Dan heb je voor een te hoog bedrag besteld.quote:Op zondag 15 juni 2008 11:53 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik kreeg van de week een briefje dat ik het moest ophalen bij een Kiala-punt en ik eerst even moest bellen waar het gedropt moest worden. Waarom is mij volstrekt onduidelijk, maar ik heb dus echt geen zin en tijd om het op te halen en direct te betalenLaat maar hangen, die bestelling.
ik heb hem zelf alleen in de kleur die je ook hierboven hebt staan maar hij is het wel waard om in meerdeere kleuren te bestellen, vind ik zelf danquote:Op zondag 15 juni 2008 18:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
erg verleidelijk om hem dan ook in een andere kleur te bestellen... hmmm...
Yep!quote:Op zondag 15 juni 2008 11:46 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Komt zeker allemaal uit die dekselse herfstcatalogus?
Leuk hoor!
hoe valt ie? is hij van dat linnen dat hij na 1 dag een maat groter uitgelubberd is?quote:Op zondag 15 juni 2008 18:32 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ik heb hem zelf alleen in de kleur die je ook hierboven hebt staan maar hij is het wel waard om in meerdeere kleuren te bestellen, vind ik zelf danBij mij zit hij in eder geval fantastisch!
Erg is dat hé, dan blijf je maar kopen omdat het toch niets kostquote:Op zondag 15 juni 2008 18:52 schreef MaLo het volgende:
Wij gaan vrijdag op vakantie en ik wil tóch nog meer dingen hebben.
Dus ik ga woensdag op mijn vrije dag maar even naar de echte H&M. Ik MOET gewoon wat kopen uit de sale
woaahquote:Op zondag 15 juni 2008 06:56 schreef shut.up.and.love het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Net voor 200 euro besteld
Nou, ik heb zelf wel een tamelijk forse kont en holle rug dus niet iedere broek past mij gemakkelijk. Deze zit omdat hij wat hoger is wel goed aan de bovenkant. Hij valt gewoon netjes, leuk. Het linnen wordt vind ik niet erg flubberig, ik heb andere linnen broeken waarbij dat veel erger is. Deze blijft eigenlijk vrij netjesquote:Op zondag 15 juni 2008 18:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hoe valt ie? is hij van dat linnen dat hij na 1 dag een maat groter uitgelubberd is?
69-6856quote:Op zondag 15 juni 2008 21:03 schreef RandomMoron het volgende:
[..]
woaahwat is de code voor die lelie oorbellen?
ik krijg steeds een error op het ellegirls forumquote:Op zondag 15 juni 2008 21:45 schreef shut.up.and.love het volgende:
[..]
69-6856
&
69-6898
fyi, ik heb zelf de catalogus niet eens, maar heb gewoon h&m herfst catalogus items gegoogledop het ellegirl forum is er een topic vol met codes enfoto's
Dan komt ie morgenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:19 schreef -moi- het volgende:
17-06-2008 Zwolle , intern transport pakketten
...staat er bij mijn bestelling... en hij is nu roze ipv lichtblauw. Wie weet hoe lang het dan ongeveer nog duurt om te leveren??
ik heb hetzelfde 'probleem'quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:19 schreef -moi- het volgende:
heb mn pakketje gister al binnen gekregen, veel is toch niet zo mooimaar hou 4 shirtjes
oa. poederroze blousje en spagettiebandtruitje poederroze, super leuk! Alleen hou ik nog maar 37 euro over voor die 4 truitjes en daar gaat nog 30 euro korting vanaf... ik kan toch niet 7 euro + 1 euro verzendkosten naar ze gaan overmaken
? Weet iemand hoe dit dan gaat??
oh en bij 1 truitje had ik sterk het gevoel dat ze hem bij het meisje op de foto met naalden achter hebben vastgezet, want bij mij viel ie echt totaaaal anders...
ja dat is misschien wel een goed idee.. alleen kost een maandfactuur weer een euro?? Niet dat dat heel veel uitmaaktquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:12 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde 'probleem'
terugsturen en de maandfactuur maar afwachten denk ik, ipv de acceptgiro in het pakje
eeh ik heb verzendkosten plus de 1 euro retourkosten betaald. hopelijk klopte datquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:39 schreef RandomMoron het volgende:
Ik niet snap...
volgens de OP moet je de complete verzendkosten betalen..op mijn factuur staat echter :
Als je artikelen terugstuurt naar de h&m retourservice trek je het bedrag van deze artikelen van het totaal af en tel je de kosten voor de retourzending ( eur 1 ) erbij op..blabla..
maar wel: Als je het artikel ruilt voor hetzelfde artikel blablabla hoef je geen verzendkosten te betalen.
welke van de twee opties moet ik nu kiezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |