Volgens mij 6 pipetten voor 17-20 euro bij onze dierenwinkel!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:37 schreef Qwea het volgende:
iemand enig idee hoe duur die exil is?
Ik heb net de DA gebeld en die gebruikt practic. 3 pipetten a 25 euro.
Die exil kan gewoon in de bek lees ik? of door het voer?
\quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:00 schreef yavanna het volgende:
Stronghold vind ik het beste anti vlo/worm produkt dat momenteel te verkrijgen is, werkt echter niet tegen teken. Bij de DA's een stuk duurder dan wanneer je het via een webshop besteld. Ik bestel het altijd hier, http://www.de-dierenarts.nl/
bij drogisterijen hoef ik iig niks vandaan voor mn hondquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:43 schreef Dandilion het volgende:
en dat spul wat ze bij verschillende drogisterijen verkopen?
Zie mijn bericht 1 post hoger :quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:37 schreef tonja het volgende:
Is Stronghold niets? of is dat alleen tegen vlooien?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb die practic vorig jaar gekocht en die werkt niet helaas. Mijn enige behandelde hond is ook de enige die wel teken had. Er zijn maar heel weinig middelen die ook tegen teken werken. Bij mijn weten hier Practic en Tic-Fence, en over dat laatste heb ik ook al slechte berichten gehoord.Vriendin van me woont in België aan het bos en daar wemelt het van de teken, zij gebruikt Advantic/x? en dat werkt bij haar perfect, ik kan het hier nergens vinden.
Exil en Frontline werken al niet eens meer afdoende tegen vlooien ( en werken beide NIET tegen teken ) , heel veel vlooien zijn schijnbaar al resistent. Voor vlooien zijn advocate en stronghold erg goed.
Ik geef nu vis-knoflookolie capsules tegen de vlooien, en ik spray ze in met tea tree oplossing, dat werkt wel maar daar moet ik dus wel aan denken als ik naar het bos of veld ga.
En na elke wandeling alle 4 de honden checken op teken en teken meteen verwijderen, ze geven pas lyme door na 48 uur, dus als je ze meteen hebt dan kan er niet veel gebeuren, zelfs niet als het besmette teken zijn.
Verder NOOIT met je handen de teken verwijderen, altijd met pincet of tekentang. Ik ken mensen die zelf besmet zijn met lyme doordat ze het met de hand deden en dat is echt niet fijn...
Das dus alleen tegen vlooien. Ik heb naast practic ook nog iets gekocht iets met de naam martin... ik zal vanaaf even kijken wat het is. Ik heb bij Baloe iig nog geen teken weer gevondenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:37 schreef tonja het volgende:
Is Stronghold niets? of is dat alleen tegen vlooien?
Misschien moet je voor de verandering eens gaan lezen. Nog 1x dan Frontline en Stronghold IS NIET VOOR TEKEN!quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:10 schreef Kissi4 het volgende:
Exil is hele enge troep, misschien niet voor vlooien teken, maar om te ontwormen wel.
Heb op andere forums al meerdere verhalen gelezen van hele zieke dieren na behandeling en zelfs katten die erdoor zijn overleden.
Ik zou de gok niet nemen.
Frontline is een heel goed merk. Daarnaast heb je stronghold, die kun je allleen bij de dierenarts vekrijgen en ontwormd ook tevens.
Weet goed dat middelen die je bij de dierenarts koopt altijd goed en veilig zijn. Exil wordt niet bij de dierenarts verkocht en wordt door dierenartsen ook sterk afgeraden om te grbruiken.
Misschien moet je dan gewoon ff lezen op een verpakking frontline pipetten, het is ook tegen tekene!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien moet je voor de verandering eens gaan lezen. Nog 1x dan Frontline en Stronghold IS NIET VOOR TEKEN!
quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:20 schreef Kissi4 het volgende:
[..]
Misschien moet je dan gewoon ff lezen op een verpakking frontline pipetten, het is ook tegen tekene!!
Maar dat betekend natuurlijk niet dat ze ze niet meer kunnen krijgen.
Beetje normaal reargeren is ook een vak.
banden krijgt ie nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:01 schreef Kissi4 het volgende:
Ik werk in een dierengroothandel en daar verkopen wij veelvuldig frontline.
Daar staat op vlooien, teken en luizen.
Je zegt het zelf al, oude pipetten heb je liggen, het kan dus veranderd zijn in de tussentijd.
Anders moet je voor teken voor een Scalibor tekenband gaan. Is in twee lengtes verkrijgbaar.
Wordt ook bij de dierenarts verkocht. Werkt 6 maanden.
Die van Exil Tick Off werkt ook 6 maanden staat erop, maar hij werkt 3 maanden goed en dan werkt hij nog 3 maanden uit, dus niet meer volledig.
idem dito. Baloe krijgt er jeuk van, gaat er van rennen door het hele huis, krabben en is kei onrustig.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben nooit een frontline fan geweest, dus ik laat ze mooi waar ze zijn.
Daar ben ik ook benieuwd naar!quote:Op zondag 13 juni 2010 18:49 schreef Skaai het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de halfjaarlijkse Program injectie tegen vlooien bij katten?
Mijn dierenarts heeft nu een puike actie, na een half jaar is de vervolginjectie gratis[/Hollander]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |