remlofquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:41 schreef APK het volgende: Boswachtert is niet helemaal bij de les omdat hij van zijn winst twee callgirls heeft besteld die nu aan zijn enorme schwanz liggen te likken terwijl hij de 4de fles Bolly opent.
echt iets voor nerds, vooral op tweakers zie je het ook veelquote:Op zondag 16 maart 2008 04:51 schreef Morwen het volgende:
He's in ur topic checking ur posts
MSN, ICQ, "Cytoplasms & Protoplasms", Chriz2k (quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:57 schreef Chriz2k het volgende:
kthxbye heten en dan andere mensen nerds noemen.
MSN voor nerds vindenquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:02 schreef kthxbye het volgende:
[..]
MSN, ICQ, "Cytoplasms & Protoplasms", Chriz2k (_! )
nuff said. [ afbeelding ]
ik gebruik het zelf ook. het ging om de combinatie. jochiequote:Op woensdag 11 juni 2008 16:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
MSN voor nerds vinden.
Arm knulletje.
Tja, het enige dat je als nerderig kan beschouwen is het ''2k'' gedeelte, ik heb geen ICQ en mijn ondertitel slaat op een nummer van Organized Konfusionquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:08 schreef kthxbye het volgende:
[..]
ik gebruik het zelf ook. het ging om de combinatie. jochie
Ja of je vind het gewoon leuk als iemand iets leuks over je zegt en wil niet dat het vergeten word, dus zet je het in je signature..quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:09 schreef kthxbye het volgende:
eigenlijk is het zo dat users die dit doen niet genoeg zelfvertrouwen hebben en dit moeten halen uit het quoten van een user die iets over hen zegt._!
En opent dus maar een topic om aandacht te krijgen....quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:12 schreef Chriz2k het volgende:
TS is jaloers omdat hij zelfs op internet geen rol van betekenis kan spelen.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:54 schreef kthxbye het volgende:
KLACHT:
quote:kthxbye is een zeikerd die echt wat aandacht nodig heeft , hier dan, voor je sig
quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:12 schreef Chriz2k het volgende:
TS is jaloers omdat hij zelfs op internet geen rol van betekenis kan spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |