abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59356163
Zou het niet grappig zijn als Nederland nu ineens een pak op de broek krijgt met 6-0 van Frankrijk? Want nu denkt iedereen dat we Europees Kampioen worden en dat we die Fransen gewoon even oprollen. Krijgen we ineens een dikke nederlaag te verwerken. En als Italie dan nog met 4-0 wint van Roemenie wordt het nog uitkijken.

Niemand die dat verwacht. Ineens slaat dan ook de stemming over. Van Basten krijgt weer de hoon van het volk. Iedereen is gelijk weer depressief en ziet het niet meer zitten. We staan ook gigantisch voor lul voor de hele wereld. We zaten al te feesten alsof we EC08 hadden gewonnen.

Naja dit leek mij gewoon grappiig als ineens Nederland een pak op de broek krijgt,
pi_59356253
Ik heb niet de indruk dat we na maandag deden alsof we het EK al gewonnen hadden. Wat over-enthousiaste fans misschien wel, maar de spelers waren (meteen na de wedstrijd al) eerder terughoudend dan overmoedig.
pi_59356259
Landverrader
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_59356265
* ruud.nl maakt note voor zichzelf dat hij voortaan toch echt eerst even naar de naam van TS moet kijken voordat hij op de TT klikt.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 13 juni 2008 @ 09:35:46 #5
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_59356272
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 09:35 schreef Seneca het volgende:
Landverrader
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_59356280
TS kan er gewoon niet mee omgaan
  vrijdag 13 juni 2008 @ 09:36:22 #7
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_59356287
grappig???
je oogst wat je zaait
  vrijdag 13 juni 2008 @ 09:37:04 #8
215011 Placenta
eating your placenta
pi_59356299
doe maar niet
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
pi_59356457
Ik zou persoonlijk de humor er niet van inzien
pi_59356502
quote:
Landverrader
pi_59356543
Het is toch gewoon grappig omdat iedereen nu Nederland ineens vindt goed spelen. En dan stellen ze zwaar teleur tegen de Fransen. Mathijsen die zo geroemd werd maakt 3 gigantische blunders en krijgt nog eens een rode kaart. Van Persie wordt in 60 minuut gewisseld voor van Nistelrooij en in de 70ste minuut wordt hij alweer naar de kant gehaald omdat hij zwak speelde.

Of dan zeggen ze op TV dat het nu echt een team is, iedereen gaat voor elkaar door het vuur. En dan heeft ineens iedereen ruzie met elkaar. Worden 2 spelers permanent uit het EK geschopt. Dat lijkt mij gewoon grappig. Spelers die geroemd worden, het team dat nu zogenaamd echt een team is....
pi_59356650
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 09:47 schreef dieselnoi het volgende:
Het is toch gewoon grappig omdat iedereen nu Nederland ineens vindt goed spelen. En dan stellen ze zwaar teleur tegen de Fransen. Mathijsen die zo geroemd werd maakt 3 gigantische blunders en krijgt nog eens een rode kaart. Van Persie wordt in 60 minuut gewisseld voor van Nistelrooij en in de 70ste minuut wordt hij alweer naar de kant gehaald omdat hij zwak speelde.

Of dan zeggen ze op TV dat het nu echt een team is, iedereen gaat voor elkaar door het vuur. En dan heeft ineens iedereen ruzie met elkaar. Worden 2 spelers permanent uit het EK geschopt. Dat lijkt mij gewoon grappig. Spelers die geroemd worden, het team dat nu zogenaamd echt een team is....
Ik zie de grap niet sorry

Ik zou het grappiger vinden als het nu 5-0 ipv 3-0 voor Nederland wordt.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 09:53:26 #13
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59356696
Grappig zeker niet, mogelijk is het wel.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_59356709
Ik vind het ook wel meevallen met dat overmoedig... Okay, het is een leuk als je gelijk even de wereldkampioen inmaakt met 3-0 maar ik denk dat ze zelf ook wel beseffen dat ze er nog lang niet zijn...

We moeten gewoon hopen dat Frankrijk en Nederland zo blijven spelen als ze afgelopen maandag deze en dat we weer met een beetje geluk winnen...
Rise or Die Trying!
pi_59356714
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 09:51 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik zou het grappiger vinden als het nu 5-0 ipv 3-0 voor Nederland wordt.
Nee.
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 13 juni 2008 @ 09:54:22 #16
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_59356728
Zou het niet grappig zijn wanneer jij, TS dus, een ban zou krijgen?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_59356733
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 09:30 schreef dieselnoi het volgende:
Zou het niet grappig zijn als Nederland nu ineens een pak op de broek krijgt met 6-0 van Frankrijk? Want nu denkt iedereen dat we Europees Kampioen worden en dat we die Fransen gewoon even oprollen. Krijgen we ineens een dikke nederlaag te verwerken. En als Italie dan nog met 4-0 wint van Roemenie wordt het nog uitkijken.

Niemand die dat verwacht. Ineens slaat dan ook de stemming over. Van Basten krijgt weer de hoon van het volk. Iedereen is gelijk weer depressief en ziet het niet meer zitten. We staan ook gigantisch voor lul voor de hele wereld. We zaten al te feesten alsof we EC08 hadden gewonnen.

Naja dit leek mij gewoon grappiig als ineens Nederland een pak op de broek krijgt,
De spelers toch niet? En daar gaat het toch om

Jij hebt er geen verstand van, ik merk het al weer
pi_59356868
quote:
We staan ook gigantisch voor lul voor de hele wereld. We zaten al te feesten alsof we EC08 hadden gewonnen.
Wat een onzin zeg.

Natuurlijk is het gewoon even lekker om Italie totaal onverwacht met 3-0 in te maken, maar iedereen weet dat we nog aardig wat wedstrijden te gaan hebben willen we 't EK winnen. Net zoals iedereen weet dat we Frankrijk ook niet moeten onderschatten.

De spelers zijn er nog redelijk koel onder gebleven en zo hoort het ook. D'r kan nog van alles gebeuren tegen Frankrijk...
pi_59356878
quote:
Zou het niet grappig zijn als Nederland nu ineens een pak op de broek krijgt met 6-0 van Frankrijk?
Ha ha, very funny motherfucker! Your mother got a wooden leg with a kickstand!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59356921
Als dat gebeurt huil ik mezelf in slaap.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_59356931
Wat is mis met euforie direct na de overwinning. Het overgrote deel van de wereld dacht dat Nederland waarschijnlijk niet zou winnen van Italie (uitzonderingen, waaronder ik , daargelaten). Is het dan zo vreemd dat er een soort van ontlading plaatsvindt?

Er zal altijd een grote groep blijven bestaan die na zo'n overwinning roept dat we Europees kampioen worden, maar velen beseffen ook dat het nog niet gedaan is en dat landen als Frankrijk altijd gevaarlijk zijn. Frankrijk kan opeens veel beter uit de hoek komen dan tegen Roemenie. Ze zullen Nederland in ieder geval niet onderschatten en hebben tenslotte toch in de finale gestaan afgelopen WK.

Tegen Italie had ik het gevoel dat we zouden winnen, nu heb ik het gevoel dat we gaan verliezen. Ik hoop ongelijk te krijgen.
pi_59357044
als we al verliezen tegen die fransen, gaat het met 1-0 zijn, kleine cijfers in ieder geval. Die fransen hebben de drive niet om 6 keer te scoren
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_59357152
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 09:53 schreef axis303 het volgende:

[..]

Nee.
Ja zeker wel.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 10:11:25 #24
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_59357166
quote:
Landverrader
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 13 juni 2008 @ 10:13:16 #25
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_59357205
quote:
Zou het niet grappig zijn als Nederland nu ineens een pak op de broek krijgt met 6-0 van Frankrijk?
Neuuuhh, zou niet grappig zijn, nee. Maar ook niet aannemelijk: tenzij v/d Sar gebleseerd raakt en Timmer in de goal moet.

Nu ik dit zit te typen, bedenk ik me het volgende: stel dat we de halve finale winnen, maar dat hij daar wel een blessure aan overhoudt.... dan moeten we de finale in met Timmer ofzo. brrrr....

Want ook tegen Italië hadden er zomaar een paar ballen in kunnen gaan, als je een gewone keeper hebt, mensen....
Die vrije trap van Pirlo had een modale keeper niet gehouden en die lob van Toni was te hoog omdat die lange v/d Sar zijn doel uitkwam. Anders had 'ie om nooit zo hoog gelobt, zo achterlijk is 'ie nou ook weer niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')