Volgens mij open jij standaard je topics twee keer (Anouk, Bart Travestiet).
Daarbij ben ik niet echt gecharmeerd van je Topics. Probeer je stelling iets beter te onderbouwen waardoor een goede discussie mogelijk is. Of is het allemaal just for fun...
(topic herinneringen ophalen).. *zucht*
Groetjes, misterDre
Van luciano - 07 November 1999 @ 14:12. (97)
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
op 11-07-1999 om 01:24 PM schreef peter het volgende:
Peter , van harte welkom hier op het Fok/forum , alleen één tipje , als je ergens op wilt reageren , een REACTIE geven dus op een bestaand onderwerp=TOPIC , dan moet je zelf niet op topic klikken , maar op REAGEREN .
Anders wordt er voor elke reactie een nieuw onderwerp aangemaakt , en dat is niet nodig , zoals je nu zelf kunt zien op de lijst .
(2x TOPIC-anouk , allebei van jou )
Succes verder , en nogmaals welkom !
Wat mij opvalt is dat Bart er absoluut geen moeite mee heeft om vrouwenkleren aan te trekken. Ook het Make-up gebeuren gaat hem wederom lachend af. Ik heb trouwens ook gezien dat hij zichzelf toetakelde met zo'n wimper-kwast. Oke, het kan in zekere mate grappig zijn. Maar om het dan voor de tweede keer te doen.....
Peter, ik kan je constatering niet bevestigen maar ik denk dat jij best eens gelijk kunt hebben.
Wordt het nog spannend wie zich als eerste om laat bouwen. Willem of Bart.
Maar hoort dit topic niet aan de andere kant thuis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |