quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:00 schreef RacerDKB het volgende:
Waarom stuur JIJ hem niet gewoon op? Met jouw adres en naam enzo?
Omdat IK toevallig nu die mogelijkheid wel heb wil niet zeggen dat anderen dat ook hebben ik ga hem ook wel opsturen maar mijne is inmiddels ook 2de hands en is dus geregged op iemand anders zijn naam kortom ik zit als de mijne stuk gaat in het zelfde schuitje.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:00 schreef RacerDKB het volgende:
Waarom stuur JIJ hem niet gewoon op? Met jouw adres en naam enzo?
Not the point, kunnen we echt even ergens op focussen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:42 schreef mausb het volgende:
Waarom verkoop je je eigen Xbox en koop je weer een andere 2de hands terug?
Dan nog heb ik de gegevens van die dooie nodigquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:55 schreef RacerDKB het volgende:
Kan je niet gewoon zeggen tegen MS dat de vorige eigenaar verhuisd of dood is?
Ik denk eigenlijk dat dit weer gewoon MS bullshit is.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:06 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Dan nog heb ik de gegevens van die dooie nodigdus dat gaat ook niet op
quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:52 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat dit weer gewoon MS bullshit is.
Europese regelgeving gaat vóór alles. En in diezelfde wetgeving staat dat er op je, binnen Europa aangeschafte, elektronische apparatuur altijd minimaal 2 jaar garantie zit. En die garantie kent maar 1 beperking: het in het bezit zijn van de originele aanschafbon.
Het is niet klantvriendelijk van Microsoft, maar ze hebben wel gelijk. Garantie is altijd persoons gebonden (iets met een overeenkomst aan gaan, overeenkomsten zijn niet altijd geldig). Echter staat op de meeste kassabonnetjes geen persoonsgegevens waardoor dit geen probleem wordtquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:17 schreef SpookY22 het volgende:
Updatum: Indien er een foto van de achterzijde van de console en een scan/foto van de originele aankoopbon worden gemaild kan er weer aanspraak gemaakt worden op garantie.
wtfquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:58 schreef SpookY22 het volgende:
Even een algemeen puntje, ik heb zojuist mijn collega in huilen zien uitbarsten om de volgende reden.
Hij heeft mijn X360 destijds overgekocht en deze is nu defect
Tofquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:54 schreef SpookY22 het volgende:
mijn X360 was al een keer teruggeweest dus die heb ik aan een collega verkocht.
Op welk feit baseer JIJ dat de fabrieksgarantie er af is? De RROD fout wordt door MS het 3de jaar gerepareerd niet door Bol.com, MS heeft een P&R dienst die je kan inschakelen in de eerste 2 jaar maar het 3de jaar indien er RROD optreed MOET je die dienst wel gebruiken gezien bol maar 2 jaar garantie geeft.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:41 schreef r_one het volgende:
MS staat hier in beginsel geheel buiten. Dat MS je collega nu tegemoet komt, is alleen maar schappelijk.
Jij (en niet je collega) hebt een overeenkomst met bol.com (en niet met MS). De fabrieksgarantie is eraf, dus MS is nergens toe verplicht. Bol.com is verplicht een xbox te leveren die langer dan 2 jaar meegaat maar bol.com heeft weer geen relatie met je collega.
Oplossing: JIJ claimt bij bol.com een deugdelijk apparaat op basis van non-conformiteit.
Een aanname, omdat fabrieksgarantie op electronische apparatuur doorgaans 2 jaar is. RROD (overheen gelezen, moest het even opzoekenquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:02 schreef SpookY22 het volgende:
Op welk feit baseer JIJ dat de fabrieksgarantie er af is? De RROD fout wordt door MS het 3de jaar gerepareerd niet door Bol.com, MS heeft een P&R dienst die je kan inschakelen in de eerste 2 jaar maar het 3de jaar indien er RROD optreed MOET je die dienst wel gebruiken gezien bol maar 2 jaar garantie geeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |