abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59394470
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:04 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Het verhaal gaat al jaren dat ie homo is. Geruchten uit z'n studententijd, en uit Hong Kong.
Vind wel jammer als het waar is hij heeft een vrouw en kind.

Je hoeft niet met me eens zijn maar als je eenmaal 'hetero' bent en aan kinderen begint dan moet je je homo zijn bij laten en gewoon ermee ophouden.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  zaterdag 14 juni 2008 @ 21:13:35 #252
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_59394541
Hij zal meteen af moeten treden als het waar is en aan het licht komt. De PvdA achterban heeft het niet zo op homo's, zelfs de CDA-achterban staat meer open voor homo's dan de PvdA.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_59394552
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:10 schreef samjustme het volgende:

[..]

Je hoeft niet met me eens zijn maar als je eenmaal 'hetero' bent en aan kinderen begint dan moet je je homo zijn bij laten en gewoon ermee ophouden.
Goed gezegd.
pi_59394568
Niet alleen hekel aan allochtonen nu dus ook aan PvdA jammer .
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_59394592
De achterban van PvdA zijn de marrokanen/islamieten.
pi_59394606
Dus hij zal idd moeten aftreden.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 21:16:01 #257
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_59394609
quote:

Tja, het is nou niet bepaald een homovriendelijke partij en als je daar carriere wil maken... viel het je niet op dat hij pas trouwde toen hij leider werd?

Als ie echt homo is, gaat dit toch niet werken. Ik zie hem al ergens op een of andere parkeerplaats staan.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zaterdag 14 juni 2008 @ 21:16:36 #258
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_59394622
quote:

[..]

alsof dat voor die kinderen uitmaakt of pappa hem nu in een andere meneer of mevouw steekt

het feit dat ouders daardoor uit elkaar gaan heeft dan weer wel effect maar dat is dan voor voor homo en hetero ouders hetzelfde
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  zaterdag 14 juni 2008 @ 21:17:23 #259
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_59394641
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:15 schreef Cahir het volgende:
Dus hij zal idd moeten aftreden.
Waarom? Het is geen misdaad of politieke fout.
pi_59394650
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:16 schreef Stroekie het volgende:

[..]

alsof dat voor die kinderen uitmaakt of pappa hem nu in een andere meneer of mevouw steekt

het feit dat ouders daardoor uit elkaar gaan heeft dan weer wel effect maar dat is dan voor voor homo en hetero ouders hetzelfde
Het hele homo gebeuren komt ook over als oplichterij. Denk niet dat een gemiddeld kind/vrouw daar blij mee is.
pi_59394653
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:16 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Tja, het is nou niet bepaald een homovriendelijke partij en als je daar carriere wil maken... viel het je niet op dat hij pas trouwde toen hij leider werd?

Als ie echt homo is, gaat dit toch niet werken. Ik zie hem al ergens op een of andere parkeerplaats staan.
Nou nou PvdA is nou niet bepaald homo onvriendelijk we hebben zelfs een homo vereniging, zat ook in .
  zaterdag 14 juni 2008 @ 21:18:24 #262
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_59394671
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:16 schreef PJORourke het volgende:

[..]

en wie was er ook alweer ceremoniemeester bij dat huwelijk, juist ja Joop Wijn
en ja die is dus ook van de familie en van het CDA
Daarna werd Wouter pas echt door Joop genaaid oen bij de vorige kabinetsformatie het CDA toch liever met VVD en Fortuijn verder ging
pi_59394677
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:17 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Waarom? Het is geen misdaad of politieke fout.
De achterban van de PvdA zijn de marrokanen/islamieten. Ze hebben al een zeteltekort.
pi_59394745
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:16 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Gaat om dat hij zijn vrouw heeft voorgelogen en geloof me voor een kind is het veel erger om te horen dat je papa homo is en wat heb je met erinsteken pff. Homoseksualiteit is meer dan alleen maar seks met mannen .
  zaterdag 14 juni 2008 @ 21:21:15 #265
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_59394771
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:17 schreef samjustme het volgende:
Nou nou PvdA is nou niet bepaald homo onvriendelijk we hebben zelfs een homo vereniging, zat ook in .
Raadsleden die tegen homo's zijn, raadsleden die voor steniging zijn, raadsleden die de sharia willen invoeren. Nee dank je.
pi_59394773
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:20 schreef samjustme het volgende:

[..]

Gaat om dat hij zijn vrouw heeft voorgelogen en geloof me voor een kind is het veel erger om te horen dat je papa homo is en wat heb je met erinsteken pff. Homoseksualiteit is meer dan alleen maar seks met mannen .
Idd.

en het kind maar denken 'als pa niet loog was ik er nu net' en dat soort kut kwesties'
  zaterdag 14 juni 2008 @ 21:22:05 #267
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_59394789
Aan de PvdA had ik altijd al een hekel, hoe ze hun integriteit jaren geleden al hebben opgeofferd om het een kleine groep naar hun zin te maken. Ze hebben het publieke debat jarenlang ondermijnd door alles en iedereen die hen niet aanstond zwart te maken en te negeren. Brandmerken met de beschuldiging van racist en alle kritiek van de hand doen.

Samen met GroenLinks hebben ze het woord tolerantie verkracht.

En nu is de PvdA overgestapt op methodes die ze jaren lang hebben zwartgemaakt en denken ze snel punten te scoren door de dingen van anderen over te nemen die ze jaren lang hebben afgezworen en hebben beschreven als het grootste kwaad.
I'm hungry!
  zaterdag 14 juni 2008 @ 21:22:08 #268
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_59394792
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:18 schreef Cahir het volgende:
De achterban van de PvdA zijn de marrokanen/islamieten. Ze hebben al een zeteltekort.
Uiteindelijk gaat het allemaal om geld/uitkeringen. Dan is waar Bos hem insteekt ook bijzaak.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 21:23:47 #269
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_59394839
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:20 schreef samjustme het volgende:

[..]

was jij erbij dan toen ze elkaar eeuwig trouw beloofd hebben?
wie weet hebben ze wel een " open relatie"

en ja homo is meer dan alleen maar sex hebben, maar ik gebruikte het hier als een metafoor voor houden van!!!
pi_59394892
Heb een hekel aan mensen die hun mislukkingen al te graag aan anderen toewijzen. Be a man, wees verantwoordelijk van je eigen doen en daden.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 21:25:54 #271
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_59394904
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:22 schreef Cairon het volgende:
Aan de PvdA had ik altijd al een hekel, hoe ze hun integriteit jaren geleden al hebben opgeofferd om het een kleine groep naar hun zin te maken. Ze hebben het publieke debat jarenlang ondermijnd door alles en iedereen die hen niet aanstond zwart te maken en te negeren. Brandmerken met de beschuldiging van racist en alle kritiek van de hand doen.

Samen met GroenLinks hebben ze het woord tolerantie verkracht.

En nu is de PvdA overgestapt op methodes die ze jaren lang hebben zwartgemaakt en denken ze snel punten te scoren door de dingen van anderen over te nemen die ze jaren lang hebben afgezworen en hebben beschreven als het grootste kwaad.
volgens mij moet je zulke tirades nog even bewaren totdat TMM en Paul hier weer terugzijn
dan is de kans op weerwoord wat groter
pi_59394907
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:23 schreef Stroekie het volgende:

[..]

en ja homo is meer dan alleen maar sex hebben, maar ik gebruikte het hier als een metafoor voor houden van!!!
Zoals ik al zei, wat zullen de kinderen wel niet denken?
pi_59394918
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:23 schreef Stroekie het volgende:

[..]

open relatie = bullshit
pi_59394929
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:25 schreef Stroekie het volgende:

[..]

volgens mij moet je zulke tirades nog even bewaren totdat TMM en Paul hier weer terugzijn
dan is de kans op weerwoord wat groter
TMM valt zowieso af.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 21:27:10 #275
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_59394937
nou dan moet je dus vooral NIET bij de PvdA zijn die al hun mislukkingen afschuiven op anderen, die jarenlang het gezicht van de integratie hebben bepaald, en die nu, nu het een mislukking blijkt te zijn, alles en iedereen de schuld geven.
I'm hungry!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')