe stuur je een berichtje naar een moderator?

Groet van de Buur

maandag 8 november 1999 @ 10:55:00 #16
1288 Puc
Grootheid
pi_216987
quote:
op 11-08-1999 om 07:49 AM schreef Buur het volgende:
NB: ik heb 2 typische newbie-vraagjes. Hoe plaats je quotes in je reactie? Ik zie niet hoe ik dat moet doen. En hoe stuur je een berichtje naar een moderator?

Hoi Buur, quoten is heel simpel, je klikt gewoon op het knopje met de rode pijl, rechtsboven het bericht dat je wil quoten.

Je kan ook zelf een quote aanmaken met UBB-code, zie daarvoor de volgende URL: http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/ubbcode.html

Naast het maken van een bericht staan twee zinnetjes:
*HTML is OFF
*UBB Code is ON
Door op de tweede te klikken kom je ook op bovenstaande link

Succes

[Dit bericht is gewijzigd door Puc (Datum 08 November 1999).]

maandag 8 november 1999 @ 10:56:00 #17
1288 Puc
Grootheid
pi_216988
OOPS

[Dit bericht is gewijzigd door Puc (Datum 08 November 1999).]

maandag 8 november 1999 @ 16:04:00 #18
1520 Braakmiddel
is best wel lief
pi_216989
De vernieuwde definitieve plattegrond van het Big Brother huis is nu te vinden op de BB special van het Rotterdams Dagblad:
http://www.rotterdamsdagblad.nl/bigbrother

Je kunt nu ook een *grote* versie als zipbestand downloaden

Gewoon lekker
  maandag 8 november 1999 @ 16:06:00 #19
1520 Braakmiddel
is best wel lief
pi_216990
Gewoon lekker
pi_216991
Hoi Puc,

Bedankt voor je antwoord! Die icoontjes bij de berichtjes zijn me nu pas opgevallen.... Ik ga het snel een keer uitproberen.

Groet van de Buur

pi_216992
U vraagt en de BB-site draait: Hobbykamer

Op de plattegrond van het Big Brother-huis staat een hobbykamer afgebeeld. Wat is de bedoeling van die kamer? We hebben de bewoners daar namelijk nog nooit gezien. Het lijkt onwaarschijnlijk dat ze een ruimte onbenut laten. Want zoveel oppervlakte hebben ze niet tot hun beschikking. Elke ruimte is mooi meegenomen. Is het niet om je hobby’s te beoefenen, dan wel om je even terug te trekken. Een belletje naar de eindredactie heeft voor opheldering gezorgd; De kamer is al vanaf de eerste dag ingenomen door camera’s. De regie had een extra camerahok nodig, dus de bestaande plannen voor een hobbykamer zijn nooit doorgegaan.

09/11/99
17:30

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_216993
quote:
op 11-09-1999 om 08:09 PM schreef Hunter het volgende:
U vraagt en de BB-site draait: Hobbykamer

Goh.... zouden ze soms meelezen...??

pi_216994
Hihihihihi..... ja, ze lezen vast mee. Wat aardig om dan het antwoord op hun eigen site te geven! Wat mij betreft klinkt het allemaal wel geloofwaardig. Dus deze topic kan gesloten worden - raadsel opgelost.

Kan alleen een moderator een topic afsluiten of kan ik dat zelf ook (omdat ik het topic heb aangemaakt)?

Groet van de Buur

woensdag 10 november 1999 @ 13:41:00 #24
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_216995
Nou heb ik ooit al eens in het prille begin geroepen (weeeeh...niemand heeft dat gelezen....) dat er nog steeds achter van de muren een flipperkast staat.

Althans, volgens een vriendin van me die zeer goed bevriend is met een cameraman daar en een dagje mocht komen kijken (ja, zij wel !)
Die flipperkast blijft tot een bepaald moment verborgen voor de bewoners en als er een moment van ECHTE verveling komt dan schijnen ze , de BBers dus, met schroevendraaiers gewapend te mogen zoeken achter een muur waar een verassing op ze staat te wachten.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')