(met boertje bedoelde ik natuurlijk Martin, maar goed, niemand zal ontkennen dat willem ook een boertje is)
groetjes van de Buur.
Iemand nog andere ideeen over de strategien die Willem zou kunnen volgen, of zou het van nature in hem zitten om te winnen en heeft hij geen strategie nodig (beetje sarcasme kan nooit kwaad)......
Eng? ik denk dat dat woord onjuist is voor het persoon Willem.
Hij is eerder vreemd en zoals al eerder duidelijk gemaakt werd, onvoorspelbaar.
Reken maar dat die bom binnenkort onploft!
Jammer voor hem, ik hoop wel dat ie het een leuke ervaring vind, want winnen gaat ie niet!
quote:
op 11-07-1999 om 06:05 PM schreef Joel het volgende:
Ik vind willem niet zo zeer eng, maar gewoon een beetje schijnheilig. Hij stemt op bart en sabine, zegt tegen hen dat ie niet verwacht had dat ze genomineerd zouden worden om vervolgens tegen Bianca en Karin te zeggen dat ie wel verwacht had dat zij genomineerd zouden worden???
Hebben we 't al eens over gehad hier... Hij verwachtte wel dat ze genomineerd zouden worden, maar niet dat ze als enige 2 de "lul" zouden zijn. Waaarschijnlijk had hij ook Mona erbij verwacht en gedacht dat het "liefdespaar van de eeuw" het in populariteit van Moon kon winnen...
quote:
op 11-07-1999 om 05:11 PM schreef Buur het volgende:
Hij is niet een keer genomineerd en ik ben vergeten of hij uberhaupt wel eens stemmen heeft gekregen (en van wie dan?).
Willem is in de eerste nominatie ronde het meest genomineerd, en wel door:
Maurice
Sabine
Bart
en Martin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |