denk dat Cairon en Paul liefdesmaatjes kunnen worden, kunnen lekker baggeren en janken hoe slecht wel niet '' allochtonen'' zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij moet je zulke tirades nog even bewaren totdat TMM en Paul hier weer terugzijn
dan is de kans op weerwoord wat groter
Inderdaad. Dat is gewoon een tussenfase naar de scheiding. Open relatie is meestal een symptoom dat het slecht gaat en het einde nadertquote:
Uhu als ik een relatie had en moi viendje of vriend zelfs zou beginnen over open relatie zou ik meteen me kappen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:27 schreef Cahir het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is gewoon een tussenfase naar de scheiding. Open relatie is meestal een symptoom dat het slecht gaat en het einde nadert.
Juistquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:30 schreef samjustme het volgende:
[..]
Uhu als ik een relatie had en moi viendje of vriend zelfs zou beginnen over open relatie zou ik meteen me kappen.
Het probleem van de PvdA is dat ze graag vergoeilijkend doen als bepaalde bevolkingsgroepen niet hun verantwoordelijkheden nemen, en van andere mensen eisen dat ze het wel doen. Zoals dat raadslid in Zuid-Oost, dat zonder rijbewijs rondreed. Dat was normaal in de Bijlmer, werd er gezegd.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:25 schreef samjustme het volgende:
Heb een hekel aan mensen die hun mislukkingen al te graag aan anderen toewijzen. Be a man, wees verantwoordelijk van je eigen doen en daden.
Uiteindelijk zijn ze allemaal een pot nat, ik maak me niet meer druk om zolang de belastingen omlaag gaanquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het probleem van de PvdA is dat ze graag vergoeilijkend doen als bepaalde bevolkingsgroepen niet hun verantwoordelijkheden nemen, en van andere mensen eisen dat ze het wel doen. Zoals dat raadslid in Zuid-Oost, dat zonder rijbewijs rondreed. Dat was normaal in de Bijlmer, werd er gezegd.
die zijn nu nog geen 5 jaar oud, dus die denken nog sowieso nog niet zo veelquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:26 schreef Cahir het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, wat zullen de kinderen wel niet denken?
Een doorsnee vader van 45 heeft al kinderen van 18...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die zijn nu nog geen 5 jaar oud, dus die denken nog sowieso nog niet zo veel
maar als ze straks groter zijn en zien dat pappa op die manier ook gelukkig is komt het wel goed
aha, nu valt pas het kwartjequote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:17 schreef Cahir het volgende:
[..]
Het hele homo gebeuren komt ook over als oplichterij. Denk niet dat een gemiddeld kind/vrouw daar blij mee is.
the only way is upquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn ze allemaal een pot nat, ik maak me niet meer druk om zolang de belastingen omlaag gaan.
volgens mij is dat huwelijk nog maar iets van 2003 of zoquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:35 schreef Cahir het volgende:
[..]
Een doorsnee vader van 45 heeft al kinderen van 18...
Nou nou niet geschikt een groot woord, sommigen wel en sommigen niet. Ik val nou eenmaal op Medetiriaanse types, ik zie mezelf wel met een Turk, Marokkaan, Latin of Italiaanquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:33 schreef Cairon het volgende:
Grappig ook dat er meteen plaatjes van Hitler rond worden gesmeten...
Dat is dus de ondergang van de PvdA geweest, door iedere discussie zo te domineren en door de tegenpartij altijd als onmenselijk af te schilderen en zelf de heiligheid en reinheid uit te hangen.
Schijntolerantie.
Overigens SJM... wat was dat ook alweer dat jij geen Hollanders als geschikt vriendjesmateriaal vond?
En Geert en Rita domineren niet elke discussie met hun issues ?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:33 schreef Cairon het volgende:
Grappig ook dat er meteen plaatjes van Hitler rond worden gesmeten...
Dat is dus de ondergang van de PvdA geweest, door iedere discussie zo te domineren en door de tegenpartij altijd als onmenselijk af te schilderen en zelf de heiligheid en reinheid uit te hangen.
Schijntolerantie.
Overigens SJM... wat was dat ook alweer dat jij geen Hollanders als geschikt vriendjesmateriaal vond?
Misschien heeft ie op jequote:
Je bent dus gewoon een racist.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:41 schreef samjustme het volgende:
Nou nou niet geschikt een groot woord, sommigen wel en sommigen niet. Ik val nou eenmaal op Medetiriaanse types, ik zie mezelf wel met een Turk, Marokkaan, Latin of Italiaan.
And proud of itquote:
Of ik heb al 4x niet opgedaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |