.quote:Oranje in dezelfde opstelling
AMSTERDAM - Nederland treedt tegen Frankrijk zoals verwacht in dezelfde opstelling aan als tegen Italië. Dat hebben de spelers zojuist te horen gekregen van bondscoach Marco van Basten. Het betekent dat John Heitinga net als de herstelde Arjen Robben op de reservebank begint.
De achterhoede bestaat uit Khalid Boulahrouz, André Ooijer, Joris Mathijsen en Giovanni van Bronckhorst, terwijl Orlando Engelaar en Nigel de Jong de controle op het middenveld bewaken. Dirk Kuyt, Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder ondersteunen diepe spits Ruud van Nistelrooy.
Voor Giovanni van Bronckhorst en Marco van Basten is het duel met de Fransen bijzonder. Gio speelt zijn tachtigste interland en passeert daarmee Patrick Kluivert en Dennis Bergkamp. Van Basten zit sinds 2004 voor de vijftigste keer op de bank. Van de voorgaande 49 duels won hij er 33 en verloor hij er vijf
doelsaldo maakt niets uit gaat eerst om onderling resultaat dus Nederland wordt sowieso geen 3de na deze rondequote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:45 schreef 1shot1kill het volgende:
Ik denk dat de Fransen wel klaar zijn voor Nederland, die hebben echt niet 4 dagen uit hun neus zitten vreten. 1-2 vrees ik.
Nu maar hopen dat Italië wint met niet al te veel doelpunten of gelijk speelt anders staan we derde achter Frankrijk en Roemenië en word het moeilijk dinsdag als Frankrijk Nederland verslaat.
als Nederland verliest en Roemenië wint hebben Frankrijk en Roemenië allebei 4 punten, Nederland 3 en Italië 0, dus dan staat Nederland wel derde.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:00 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
doelsaldo maakt niets uit gaat eerst om onderling resultaat dus Nederland wordt sowieso geen 3de na deze ronde
zo wel ja maar Roemenie tellen we niet echt meequote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:05 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
als Nederland verliest en Roemenië wint hebben Frankrijk en Roemenië allebei 4 punten, Nederland 3 en Italië 0, dus dan staat Nederland wel derde.
het ging over de stand na vannavondquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:20 schreef 1shot1kill het volgende:
Dat kan ook nog, als Frankrijk en Italië vandaag allebei winnen en Nederland dinsdag gelijk speelt of verliest terwijl Frankrijk - Italie gelijkspel of winst voor Italië word is er nog kans dat Nederland naar huis mag en Italië en Frankrijk verder.
Dan zal ik het wel verkeerd heb gelezen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:32 schreef 1shot1kill het volgende:
Nee, je reageert op mijn post en die gaat over dinsdag.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:42 schreef wdn het volgende:
Bij ons bij de Super hing een bordje: "vandaag geen stokbroden"![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Was jij niet al zo oud dat het een mooi moment was om te sterven?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |