abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 6 juli 2008 @ 10:31:05 #176
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_59921558
Is Aalbers weer bezig ofzo Hoe komen jullie ineens aan dat geld?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_59921606
Ze worden echt allemaal gehuurd gast, alleen voor Vd Struijk is een transfersom betaald. En als ik op die elftalfoto aan het tellen ben zijn er elf spelers vertrokken, dus dan is er ook echt wel salarisruimte voor zes nieuwe spelers.
Don't think twice, it's all right.
  zondag 6 juli 2008 @ 11:14:40 #178
165633 eriksd
The grand facade...
pi_59921984
Lekkere oerhollandse selectie, Dat mag ook wel weer eens
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_59949253
Yu Hai komt waarschijnlijk niet meer terug naar Arnhem, zit nu in z'n geboorteland. Ik krijg weer zin in het nieuwe seizoen!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 09:04:37 #180
3185 Adelante
To let it go now
pi_59965169
quote:
Burnley lijft Van der Schaaf in
(Novum) - Remco van der Schaaf heeft een nieuwe club gevonden. De 29-jarige middenvelder, die zijn aflopende contract bij Vitesse niet wilde verlengen, heeft een contract voor drie jaar getekend bij Burnley. Van der Schaaf gaat donderdag al met zijn nieuwe ploeg, die uitkomt op het tweede niveau in Engeland, op trainingskamp in de Verenigde Staten.

Van der Schaaf liet zich eerder al ontvallen graag in het buitenland te gaan voetballen, maar de onderhandelingen met Cardiff City liepen op niets uit. "Ik heb mijn hele carrière in Nederland gespeeld en was echt toe aan een nieuwe uitdaging", zegt hij op de website van zijn nieuwe ploeg. "Ik denk dat ik bij Burnley van toegevoegde waarde kan zijn."

De afgelopen drie jaar speelde Van der Schaaf bij Vitesse, waar hij in het seizoen 1997/1998 ook zijn loopbaan begon. Tussen 2002 en 2005 droeg de verdedigende middenvelder, die ook nog korte tijd op huurbasis bij Fortuna Sittard speelde, het shirt van PSV. Daar kwam hij in drie seizoenen niet verder dan 39 wedstrijden.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 8 juli 2008 @ 12:47:58 #181
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_59969461
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:26 schreef Klingon het volgende:
Yu Hai komt waarschijnlijk niet meer terug naar Arnhem, zit nu in z'n geboorteland. Ik krijg weer zin in het nieuwe seizoen!
Hij heeft ook al geen rugnummer: klik!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 14:33:22 #182
3185 Adelante
To let it go now
pi_59972161
Hij had toch zo'n vaag Chinees nummer ergens in de 60 ofzo?>
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 8 juli 2008 @ 14:36:41 #183
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_59972268
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 14:33 schreef Adelante het volgende:
Hij had toch zo'n vaag Chinees nummer ergens in de 60 ofzo?>
68 ja . Chinees geluksnummer... Waarschijnlijk alleen in China!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 14:37:08 #184
3185 Adelante
To let it go now
pi_59972279


Ik hoop trouwens dat het vertrouwen in Jenner terecht blijkt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_59972340
Van der Struijk vind ik een betere aankoop dan Jenner eerlijk gezegd.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 8 juli 2008 @ 15:15:14 #186
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_59973329
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 22:26 schreef WebForce het volgende:

[..]

Die foto, echt geniaal!
[ afbeelding ]
Wtf, perfect symmetrisch!
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  dinsdag 8 juli 2008 @ 15:34:42 #187
3185 Adelante
To let it go now
pi_59973905
quote:
25. SMVC Fair Play / Ajax AV - Vitesse
wazige loting knvb beker
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_59974022
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 15:15 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Wtf, perfect symmetrisch!
Héél ernstig

Ben benieuwd hoe dat er aan toe is gegaan bij het neerzetten van iedereen
  dinsdag 8 juli 2008 @ 15:41:03 #189
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_59974100
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 15:38 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Héél ernstig

Ben benieuwd hoe dat er aan toe is gegaan bij het neerzetten van iedereen
Waarom denk je dat Esajas, Purrel en Benson er nog op stonden, ze wachtten gewoon met de verkoop tot ná de fotosessie. Dit jaar zijn van de negers op die foto alleen Sprockel en Pryor over. Meulens is verhuurd.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_59974116
Gommans in de belangstelling van De Graafschap.
pi_59989822
quote:
Akkoord over transfer Niklas Tarvajärvi
Alleen de medische keuring kan de overgang van Heerenveen-spits Niklas Tarvajärvi naar Vitesse nog verstoren. Beide clubs hebben een akkoord bereikt over een eenjarige verhuur met vervolgens voor de Arnhemmers een optie tot koop. De medische keuring kan even op zich laten wachten, want Tarvajärvi moet eerst herstellen van een zware schouderblessure.
pi_59989913
quote:
Kesler hekelt dwarsliggers: 'Verstandiger dat Vitesse elders gaat voetballen'

Zeist - Nog voor het weekeinde verwacht de KNVB een nieuw competitieschema te presenteren. Volgens directeur betaald voetbal Henk Kesler is het moment waarop de computer zegt dat het onmogelijk is om alle door clubs en gemeenten aangegeven knelpunten te verwerken echter nabij. "Zodra dit achter de rug is gaan we met alle partijen om de tafel. Er moet een maximaal aantal knelpunten per club en stad worden afgesproken", aldus Kesler.

"Iedere burgemeester zegt blij te zijn met betaald voetbal in zijn gemeente, maar daar merken we in bepaalde gevallen weinig van", zegt Kesler. De jurist doelt bijvoorbeeld op de gemeente Edam-Volendam, de thuishaven van het gepromoveerde FC Volendam, die maar liefst 54 knelpunten opgaven. De lokale autoriteiten daar blokkeerden bijvoorbeeld vrijdagen en alle zaterdagen als speeldag, omdat er op die dagen al veel toeristen in het populaire stadje te gast zijn. "Wij hebben een uitstekende relatie met de Vereniging van Nederlandse Gemeenten, maar we vinden wel dat zij in overleg met de clubs moeten instemmen met een maximaal aantal knelpunten. Er komen bij ons nu al opmerkingen binnen van gemeenten die in de problemen komen door het groot aantal knelpunten van andere gemeenten." Als de KNVB slaagt in het voornemen om het aantal knelpunten aan banden te leggen, zullen ze daar in Arnhem het meeste last van hebben.

Vitesse en de directie van stadion Gelredome streepten maar liefst 45 van de 95 beschikbare speeldagen door. De gemeente Arnhem voegde daar nog eens zeventien knelpunten aan toe. "En dan durft meneer Van Amstel (stadiondirecteur Jasper van Amstel van Gelredome, red.) nog te zeggen dat ze met ons meedenken", schampert Kesler. "Ze zijn daar volledig de weg kwijt. Gelredome is door Karel Aalbers ooit bedacht als voetbalstadion, maar dat kun je het met de beste wil van de wereld niet meer noemen. Als je een dermate hoog aantal knelpunten aangeeft ben je niet meer constructief bezig. Gelredome is de thuishaven van Marco Borsato en andere artiesten, niet van Vitesse. Gelredome heeft alle recht om het te doen zoals ze het nu doen, maar op deze manier lijkt het mij verstandiger dat Vitesse elders gaat voetballen."

De directeur van de KNVB durft zelfs te stellen dat de problemen rondom het competitieschema nadelig zijn voor de kandidatuur van de organisatie van het WK voetbal van 2018. "Ten tijde van de politiestakingen vorig seizoen werd ik gebeld door mijn collega van de Duitse bond", vervolgt Kesler. "Hij vroeg me of ik in 2018 het WK zonder politie wilde organiseren. Ik kan me voorstellen dat dit gedoe wederom tot vervelende vragen gaat leiden en dat is nog terecht ook."
pi_59990259
Gelredome is de thuishaven van Marco Borsato en andere artiesten, niet meer van Vitesse.
  woensdag 9 juli 2008 @ 10:23:01 #194
3185 Adelante
To let it go now
pi_59990354
Arnhem is één groot knelpunt momenteel
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_59990471
Ach Kesler. Iedereen die die vent nog serieus neemt na vorig seizoen heeft serieus een steekje los.
pi_59992805
Kesler mag een hele hoge boom in.

We herinneren on sallemaal nog kwestie heerenveen en Borsato nog wel. Daarna heeft kesler aan de bel getrokken en is mede door de knvb de situatie Vitesse / Gelredome aangepast.

Nu ze in Alkmaar de boel lopen te blokkeren is Vitesse de gebeten hond. Vreemd om dat zo te doen.

Daarnaast mag niemand commentaar opde KNVB hebben en worden er clausules in contracten opgenomen en alles zo gepast dat enig kritiek op de KNVB de mond gesnoert wordt. Meneer Kesler heeft wel het recht om alles en iedereen waarmee hij te maken heeft af te branden.

Deze man moet eens zijn eigen regels en waarden na leven in plaats van zo in de media te lopen blaffen.
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:06:31 #197
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_59996780
Ik geef um ook wel deels gelijk. Ik ben nog steeds van mening dat het zo moet gebeuren zoals in Duitsland. Ik weet niet helemaal precies hoe het daar gaat maar daar bepaald de bond alles en niet de politie, burgemeester en-of club. Gewoon voetballen klaar! Speelschema maken, 1x mischien wat kunnen veranderen maar dan ist gebeurt. In Duitsland doen ze ook niet zo moeilijk. Daar kunnen burgemeesters wedstrijden niet eens verbieden. Het is net alsof voetbal nu bijzaak is en sommige steden.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:17:20 #198
184465 Migue
Sensuele man
pi_59998661
Krijg je in zo'n fijne bureaucratische staat als waar wij in leven. Lang leven de CDA en PvdA!
pi_60001409
En Tarvajärvi speelt voor Vitesse aankomend siezoen.
  woensdag 9 juli 2008 @ 20:59:44 #200
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_60005197
Maandag was het lekker druk op de 1ste training en de seizoenskaart lag vandaag in de bus dus het seizoen kan gaan beginnen

Het nieuwe conceptprogramma ligt er ook :

29 aug FC Groningen thuis om 20.45 uur ( de openingswedstrijd van het nieuwe seizoen )
14 sept De Graafschap - Vitesse 12.30 uur
20 sept Sparta thuis om 18.45 ( kuttijd )

19 okt mogen we naar Nijmegen en 25 januari komen ze naar Arnhem

en de rest is hier te vinden :

http://www.g00gle.nl/Concept_programma_Eredivisie_090708.pdf
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')