Toen hij eenmaal hoorde dat Haase een onderling duel uit de weg was gegaan, heeft Martin het ook maar laten lopen.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:02 schreef Wopper1 het volgende:
Verdomme Martin, wat flik je nou toch weer
.

quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:53 schreef Tim86 het volgende:
kut..lekkere vertraging op tv dus..het is nu 3-2 Gasquet op RTL

quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:52 schreef TheGeneral het volgende:
Gasquet verliest in 2 sets van Gicquel.
7-5 7-6.
 Het blijft een ongelukkige combinatie, geplaatste spelers en toernooien in Nederland..
  Het blijft een ongelukkige combinatie, geplaatste spelers en toernooien in Nederland..   

Ik snap ook niet dat Gasquet hier speelt. Hij speelde de afgelopen jaren toch zeer succesvol in Nottingham?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:02 schreef eentwee het volgende:
[..]

Denk dat hij wat meer wedstrijden wilde spelen in een makkelijk toernooiquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat Gasquet hier speelt. Hij speelde de afgelopen jaren toch zeer succesvol in Nottingham?

Een week voor een GS weet je dat hè, Krajicek verloor hier ook bijna altijd vroeg.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:02 schreef eentwee het volgende:
[..]

Het is ook wel een enorme verrassing hoor, Gasquet leek z'n dipje voorbij en haalde vorige week bijna de SF van Queens, als hij dan op z'n favoriete ondergrond verliest van iemand als Gicquel is dat een verrassing. Hij was trouwens ook favoriet voor de toernooizege bij de bookmakers.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:48 schreef TheGeneral het volgende:
Gasquet staat op MP tegen, zegt Ted:
' Het zal toch wel een kleine schok in de tenniswereld geven als Gaquet verliest '

Weet deze man dan helemaal niks

echt super weer en iedereen gezien die ik wou
 echt super weer en iedereen gezien die ik wou  tenminste als ie naast mij staat
 tenminste als ie naast mij staat  

Ga toch weg johquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is ook wel een enorme verrassing hoor, Gasquet leek z'n dipje voorbij en haalde vorige week bijna de SF van Queens, als hij dan op z'n favoriete ondergrond verliest van iemand als Gicquel is dat een verrassing. Hij was trouwens ook favoriet voor de toernooizege bij de bookmakers.

2e is raak: 6-4quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:55 schreef dndiek het volgende:
2 Setpoints Melzer tegen Andreev

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |