Als je wel een keer iets nuttigs doet op je werk, en het dan aan iemand stuurt, maar het komt maar gedeeltelijk aan.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:34 schreef Swetsenegger het volgende:
wat is werkloss trouwens?
Dan is het 'van mijN part maken we 8 delen'quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Tyfus Arma jij windt er ook geen doekjes omheen. Ineens zo'n geslachtsgemeentschapsvraag
Soort corrupte exchange server zeg maar.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je wel een keer iets nuttigs doet op je werk, en het dan aan iemand stuurt, maar het komt maar gedeeltelijk aan.
whatever.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dan is het 'van mijN part maken we 8 delen'
Nou gewoon elizabeth wil Arma's mannelijkheid in sjoelschijven hakken.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:37 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
whatever.![]()
geen idee wat je bedoelt en het interesseert me nog minder dan de hongersnood in sudan
Oh dat! Pics or it didnt happenquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou gewoon elizabeth wil Arma's mannelijkheid in sjoelschijven hakken.
Arma heeft meer Fok-geschiedenis in zijn pink dan jij in heel je lijfquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Arma heeft meer Fok-geschiedenis in zijn pink dan jij in heel je lijf![]()
Neemt niet weg dat ik hem af en toe ook uit kan schijten, maar respect for oldbies, jeweetz.
omdat 24u per dag fokt?quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik hem af en toe ook uit kan schijten, maar respect for oldbies, jeweetz.
Omdat hij al op Fok aanwezig was toen jij net alle functies van je piemel ontdekt had.quote:
Ik dacht dat hij dat ook bedoeldequote:Op donderdag 12 juni 2008 14:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou gewoon elizabeth wil Arma's mannelijkheid in sjoelschijven hakken.
en dan ben je stoer omdat...?quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat hij al op Fok aanwezig was toen jij net alle functies van je piemel ontdekt had.
Godverrrrrrr, ik las wéér wat andersquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je haalt een stukje uit 2004 aan, how sadquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:51 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
en dan ben je stoer omdat...?
die kerel heeft geen baan omdat hij de hele dag zit te fokken (zie OP). hoe ziek is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |