quote:
Wanneer komt Hilary Duffy weer in je ava? Die grafkop van Bos daar word niemand warm van.quote:
Ik dacht even een image-changequote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wanneer komt Hilary Duffy weer in je ava? Die grafkop van Bos daar word niemand warm van.![]()
Jongen, wat doe je?! Nog nooit was het me opgevallen en nu ga ik er vast steeds op letten.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:16 schreef FlashingLights het volgende:
Met die big ass lips van haar.
En ook dit dingt mee naar een Darwin Award.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wanneer komt Hilary Duffy weer in je ava? Die grafkop van Bos daar word niemand warm van.![]()
Onderbouwing? Anders ga je die trein in je ava maar koppen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 02:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En ook dit dingt mee naar een Darwin Award.
Moet je perse anderen iets toewensen? Je kan ook gewoon je radio uitzetten hoor.quote:Op donderdag 10 juli 2008 03:10 schreef James1988 het volgende:
Duffy
Echt, wat een grafstem. Mag ze een poliep krijgen please?
Heb jij het album Aimee Duffy van haar? Hij staat op Amazon maar kan nergens samples horen of zo... maar aan de cover te zien is dat een beetje in dezelfde stijl als dit album.quote:Op donderdag 10 juli 2008 03:46 schreef lubje25 het volgende:
Duffy maakt zeker geen slechte muziek, was al ff bezig voor mevrouw huiswijn, was iets langer bezig met het vervolmaken van haar album, daardoor leek het misschien een beetje geript. Wat vinden jullie dan zo bijster origineel? Dat gezeur altijd
Heb ik nietquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Onderbouwing? Anders ga je die trein in je ava maar koppen.
[..]
Moet je perse anderen iets toewensen? Je kan ook gewoon je radio uitzetten hoor.
[..]
Heb jij het album Aimee Duffy van haar? Hij staat op Amazon maar kan nergens samples horen of zo... maar aan de cover te zien is dat een beetje in dezelfde stijl als dit album.
Ja, onderbouwing.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:23 schreef BobbyB het volgende:
Onderbouwing? Anders ga je die trein in je ava maar koppen.
Duffy vind ik lang niet zo erg als bijvoorbeeld Britney Spears en Paris Hilton. En die laatste twee moeten een poliep krijgen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 03:10 schreef James1988 het volgende:
Duffy
Echt, wat een grafstem. Mag ze een poliep krijgen please?
Ja, dat was expres.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, onderbouwing.
Jij verwart Hillary Duff met Aimee Duffy.
(Ik wilde het vannacht ook posten.)
Niks!quote:
tip:quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niks!![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |