Wat is hier aan de hand? Waar zou de ruimte voor gebruikt worden? Weten de bewoners ervan? Vragen, vragen, vragen.....
Groet van de Buur
-----------------
Ruud :"Ze kunnen me overal op de wereld neerzetten, ik voel me er thuis."
Curieus geval, toch eens goed opletten tijdens de uitzendingen.
Toont weer een hele andere kant van die man
De "Wel of geen deur"-discussie vind ik vreemd. Moet toch via de streams makkelijk te verifieren zijn???
NB: ik heb 2 typische newbie-vraagjes. Hoe plaats je quotes in je reactie? Ik zie niet hoe ik dat moet doen. En hoe stuur je een berichtje naar een moderator?
Groet van de Buur
quote:
op 11-08-1999 om 07:49 AM schreef Buur het volgende:
NB: ik heb 2 typische newbie-vraagjes. Hoe plaats je quotes in je reactie? Ik zie niet hoe ik dat moet doen. En hoe stuur je een berichtje naar een moderator?
Hoi Buur, quoten is heel simpel, je klikt gewoon op het knopje met de rode pijl, rechtsboven het bericht dat je wil quoten.
Je kan ook zelf een quote aanmaken met UBB-code, zie daarvoor de volgende URL: http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/ubbcode.html
Naast het maken van een bericht staan twee zinnetjes:
*HTML is OFF
*UBB Code is ON
Door op de tweede te klikken kom je ook op bovenstaande link
Succes
[Dit bericht is gewijzigd door Puc (Datum 08 November 1999).]
Je kunt nu ook een *grote* versie als zipbestand downloaden
Bedankt voor je antwoord! Die icoontjes bij de berichtjes zijn me nu pas opgevallen.... Ik ga het snel een keer uitproberen.
Groet van de Buur
Op de plattegrond van het Big Brother-huis staat een hobbykamer afgebeeld. Wat is de bedoeling van die kamer? We hebben de bewoners daar namelijk nog nooit gezien. Het lijkt onwaarschijnlijk dat ze een ruimte onbenut laten. Want zoveel oppervlakte hebben ze niet tot hun beschikking. Elke ruimte is mooi meegenomen. Is het niet om je hobby’s te beoefenen, dan wel om je even terug te trekken. Een belletje naar de eindredactie heeft voor opheldering gezorgd; De kamer is al vanaf de eerste dag ingenomen door camera’s. De regie had een extra camerahok nodig, dus de bestaande plannen voor een hobbykamer zijn nooit doorgegaan.
09/11/99
17:30
quote:
op 11-09-1999 om 08:09 PM schreef Hunter het volgende:
U vraagt en de BB-site draait: Hobbykamer
Goh.... zouden ze soms meelezen...??
Kan alleen een moderator een topic afsluiten of kan ik dat zelf ook (omdat ik het topic heb aangemaakt)?
Groet van de Buur
Althans, volgens een vriendin van me die zeer goed bevriend is met een cameraman daar en een dagje mocht komen kijken (ja, zij wel !)
Die flipperkast blijft tot een bepaald moment verborgen voor de bewoners en als er een moment van ECHTE verveling komt dan schijnen ze , de BBers dus, met schroevendraaiers gewapend te mogen zoeken achter een muur waar een verassing op ze staat te wachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |