User zonder leven-alert!!!!quote:
Moet je dat in elk topic posten?quote:Alleen geen internet thuis dus kan nu ff niet spelen.
Ik deed het anders behoorlijk goed hoorquote:
Misschien deed je het voor een vrouw behoorlijk goed, dat is nog niet indrukwekkend.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik deed het anders behoorlijk goed hoor.
Steeds op hetzelfde plekje staan in een hoekje en dan iedereen afknallen met m'n sniper.
Nu wist ik niet eens meer hoe ik moest hurken.
Je moet vrouwen niet met mannen gaan lopen vergelijkenquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:40 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Misschien deed je het voor een vrouw behoorlijk goed, dat is nog niet indrukwekkend.
Dat is inderdaad ook niet eerlijk, maar ik denk wel dat je met je 26ste positie beter bent dan mijn hond.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je moet vrouwen niet met mannen gaan lopen vergelijken.
Hetzelfde plekje? Dat is best wel faal, gewoon rondhoppen en dragshots maken!quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Steeds op hetzelfde plekje staan in een hoekje en dan iedereen afknallen met m'n sniper.
Ach dat valt nog wel mee al zie je al die gouden kruisjes van iedereen (10xprestige)quote:
Ik kan er ook een topic over openen, maar dat is ook weer zo.quote:Moet je dat in elk topic posten?.
Kopen?quote:
CoD4 is dus niet camperstriker.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nepquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:45 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Kopen?Mits pc versie kun je gewoon de userfile downloaden en dan ben je ook 55.
Ach ja, ranks. Het enige leuke ervan zijn de unlocks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
50 Uurtjes maximaal en je bent er al.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nep
op de ps3 moet je tenminste werken voor je perks
Eerst weer even erin komen. Anders ga je een printscreen van mijn score maken en dan lacht heel Fok! mij uitquote:
Zo gemeen ben ik ook weer niet hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eerst weer even erin komen. Anders ga je een printscreen van mijn score maken en dan lacht heel Fok! mij uit.
Hoe heten jullie in COD4, XFire???quote:
Beetje jammer alleen dat die file op keycode gaat. Of zijn die dingen ondertussen al weer zo gekraakt dat ze ze kunnen aanpassen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:45 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Kopen?Mits pc versie kun je gewoon de userfile downloaden en dan ben je ook 55.
Ach ja, ranks. Het enige leuke ervan zijn de unlocks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |