Vind wel jammer als het waar is hij heeft een vrouw en kind.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het verhaal gaat al jaren dat ie homo is. Geruchten uit z'n studententijd, en uit Hong Kong.
Goed gezegd.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Vind wel jammer als het waar is hij heeft een vrouw en kind.
Je hoeft niet met me eens zijn maar als je eenmaal 'hetero' bent en aan kinderen begint dan moet je je homo zijn bij laten en gewoon ermee ophouden.
Tja, het is nou niet bepaald een homovriendelijke partij en als je daar carriere wil maken... viel het je niet op dat hij pas trouwde toen hij leider werd?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:10 schreef samjustme het volgende:
Je hoeft niet met me eens zijn maar als je eenmaal 'hetero' bent en aan kinderen begint dan moet je je homo zijn bij laten en gewoon ermee ophouden.
alsof dat voor die kinderen uitmaakt of pappa hem nu in een andere meneer of mevouw steektquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Waarom? Het is geen misdaad of politieke fout.quote:
Het hele homo gebeuren komt ook over als oplichterij. Denk niet dat een gemiddeld kind/vrouw daar blij mee is.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof dat voor die kinderen uitmaakt of pappa hem nu in een andere meneer of mevouw steekt
het feit dat ouders daardoor uit elkaar gaan heeft dan weer wel effect maar dat is dan voor voor homo en hetero ouders hetzelfde
Nou nou PvdA is nou niet bepaald homo onvriendelijk we hebben zelfs een homo vereniging, zat ook inquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Tja, het is nou niet bepaald een homovriendelijke partij en als je daar carriere wil maken... viel het je niet op dat hij pas trouwde toen hij leider werd?
Als ie echt homo is, gaat dit toch niet werken. Ik zie hem al ergens op een of andere parkeerplaats staan.
en wie was er ook alweer ceremoniemeester bij dat huwelijk, juist ja Joop Wijnquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Tja, het is nou niet bepaald een homovriendelijke partij en als je daar carriere wil maken... viel het je niet op dat hij pas trouwde toen hij leider werd?
Als ie echt homo is, gaat dit toch niet werken. Ik zie hem al ergens op een of andere parkeerplaats staan.
De achterban van de PvdA zijn de marrokanen/islamieten. Ze hebben al een zeteltekort.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waarom? Het is geen misdaad of politieke fout.
Gaat om dat hij zijn vrouw heeft voorgelogen en geloof me voor een kind is het veel erger om te horen dat je papa homo is en wat heb je met erinsteken pff. Homoseksualiteit is meer dan alleen maar seks met mannenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof dat voor die kinderen uitmaakt of pappa hem nu in een andere meneer of mevouw steekt
het feit dat ouders daardoor uit elkaar gaan heeft dan weer wel effect maar dat is dan voor voor homo en hetero ouders hetzelfde
Raadsleden die tegen homo's zijn, raadsleden die voor steniging zijn, raadsleden die de sharia willen invoeren.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:17 schreef samjustme het volgende:
Nou nou PvdA is nou niet bepaald homo onvriendelijk we hebben zelfs een homo vereniging, zat ook in.
Idd.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:20 schreef samjustme het volgende:
[..]
Gaat om dat hij zijn vrouw heeft voorgelogen en geloof me voor een kind is het veel erger om te horen dat je papa homo is en wat heb je met erinsteken pff. Homoseksualiteit is meer dan alleen maar seks met mannen.
Uiteindelijk gaat het allemaal om geld/uitkeringen. Dan is waar Bos hem insteekt ook bijzaak.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:18 schreef Cahir het volgende:
De achterban van de PvdA zijn de marrokanen/islamieten. Ze hebben al een zeteltekort.
was jij erbij dan toen ze elkaar eeuwig trouw beloofd hebben?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:20 schreef samjustme het volgende:
[..]
Gaat om dat hij zijn vrouw heeft voorgelogen en geloof me voor een kind is het veel erger om te horen dat je papa homo is en wat heb je met erinsteken pff. Homoseksualiteit is meer dan alleen maar seks met mannen.
volgens mij moet je zulke tirades nog even bewaren totdat TMM en Paul hier weer terugzijnquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:22 schreef Cairon het volgende:
Aan de PvdA had ik altijd al een hekel, hoe ze hun integriteit jaren geleden al hebben opgeofferd om het een kleine groep naar hun zin te maken. Ze hebben het publieke debat jarenlang ondermijnd door alles en iedereen die hen niet aanstond zwart te maken en te negeren. Brandmerken met de beschuldiging van racist en alle kritiek van de hand doen.
Samen met GroenLinks hebben ze het woord tolerantie verkracht.
En nu is de PvdA overgestapt op methodes die ze jaren lang hebben zwartgemaakt en denken ze snel punten te scoren door de dingen van anderen over te nemen die ze jaren lang hebben afgezworen en hebben beschreven als het grootste kwaad.
Zoals ik al zei, wat zullen de kinderen wel niet denken?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was jij erbij dan toen ze elkaar eeuwig trouw beloofd hebben?
wie weet hebben ze wel een " open relatie"
en ja homo is meer dan alleen maar sex hebben, maar ik gebruikte het hier als een metafoor voor houden van!!!
open relatie = bullshitquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was jij erbij dan toen ze elkaar eeuwig trouw beloofd hebben?
wie weet hebben ze wel een " open relatie"
en ja homo is meer dan alleen maar sex hebben, maar ik gebruikte het hier als een metafoor voor houden van!!!
TMM valt zowieso af.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij moet je zulke tirades nog even bewaren totdat TMM en Paul hier weer terugzijn
dan is de kans op weerwoord wat groter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |