De superman: Terwijl je haar op z'n hondjes neukt trek je je pik vlak voordat je klaarkomt eruit en spuit over haar rug. Vervolgens pak je de deken en gooit die op haar rug zodat hij blijft plakken als een cape.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:17 schreef Tegan het volgende:
Ik wil het wel weten.
Ahh, ware liefde.. zoiets moois!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
De superman: Terwijl je haar op z'n hondjes neukt trek je je pik vlak voordat je klaarkomt eruit en spuit over haar rug. Vervolgens pak je de deken en gooit die op haar rug zodat hij blijft plakken als een cape.
De Spiderman: Ze is je aan het aftrekken en op het moment dat je klaarkomt vang je het zaad op met je hand en gooit het *flash* vol in haar gezicht en roept "Spiderman!"
De Piraat: Al knielend is ze je aan het pijpen en op het moment van klaarkomen trek je je pik uit haar mond en spuit haar vol in het oog zodat ze haar hand voor het oog houdt. Vervolgens schop je haar tegen de schenen zodat ze op haar andere been rondhinkt.
Hand voor haar oog, op 1 been hinken: Et voila; de piraat.
idd!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:22 schreef JamesBrownie het volgende:
hee, das niet leuk!
Ik wil helemaal niet weten hoe ik in de markt lig
Ik had wel al gestemd...quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb niet eens kunnen stemmen ik was nog aan het nadenken
dat hoeft niet hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:37 schreef Liquidootje het volgende:
Ik zal een nieuwe maken. Minder confronterend. Wil immers bijna niemand echt wegjagen. Hooguit een of twee mensen.
ik ook, 200 keer op mezelf, wist ik veel dat dat niet de bedoeling was, Liq had wel wat duidelijker mogen zijn met zijn bedoelingen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |