abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 november 1999 @ 15:58:00 #1
1600 sheep
vind Willem eng...
pi_216904
Ik wil het even over Willem hebben,
vanaf het begin heb ik me al geirriteerd aan deze man. Ik was er dan ook van overtuigd dat hij er eerder uit zou gaan dan dat boertje. Maar ja, we zijn nu al op de helft en Willem loopt nog vrolijk rond
Alleen vind ik hem niet irritant meer maar ronduit eng.........
Wie vind hem ook eng? En waarom is hij eigenlijk zo eng?
Ik vind Willem eng, jij ook?
  zondag 7 november 1999 @ 16:03:00 #2
1520 Braakmiddel
is best wel lief
pi_216905
Hoi sheep
Ik vind willem ook heel eng. Hoe hij anouk over de bank naar zich toe trok, bleh!
Volgens mij barst de bom binnenkort bij deze man.
Gewoon lekker
  zondag 7 november 1999 @ 16:09:00 #3
1493 Simon
Simple Simon Says...
pi_216906
Welk boertje, hij is toch juist het boertje van het huis?

pi_216907
Willem wordt inderdaad met de dag enger, en in dat opzicht was vooral de "meel-haar-act" onthullend: huuuuu! ENGE man! Maar Sheep, je hebt gelijk dat het moeilijk is de vinger op de enge plek te leggen, bij Willem. Hij speelt het wel slim, te beginnen bij zijn talrijke dagboekkamer-optredens. Na zijn eerste optreden aldaar wisten wij: HIER zit de winnaar. Na zijn tweede optreden wisten wij: HIER zit een maniak.
Ja, hij heeft iets uitgesproken maniakaals. Verwilderde blik in de ogen, grote pupillen, lichte schuimvorming in de mondhoeken. Wij vrezen dat hij binnenkort iets fataals doet (Anouk bestormen met het keukenmes, een zingende Cyrille wurgen met de doucheslang - zoiets, zeg maar). De doorbraak van Willem nadert met rasse schreden. Hoe lang gaat dit nog goed..?!
Een schizofreen is nooit alleen
  zondag 7 november 1999 @ 16:50:00 #5
1600 sheep
vind Willem eng...
pi_216908
Het zijn dus allemaal kleine maar hele enge dingen die Willem doet! Nog even over die dagboekkameroptredens: zijn eigen dochter heeft van buitenaf laten weten dat hij die in moet korten... zij vind hem dus ook al eng!!!!!!!

(met boertje bedoelde ik natuurlijk Martin, maar goed, niemand zal ontkennen dat willem ook een boertje is)

pi_216909
Ik vond het ergst toen met die baard...dat zag er echt niet uit.
pi_216910
Helemaal mee eens !!
Willem is super eng, een prototype serie moordenaar, verkrachter en zinloos geweldpleger.
Denk aan die absurd felle reactie naar Bart: Ik dacht dat IK dat gezegd had. (over het nl publiek laten stemmen over de nieuwe bewoonsters.)
Willem is in it for the money en bereid om over lijken te gaan.
En wat dat koken betreft, volgens mij geeft hij anderen gewoon geen kans om te koken.
huuh wat is die gozer eng
  zondag 7 november 1999 @ 17:10:00 #8
1600 sheep
vind Willem eng...
pi_216911
Ja Pino, over de reactie van Willem op Bart waren de berichten nogal vaag na de avonduitzending (ikzelf had dat niet eens gehoord), dus heb ik er nog even de herhaling van BB op na geluisterd. Toen bleek het inderdaad een nogal felle reactie van Willem te zijn. Vanaf dit moment heb ik er niet meer over getwijfeld wie Sabine bedoelde met die ene bewoner die alleen maar aan het geld dacht!!!
pi_216912
Willem vond ik op het eerste gezicht typisch een kandidaat om er meteen uitgestemd te worden..... hoe fout!
En kennelijk vinden meer mensen hier hem 'vreemd'. Maar wat mij verbaasd is dat zijn mede-bewoners dat niet vinden. Hij is niet een keer genomineerd en ik ben vergeten of hij uberhaupt wel eens stemmen heeft gekregen (en van wie dan?). Hoe zou het komen dat Willem zo neutraal ligt in de groep? Ideeen?

groetjes van de Buur.

zondag 7 november 1999 @ 17:23:00 #10
1600 sheep
vind Willem eng...
pi_216913
Ik denk dat Willem met z'n eigen strategie het huis in is gegaan, i.t.t. de andere bewoners die gewoon eens wat nieuws wilden proberen.
De (simpele(hij is immers zelf ook simpel, dus ik maak het niet te moeilijk) strategie die Willem volgt is waarschijnlijk als volgt:
- Zo min mogelijk opvallen(dan denken ze misschien niet aan mij als ze een beetje gaan zitten nomineren in die DBK)
- Rustige 1 op 1 gesprekken met iedereen (vooral niemand overslaan, zo krijgen ze door mij het gevoel dat ze allemaal belangrijk zijn)
- Veel over de kinderen praten(en huilenmag ook naar hartelust, als ze me maar zielig genoeg vinden stemmen ze me heus niet weg)

Iemand nog andere ideeen over de strategien die Willem zou kunnen volgen, of zou het van nature in hem zitten om te winnen en heeft hij geen strategie nodig (beetje sarcasme kan nooit kwaad)......

pi_216914
....

Eng? ik denk dat dat woord onjuist is voor het persoon Willem.
Hij is eerder vreemd en zoals al eerder duidelijk gemaakt werd, onvoorspelbaar.
Reken maar dat die bom binnenkort onploft!

zondag 7 november 1999 @ 17:30:00 #12
1201 tina
Fok!Member
pi_216915
Ik weet niet wat er is met die Willem. Feit is wel dat iedereen het altijd alleen maar over zijn kookkunst heeft, wat dat betreft hebben ze inderdaad mazzel gehad en zouden ze niet meer zonder hem kunnen.
Toch klopt er iets niet met die Willem en volgens mij heeft Sabine dat goed opgemerkt.
Greetz Tina

zondag 7 november 1999 @ 17:50:00 #13
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_216916
Willem doet alleen maar mee voor het geld en heeft precies bepaald hoe hij zich moet gedragen om te winnen. Maar hij is een echte stoker. Wie herinnert zich niet dat hij 's avonds met Ruud zat te roddelen over alle andere bewoners. En het op voorhand met Sabine en Bart goedmaken door te zeggen dat hij dacht dat ze toch nooit genomineerd zouden worden.
wat moet ik hier nu neerzetten?
  zondag 7 november 1999 @ 17:55:00 #14
1520 Braakmiddel
is best wel lief
pi_216917
Willem had in de eerste nominatie ronde 4 of 5 stemmen als ik het mij goed herinner. Waarom had hij geen enkele stem bij de tweede nominatie ronde? Terwijl hij juist steeds enger wordt!
Gewoon lekker
pi_216918
Ik vind willem niet zo zeer eng, maar gewoon een beetje schijnheilig. Hij stemt op bart en sabine, zegt tegen hen dat ie niet verwacht had dat ze genomineerd zouden worden om vervolgens tegen Bianca en Karin te zeggen dat ie wel verwacht had dat zij genomineerd zouden worden??? Niet helemaal okay volgens mij. Ik denk dat hij, zoals Sabine al aangaf bij B&vD, voor het geld gaat...hij is ook die gene die het minste 'gebonden' heeft met iemand...echt een beetje op zichzelf...

Jammer voor hem, ik hoop wel dat ie het een leuke ervaring vind, want winnen gaat ie niet!

Denk niet zwart wit,... maar met de kleur van je hart
  zondag 7 november 1999 @ 18:34:00 #16
1567 Tha Poeroet
Stiekeme meelezer
pi_216919
ik vind hem niet eng
Ik weet het zeker, zekerheid bestaat niet
pi_216920
quote:
op 11-07-1999 om 06:05 PM schreef Joel het volgende:
Ik vind willem niet zo zeer eng, maar gewoon een beetje schijnheilig. Hij stemt op bart en sabine, zegt tegen hen dat ie niet verwacht had dat ze genomineerd zouden worden om vervolgens tegen Bianca en Karin te zeggen dat ie wel verwacht had dat zij genomineerd zouden worden???

Hebben we 't al eens over gehad hier... Hij verwachtte wel dat ze genomineerd zouden worden, maar niet dat ze als enige 2 de "lul" zouden zijn. Waaarschijnlijk had hij ook Mona erbij verwacht en gedacht dat het "liefdespaar van de eeuw" het in populariteit van Moon kon winnen...

pi_216921
Let ook op dat vingertje in de richting van het tafeltennisballetje (vanavond opnieuw in beeld). Had hij inmiddels zelf ook wel even kunnen pakken.
all animals are equal
pi_216922
Zou het kunnen zij dat de anderen Willem gewoon achter de hand houden voor wanneer er geen andere voor de hand liggende personen zijn om te nomineren? Hij is niet echt lastig en kookt goed...
pi_216923
Het is toch duidelijk wat Willem wil. Hij wil zijn vrouwtje terug. Hij wil haar laten zien waartoe hij in staat is om weer in een goed blaadje te komen. En als hij als klap op de vuurpijl haar een dikke portefeuille met daarin fl. 250.000,-- kan geven dan moet het toch weer helemaal goedkomen, hoopt hij.
Deze man is een brok frustratie.
leef! want je bent wie je bent

pi_216924
Iedereen wil natuurlijk winnen!
Iedereen heeft een bepaalde strategie, de ene heeft een betere strategie dan de andere.
Ruud is zichzelf en denkt dat dit genoeg is om te winnen, Willem kan zichzelf niet zijn omdat hij er dan waarschijnlijk direct uitgestemd wordt dus houdt hij ons en de bewoners een "better and improved version" voor. Wat de andere bewoners voor strategie hebben is gewoon een questie van analyseren, en omdat te doen moet je een persoon langer in beeld hebben. Dit gebeurd (nog) niet bij iedereen.
Willem is niet eng....hij is gewoon een beetje slimmer dan de rest.
Life is like a box off chocolates, you never know what you gonna get........
pi_216925
Willem is niet eng, Willem is van alle markten thuis. Hij kan zich aan de situatie aanpassen en sfeer maken. Ik vind hem een mafkees, in de positieve zin van het woord. Hij doet gek, springt, rent, maakt geintjes. Verder is hij zorgzaam, misschien wel een beetje te veel: controle-freak achtige neigingen heeft hij daarin: hij is een pietje precies. Ik denk dat zijn afstandelijkheid misschien wel met zijn Fries zijn te maken heeft. Ik ben zelf geen Fries, maar een aantal van mijn Friese vrienden vertonen dezelfde kenmerken. Hij kijkt de kat uit de boom. Ik mag dat wel i.t.t. zo'n kleffe Ruud.
Pezen kan ook een hobby zijn
pi_216926
Willem vind ik niet eng, maar ik vind hem te uitgekiend. Het lijkt wel alsof hij alles weloverwogen doet. Ik mis de échte spontaniteit. Maar misschien is het 'wishful thinking', omdat ik hem gewoon de overwinning niet gun...
Maar iets in mij zegt dat Willem niet helemaal is, wie hij ons doet geloven te zijn. Geen bewijzen, gewoon vrouwelijke intuitie....
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_216927
quote:
op 11-07-1999 om 05:11 PM schreef Buur het volgende:
Hij is niet een keer genomineerd en ik ben vergeten of hij uberhaupt wel eens stemmen heeft gekregen (en van wie dan?).

Willem is in de eerste nominatie ronde het meest genomineerd, en wel door:
Maurice
Sabine
Bart
en Martin

?
pi_216928
sorry 2 maal gepost, foutje!

[Dit bericht is gewijzigd door lupus (Datum 07 November 1999).]

?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties