Ja, een halfdooie knuffelquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:39 schreef samjustme het volgende:
[..]
Is ie ook al reeds door iemand anders getest.
Soort van, voor mijn nieuw toekomstig huisje heb ik Italiaans design in gedachte, strak modern enz.quote:
Bij italiaans denk ik juist aan klassiek.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
Soort van, voor mijn nieuw toekomstig huisje heb ik Italiaans design in gedachte, strak modern enz.
http://www.vanzantentrading.nl/quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:45 schreef Cahir het volgende:
[..]
Bij italiaans denk ik juist aan klassiek.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:31 schreef hierissieweer het volgende:
Wat doe je eerst bij mij op de wc, of bij cahir in bed?
bij mij een mix van amsterdamse/haagse school. wat deens design voor de aankleding/accessoires(lampen ed) en een beetje funk/punk ala blond servies een vleugje kunst. Zeg maar riviera maison, maar dan speelser en minder gekunsteld, maar vrij (en geen wit)quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
Soort van, voor mijn nieuw toekomstig huisje heb ik Italiaans design in gedachte, strak modern enz.
In gewoon Nederlands?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:52 schreef hierissieweer het volgende:
bij mij een mix van amsterdamse/haagse school. wat deens design voor de aankleding/accessoires(lampen ed) en een beetje funk/punk ala blond servies een vleugje kunst. Zeg maar riviera maison, maar dan speelser en minder gekunsteld, maar vrij (en geen wit)
cahir is jonger, ik leukerquote:
Antiek, met leuke kunstquote:
maar julllie hebben dan wel weer een lekker groot huisquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:54 schreef wonderer het volgende:
Tralala. Enige waar ik van baal is de kleine keuken en het feit dat we geen gang hebben.
Jullie hebben dus zo'n sitcom-ingang?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:54 schreef wonderer het volgende:
Tralala. Enige waar ik van baal is de kleine keuken en het feit dat we geen gang hebben.
Geen gang hu? Trouwens schiet het al een beetje op met verbouwen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:54 schreef wonderer het volgende:
Ik word nogmaals overgeslagenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
cahir is jonger, ik leukerCahir meer bed en ik meer toilet ervaring
Een hoe?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jullie hebben dus zo'n sitcom-ingang?
Daag je me nou uit om een foto te postenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
cahir is jonger, ik leukerCahir meer bed en ik meer toilet ervaring
En sam is topquote:
Hoeft niet, heb deze van jou toch al?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:59 schreef Cahir het volgende:
[..]
Daag je me nou uit om een foto te posten?
jij versatile?quote:
Wat is jouw specialiteit dan?quote:
slikken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |