abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 november 1999 @ 23:03:00 #26
1053 TeeBee
Fok!Member
pi_216929
quote:
op 11-07-1999 om 06:34 PM schreef Tha Poeroet het volgende:
ik vind hem niet eng

Sorry Tha, maar het moet er even uit:

Jouw plaatje vind ik wel eng....

Voice-over: 'Wat doen de bewoners met die 465 kartonnen dozen?'
Doordevil: 'Ik persoonlijk denk dat ze er het ego van Willem mee gaan verhuizen.'

zondag 7 november 1999 @ 23:15:00 #27
1600 sheep
vind Willem eng...
pi_216930
Bedankt voor de grote bijval wat betreft de engheid van Willem.
Ik denk dat ik in de komende dagen nog wel eens dit topicje zal openen , nu blijkt dat ik niet de enige ben die hem eng vind.
Misschien kunnen we hem er wel uitschrijven?
Veronica heeft volgens mij mensen zitten die het Fokforum bijhouden om zo de hardcore mening te pijlen, en we weten allemaal dat het ook Veronica is die bepaald wie er uit het BB huis gaat!(Ja, we doen alles voor de kijkcijfers..............)
Ik vind Willem eng, jij ook?
pi_216931
Willem is inderdaad voor het geld bezig en erg berekenend, stelt zich wat dienend op (kok) maar ondertussen!

Hij komt met zeer venijnige opmerkingen uit de hoek "Heeft Maurice ook een kut dan", "Ik dacht dat IK dat gezegd had", etc.
Dan komt zijn ware aard even boven.
Wel knap dat ie dat al zo lang volhoudt, trouwens.

Maar hij wint uiteindelijk niet, want eerlijkheid duurt het langst. Ik denk dat BArt gaat winnen.

zondag 7 november 1999 @ 23:55:00 #29
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_216932
Dit gaat me te kort door de bocht....

Iemand er uit, omdat deze eng is ??
Wat is eng :
Ruud : grove taal, scheten, obsessie voor sex
Bart : stoertje t.o.v. Anouk (zag je z'n blik gisteren..), laat anderen in de steek als er een auping voor hem staat
Karin : genegenheid tot een jonge man, te emotioneel, stiekum
Maurice : genegenheid tot een oude vrouw, sneaky, a-sportief
Anouk : een jankerd, onzeker, heimwee
Cyrille : te popie, te dun, te extravagant, niet attent, te groot ego

Iets negatiefs is gauw gevonden, zo blijkt uit de vele andere topics.
Ik respecteer overigens, dat je een persoon niet mag, en wellicht heb ik iets teveel affiniteit met deze aardige Fries...

P.s. in het "echt" is Willem veel aardiger !!

Het komt goed.... En anders maar niet.
  zondag 7 november 1999 @ 23:57:00 #30
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_216933
quote:
op 11-07-1999 om 03:58 PM schreef sheep het volgende:
Ik wil het even over Willem hebben,
vanaf het begin heb ik me al geirriteerd aan deze man. Ik was er dan ook van overtuigd dat hij er eerder uit zou gaan dan dat boertje. Maar ja, we zijn nu al op de helft en Willem loopt nog vrolijk rond
Alleen vind ik hem niet irritant meer maar ronduit eng.........
Wie vind hem ook eng? En waarom is hij eigenlijk zo eng?

maandag 8 november 1999 @ 00:02:00 #31
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_216934
bovengaand bericht was foutje moest ff wennen.
Maar ik ben het helemaal met Harry eens Willem is niet eng hij is gewoon een echte fries prima volkje trouwens.
pi_216935
Niet meer nodig, Ayla had het probleem al gezien. Vandaar mijn post gewijzigd in deze niks zeggende opmerking.

[Dit bericht is gewijzigd door Malony (Datum 08 November 1999).]

Pain is temporarily, pride is forever!

maandag 8 november 1999 @ 00:09:00 #33
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_216936
Hoi Ayla 1,

Bedankt voor je support

Harry

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_216937
Ha Lupus, bedankt voor je duidelijke reactie wat betreft het stemmen op Willem. Ik was dus helemaal vergeten dat hij bij de eerste ronde toch nog zoveel stemmen gekregen heeft! Ik ben oud aan het worden.....
Staat tegenover dat die eerste ronde natuurlijk wel een ronde was waarbij iedereen eigenlijk als het ware in het donker zijn/haar stem uitgebracht heeft. Erg jammer dat Martin er toen uitgegaan is. En wat Willem betreft: ik denk niet dat hij gaat ontploffen of iets. Die houdt zijn act gewoon vol.

Groet van de Buur

maandag 8 november 1999 @ 08:16:00 #35
1542 Ludo
Still YF&S
pi_216938
Ludo vindt Willem één van de potentiėle winnaars. Deze man moet samen met Ruud een nieuw TV-DUO ą la "Barend en Van Dorp" gaan vormen.

Willem is OK

Mooie dag verder!
Ludo

<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
  maandag 8 november 1999 @ 08:21:00 #36
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_216939
Ik vind Willem best een lekker ding hoor

Maar jah ik kom net uit de nachtdienst en daar word ik best een beetje eng van

pi_216940
Willem is zo een type die zich vreselijk in moet houden om niet de nare trekjes van zichzelf te laten zien. Dat deed hij inderdaad in het begin van het project. Hij lijkt me een mannetje die zelfs wat arrogant kan zijn en als je goed oplet zijn die trekjes er ook.

Vorige week nog zei hij " Ik zou willen dat ik het had gezegd", toen Rolf aan Bart vertelde dat het nederlands publiek mocht kiezen voor de twee nieuwe bewoners en dat Bart dat had gezegd in de DBK. Ik kan het verkeerd gehoord hebben en wie weet was het ideetje wel van Willem maar dan nog gaat hij daar niet goed mee om. Ik bespeur soms een tikkeltje Jaloezie, hij trekt zich op een Ruud, wil net zo populair zijn...Nou ja, Ruud is in mijn ogen ook niet oke hoor, bah, daar moeten ze eens op nomineren, kunnen we lachen

Maar goed Willem wil de populaire jongen uithangen volgens mij, zijn keuken is zijn domein , ze hadden er eigenlijk iemand in moeten doen die nog beter kookt...HAHA, dan had ik hem wel eens willen zien.

Niemand is onmisbaar Willem en JIJ ook niet

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  maandag 8 november 1999 @ 08:58:00 #38
1491 Patje
Amsterdam girlie
pi_216941
Willem lult met alle winden mee, is het jullie wel eens opgevallen dat hij het bijna nergens mee oneens is???? Hij kijkt wat de meerderheid vindt, en daar gaat hij in mee!! Bleh, wat een looser!!!
pi_216942
Bij het lezen van de diverse reacties krijg ik bij sommigen het idee dat ze wel heel eng en klein bezig zijn.

Zag je hoe hij Anouk over de bank heen trok?
Die baart stond zo eng.
Zag hem eens wijzen naar dat ping pong balletje, dat soort dingen lees ik dan.

Als je zo naar mensen kijkt en meteen daarop zo oordeelt dat diegene er maar uit moet, hoe kijk je dan naar de personen in je eigen omgeving?

Mag je moeder dan ook weg omdat ze 1 of twee dingetjes doet die je een beetje irriteren?
Als je Pa je 3 dagen niet scheert, laat je hem dan ook vallen?

Ik bedoel, Get Real, we kijken al naar dit door een VOO bril en dan wil je op minieme details waarvan je vaak niet eens de aanleiding te zien krijgt zo gaan oordelen?

Persoonlijk vind ik Ruud veel enger (op uiterlijk oordeel ik niet) maar iemand die het dag in dag uit over sex schijnt te moeten hebben, zie ik als een potentieel veel enger persoon.

En mensen die denken dat Willem een beetje dit alles speelt en wel door de mand zal vallen....denk eens even na....52 dagen 24 uur per dag toneelspelen, een rol spelen die anders is dan je bent?
Volgens mij krijgt nog geeneens de grootste hollywoodacteur dat voor elkaar.

Ik zie geen enkele duidelijke goede argumenten om Willem te nomineren en vind alle aangevoerde 'argumenten' met name in het begin van het topic dan ook regelrechte onzin.

Trouwens, de 1e die eruit gaat is sowieso 1 van de 2 niewelingen en persoonlijk zie ik het liefst Cyrille gaan want ik ben wel benieuwd hoe het dan verder gaat als Anouk nog 2 weken moet wachten voor ook zij weggestemd wordt....

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 8 november 1999 @ 09:10:00 #40
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_216943
quote:
op 11-08-1999 om 09:07 AM schreef DIGGER het volgende: (...)Als je Pa je 3 dagen niet scheert, laat je hem dan ook vallen?(...)
Nee, maar ik laat hem wel 2X extra mijn schoenen poetsen.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_216944
Maar ondertussen wel een goede strategie om het heeeeeeeeel lang vol te houden in het BB-huis.

Willem = Eng? nee ik denk het niet. hij pakt het gewoon goed aan door echt met iedereen goed op te kunnen schieten.

Maar vanavond zullen we zien wie er uitgestemd mag worden... (sorry voor deze off-topic-opmerking)

maandag 8 november 1999 @ 09:32:00 #42
1600 sheep
vind Willem eng...
pi_216945
Goeiemorgen allemaal,
Leuk te zien wat er in de nacht/ochtend bijgekomen is. Het lijkt wel alsof er een pro-Willem commitee opgericht is terwijl ik even lag te slapen
Maar let's face it...Willem is eng.
pi_216946
Digger, je hebt wel gelijk dat je niet kunt oordelen op kleine dingen, en dat gebeurd in het dagelijkse leven ook, maar dat is juist de bedoeling van VOO en dat hele BB project toch?...Daarom zou ik er niet te zwaar aan tillen en proberen ook de boel te relativeren. Het hele BB is juist opgezet volgens mij om enorme reacties uit de tent te lokken. Daarom probeer er niet TE serieus op in te gaan.

Ik ben met je eens dat we te snel oordelen en te snel er een eigen verhaal aan maken maar zo zit de mens nu eenmaal in elkaar, als dat niet zo zou zijn zou dit FOkforum niet eens kunnen bestaan toch?

Dus Digger ik denk dat je het niet TE diep moet graven zoals jezelf al zegt in je eigen omschrijving

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  maandag 8 november 1999 @ 10:31:00 #44
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_216947
Op zich zorgt Wimpie wel steeds voor een goed stukkie eten, dus is ie wel een waardevol elementje in de groep, ook is ie wel genegen, zie de jankbui van Karin Aktie Willem: Peptalk en paardedeken!
Ik denk dat beppen over elkaar een ieder in het huis wel eens doet (ga zelf maar eens in zo'n huis zitten, dan roddel je wel anders).

Kijk, Willem is toch dat huis ingegaan met een wat verstoord koppie, scheiden doet...

Ik ben online
  maandag 8 november 1999 @ 10:58:00 #45
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_216948
Ik vind Willem niet zo eng, in ieder geval niet enger dan de rest (en nee, ik ben niet meteen lid van een pro-Willem-comite).
Iedereen (ja zelfs Bianca) is erin gegaan met 1/4 miljoen voor ogen. Dat Willem dat tactisch aanpakt is echt niet dom of eng, hoor. Ach gut, dachten jullie echt dat Ruud in BB is gestapt louter om jullie te vermaken? Dat het Karins doel is om voor de rest te moederen en er dan uit te stappen? Dat Maurice puur kwam om een nieuwe moederborst te vinden? Dat Barts hoogste doel was om Herman Emmink te imiteren op tv en er dan mee te kappen?
LUL toch niet zo...
V
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 8 november 1999 @ 11:05:00 #46
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_216949
Ik moet me aansluiten bij Harry en ook Hawkwind. Verlies niet uit het oog dat die mensen de godganse dag niets anders zien dan elkaars kop, scheten, onhebbelijkheidjes etc. en die ook niet kunnen ontlopen. (Als je ff bij gaat zitten komen in de tuin komt Ruud erbij zitten, en ben je weer terug bij af........) Ga zelf eens een enkel weekje met vrienden op vakantie, dan erger je je ook al groen en geel aan elkaar. Mogen de bewoners dan a.u.b. wat meer krediet. Ze zijn toch niet verplicht om 100 dagen met een aardig te blijven doen.

Willem is net kruipolie: Je ziet het niet, je wordt er vet van ,maar als het er niet is loopt de boel vast

Willem is een stuk stabieler dan Seniel "peggy" Bundy, die nog voor veel onrust in huis zal gaan zorgen !
Let maar op mijn woorden.......
En dit is ook GEEN ANTIRUUD post

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_216950
Ik zie geen enkele reactie op mijn stelling dat Willen dit doet om zijn ex weer voor zich terug te winnen. Zeker in het begin heeft hij meerdere keren laten weten niet blij te zijn met de scheiding.
Kom op reacties!!!
leef! want je bent wie je bent

maandag 8 november 1999 @ 12:38:00 #48
1600 sheep
vind Willem eng...
pi_216951
Oke coni,
dan zal ik daar eens op reageren....
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik daar zelf niet aan had gedacht. De kans dat Willem zo wil proberen z'n vrouw terug te krijgen is niet meteen te verwerpen, ze wonen immers nog bij elkaar (tot het huis van z'n vrouwtje af is of zoiets). Het enige wat deze stelling wel tegenspreekt is dat ik Willem heb horen zeggen dat het wel goed is om dit te doen zodat zijn kinderen er alvast aan kunnen wennen dat ze papa Willem niet iedere dag meer zien/spreken.
Maar nogmaals, ik wil je stelling niet meteen verwerpen.............Willem is er eng genoeg voor..........
pi_216952
Ik vind Willem helemaal niet eng, sorry sheep. Ik denk wel dat hij erg berekenend is.
Persoonlijk denk ik dat Ruud de persoon is die binnenkort uitbarst.
Ik weet niet of Willem bezig is zijn vrouw voor zich terug te winnen, dat zou wel erg simpel zijn. Willem is slimmer dan je denkt! (misschien wel sluwer)
pi_216953
[quote]op 11-08-1999 om 12:39 PM schreef ranraf het volgende:
Ik vind Willem helemaal niet eng, sorry sheep. Ik denk wel dat hij erg berekenend is.
Persoonlijk denk ik dat Ruud de persoon is die binnenkort uitbarst.

Dat zal dan wel zijn omdat ie na donderdag alweer een 'maatje' mist (een van de 2 nieuwe meiden) want daar had ie dan weer een o zo speciale band mee....

En Wat Willem betreft, hij is de enige die tot nu toe in principe dag in dag uit zichzelf is en normaal doet, van hem kan altijd iedereen op aan. Hij is de rsut zelve, diegene die alles bij mekaar houd en relativeert
Van K, B en M hebben we al diverse kanten en stijlen mogen zien, en Ruud, tja die is zo beperkt, die heeft maar 1 kant....die kan alleen maar boeren, winden, knuffelen en over sex praten, daarmee heb je Ruud wel voor 95% samengevat

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')