Ik snapte het wel hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:44 schreef wdn het volgende:
Vandaag nog te gaan
Morgen nog te gaan tot 20:45
2 dagen
quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:45 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ik snapte het wel hoor
Je kon ook zeggen nog 1 nachtje slapen oid
Dit zal geniaal zijn, in de 'poule des doods' na 2 wedstrijden al groepswinnaarquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:49 schreef JaZekerZ het volgende:
hoezo meest ideale stand met roemenië 4 punten?
vlg mij is dat:
Nederland 6
Roemenië 2
Frankrijk 1
Italië 1
inderdaad, dan zijn ze al groepswinnaar...quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:49 schreef JaZekerZ het volgende:
vlg mij is dat:
Nederland 6
Roemenië 2
Frankrijk 1
Italië 1
woot,quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:49 schreef JaZekerZ het volgende:
vlg mij is dat:
Nederland 6
Roemenië 2
Frankrijk 1
Italië 1
Maar dan verplicht je mensen 's nachts te slapen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:45 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ik snapte het wel hoor
Je kon ook zeggen nog 1 nachtje slapen oid
Heb er nog niks over gevonden.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:14 schreef Keano het volgende:
Is er al bekend wie de scheidsrechter is?
ik moest lachen!quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:18 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Maar dan verplicht je mensen 's nachts te slapen.
Je kan ook zeggen "nog 1 nachtje wakker blijven"
die staat stijf vd speed die zweedquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Heb er nog niks over gevonden.
Maar kwam wel dit tegen: http://www.euro2008.uefa.com/tournament/matchofficials/index.html
Wtf die zweed.
Die wil je zo niet tegenkomen in het donker
Zo had ik het idd nog nie bekeken, zou eigenlijk wel ideaal zijn als we die twee landen niet nog eens tegenkomen!quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:12 schreef wdn het volgende:
JaZekerZ TAV74: in mijn situatie liggen Fr en It eruit na 2 wedstrijden. In jullie situatie zouden we in de halve finale tegen Fr of It uit kunnen komen. Tenzij we bewust verliezen. Als zoiets niet hoeft vind ik het een schande over onze normale stijl van voetbal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |