Hij heeft wel iets, vind hem cutequote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De manier waarop hij alles op 1 vreselijke toon zegt, maakt niet uit in welke setting of stemming
Ja ik hou ook van jouquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:44 schreef Cairon het volgende:
jij bent dan ook de tmf-doelgroep... hevig aan het puberen, geen ambities, geen toekomstvisie, niet van bijster hoog intelligentie niveau, snel onder de indruk, en gericht op uiterlijkheden. Je bent makkelijk te porren voor hype en reageert simplistisch op kernwoorden die ze op je afvuren...
kortom
zwakbegaafd.
Heb je zo snel Cahir kunnen omschrijvenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:44 schreef Cairon het volgende:
jij bent dan ook de tmf-doelgroep... hevig aan het puberen, geen ambities, geen toekomstvisie, niet van bijster hoog intelligentie niveau, snel onder de indruk, en gericht op uiterlijkheden. Je bent makkelijk te porren voor hype en reageert simplistisch op kernwoorden die ze op je afvuren...
kortom
zwakbegaafd.
Hij kan gewoon niet presenteren, het is wonderbaarlijk dat iemand jarenlang op televisie te zien is en niet het minste of geringste aan verandering heeft laten zien. Of dit is het beste wat de goede jongen in zich heeft, of hij is verbeten van zelfreflectie en volgt alleen het geblaat van breezah-snollen die hem geweldig vinden omdat hij op televisie te zien is.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De manier waarop hij alles op 1 vreselijke toon zegt, maakt niet uit in welke setting of stemming
Ik heb 'm al gekeken nuquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
http://www.patriotresource.com/bg/insights/spoilers.html goeie website![]()
Oh Cairon wil je me dan gezelschap houden.
Hij verdient vrij goed hoor.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:51 schreef Cairon het volgende:
Hij is 24 en heeft geen enkel toekomstperspectief voor zich.
Stel hij is 30, wat kan onze mongoloide dwerg dan nog doen? Presenteren? Ik geloof niet dat hij ergens aan de bak kan komen behalve TMF en andere jongeren-zut, en daar valt geen brood meer te halen als je 30 bent en verstoken bent van talent. Geen enkele andere zender zal 'em op pakken als hij bij TMF eruit ligt omdat hij gewoon te oud is.
6pack is niet echt duidelijk te zijn...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:02 schreef Cairon het volgende:
te brede neus, die niet recht staat, plat ook. Zijn ogen staan te ver uit elkaar, en zijn blokjes liggen ongelijk.
Idd cairon hij is geen match, je bent veel beterquote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:02 schreef Cairon het volgende:
te brede neus, die niet recht staat, plat ook. Zijn ogen staan te ver uit elkaar, en zijn blokjes liggen ongelijk.
kan je alvast verklappen 1 point.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:04 schreef Cahir het volgende:
[..]
6pack is niet echt duidelijk te zijn...
...maar mogen wij jou foto es raten?
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:04 schreef Cahir het volgende:
[..]
6pack is niet echt duidelijk te zijn...
...maar mogen wij jou foto es raten?
Ik was vandaag in the men at work, Michell danst zelfs op zijn werkquote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:10 schreef Ang3l het volgende:
Aaaaaaaaaalsof mijn buurjongen niet weet hoe de homo-wereld is!
Meet my friends Maurits, Mitchell, Melanie, Guy
Komt omdat ie mij daar zag vanmiddag en we vanavond samen film gaan kijken en gaan stappenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik was vandaag in the men at work, Michell danst zelfs op zijn werk
Proffesioneel gemaakt! Thumbs upquote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:10 schreef Ang3l het volgende:
Aaaaaaaaaalsof mijn buurjongen niet weet hoe de homo-wereld is!
Meet my friends Maurits, Mitchell, Melanie, Guy
Was 1 van de laatste afleveringen van Villa Life volgens mij. Daar hebben ze samen voor gewerkt.quote:
Het handtasjesgevechtquote:
Pardon?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:21 schreef samjustme het volgende:
Als het geen nichtige stemmen zijn dan weet ik het ook niet meer. Geef ze een schaar krullen zijn.
Die dode rat bedoel je?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:33 schreef Cahir het volgende:
Ang3l ik wil je niet bang maken maar er zit een monster op je hoofd
just kidding
Eerst Cristiano Ronaldo bijwerken.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:21 schreef samjustme het volgende:
Als het geen nichtige stemmen zijn dan weet ik het ook niet meer. Geef ze een schaar krullen zijn.
Mag Mitchell straks doenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:41 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja die. Mep em snel deraf met een handtasje!
Gelukkigquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag Mitchell straks doen
(En no way dat mijn blonde engelenkrullen eraf gaan voorlopig, krijg er nog veels te veel complimenten over)
Ik heb alleen een beetje slag helaas. En het ging hier over Ang3ls krullen, niet de mijnequote:
Thanksquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:12 schreef Weemz het volgende:
Ik vind die krullen best wel mooi eigenlijk Ang3l
Ja goed. Mitchell doet sinds afgelopen maandag ook mee dus nu hebben we vier jongens. Quiten, Gino, Mitchell en ik. Zijn inmiddels met 3 verschillende dansen gestart. Eentje is de agressie dans op Moby, een marionetten dans op Vast en een moderne dans sinds kort (waar ik ERG op moet oefenen qua evenwicht).quote:Hoest verder met de 'Radicalisering'?
Hmmz, denk dat dat in de les verteld is waar ik niet bij was. Wat dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:20 schreef Weemz het volgende:
Ja hij heeft me verteld hoe het 12 december eruit gaat zien... Eigenlijk best grof (als ik het idee achter de bandjes goed begrijp), maar voor het doel best goed uitgewerkt...
hahaha, vergeten een cadeautje te halen?quote:
Heb hem meerdere malen irl tegengekomen toen ik nog actief was voor PvdA.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:50 schreef Cahir het volgende:
Roddel gaat rond: Wouter Bos schijnt homo te zijn en gescheiden te zijn met zijn vrouw.
Het zou me NIETS verbazenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:50 schreef Cahir het volgende:
Roddel gaat rond: Wouter Bos schijnt homo te zijn en gescheiden te zijn met zijn vrouw.
Ja. Nieuw fatsoenlijk servies setje. Niet 5 verschillende setjes gemixtquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hahaha, vergeten een cadeautje te halen?
Het verhaal gaat al jaren dat ie homo is. Geruchten uit z'n studententijd, en uit Hong Kong.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:50 schreef Cahir het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |