quote:
Ik zie de grap niet sorryquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:47 schreef dieselnoi het volgende:
Het is toch gewoon grappig omdat iedereen nu Nederland ineens vindt goed spelen. En dan stellen ze zwaar teleur tegen de Fransen. Mathijsen die zo geroemd werd maakt 3 gigantische blunders en krijgt nog eens een rode kaart. Van Persie wordt in 60 minuut gewisseld voor van Nistelrooij en in de 70ste minuut wordt hij alweer naar de kant gehaald omdat hij zwak speelde.
Of dan zeggen ze op TV dat het nu echt een team is, iedereen gaat voor elkaar door het vuur. En dan heeft ineens iedereen ruzie met elkaar. Worden 2 spelers permanent uit het EK geschopt. Dat lijkt mij gewoon grappig. Spelers die geroemd worden, het team dat nu zogenaamd echt een team is....
Nee.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zou het grappiger vinden als het nu 5-0 ipv 3-0 voor Nederland wordt.
De spelers toch niet? En daar gaat het toch omquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:30 schreef dieselnoi het volgende:
Zou het niet grappig zijn als Nederland nu ineens een pak op de broek krijgt met 6-0 van Frankrijk? Want nu denkt iedereen dat we Europees Kampioen worden en dat we die Fransen gewoon even oprollen. Krijgen we ineens een dikke nederlaag te verwerken. En als Italie dan nog met 4-0 wint van Roemenie wordt het nog uitkijken.
Niemand die dat verwacht. Ineens slaat dan ook de stemming over. Van Basten krijgt weer de hoon van het volk. Iedereen is gelijk weer depressief en ziet het niet meer zitten. We staan ook gigantisch voor lul voor de hele wereld. We zaten al te feesten alsof we EC08 hadden gewonnen.
Naja dit leek mij gewoon grappiig als ineens Nederland een pak op de broek krijgt,
Wat een onzin zeg.quote:We staan ook gigantisch voor lul voor de hele wereld. We zaten al te feesten alsof we EC08 hadden gewonnen.
Ha ha, very funny motherfucker! Your mother got a wooden leg with a kickstand!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:30 schreef dieselnoi het volgende:
Zou het niet grappig zijn als Nederland nu ineens een pak op de broek krijgt met 6-0 van Frankrijk?
Neuuuhh, zou niet grappig zijn, nee. Maar ook niet aannemelijk: tenzij v/d Sar gebleseerd raakt en Timmer in de goal moet.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:30 schreef dieselnoi het volgende:
Zou het niet grappig zijn als Nederland nu ineens een pak op de broek krijgt met 6-0 van Frankrijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |