Daarom zijn bouwkunde-mensen ook goedquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:20 schreef Jipje het volgende:
[..]
Jij snapt het. Maar die mannen, die echte mannen, die hebben niks te doen zonder de bouwtekeningen van een bouwkundige hoor
Pili jij bent een echte manquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Mannen die grasmaaien en heggen snoeien, zijn dat ook echte mannen?![]()
Tuurlijk, tuinmannen zijn ook echte mannenquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Mannen die grasmaaien en heggen snoeien, zijn dat ook echte mannen?![]()
Nou ben je wel een beetje tè moralistisch bezig vind ikquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het is misschien lastig voor te stellen maar in soortgelijke situaties heb ik wel gezetenMisschien dan wel niet om andermans opleiding af te kraken maar wel in andere situaties waarin iedereen iets anders deed. En ik had daar geen zin in, dat gaat tegen mijn principes in. Dan doe ik het gewoon niet.
Precies!quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daarom zijn bouwkunde-mensen ook goed![]()
Bouwplannen enzo
Ja die band probeerden ze bij ons ook te creërenquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja absoluutMaar daar ontkom je niet aan
En is ook juist goed, want zo creëer je een band met je studiegenoten, die je net 2 uur kent ofso
Beetje zelfde idee als een ontgroening en (in mindere mate) eerstejaarsweekend; een band krijgen met je studie/clubgenoten
Neh, dat zou ik dan ook weer niet zeggenquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:23 schreef Jipje het volgende:
Tuurlijk, tuinmannen zijn ook echte mannen
Het idee wekken dat je beter bent dan een ander.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou ben je wel een beetje tè moralistisch bezig vind ikIk zie niet in wat er mis is als iedereen flink overtrokken liedjes over elkaars studie aan het zingen is
Ik vind het een beetje zielig kuddegedrag. Je weet helemaal niet wat de opleiding inhoudt, en toch zing je er zo'n liedje over. Zeker zielig omdat je het doet omdat 5000 man dat doen...quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou ben je wel een beetje tè moralistisch bezig vind ikIk zie niet in wat er mis is als iedereen flink overtrokken liedjes over elkaars studie aan het zingen is
Daarom ben ik ook nog steeds blij dat ik niet naar de intro-week geweest benquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:25 schreef Yesse het volgende:
...
Nu vind ik 90% van de mensen van mijn opleiding nog steeds niet aardig.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Neh, dat zou ik dan ook weer niet zeggen
[..]![]()
Is je gras ondertussen al gemaaid trouwens
Kijk en het levert trauma's op.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:25 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje zielig kuddegedrag. Je weet helemaal niet wat de opleiding inhoudt, en toch zing je er zo'n liedje over. Zeker zielig omdat je het doet omdat 5000 man dat doen...
Ik heb het lied gelukkig nog nooit gehoordquote:
Ja nou als het dan nog niet lukt is er echt wat mis met jullie mentaliteit hoor, sorry dat ik het zegquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja die band probeerden ze bij ons ook te creërenDoor ons in kutsituaties te duwen, ons samen 'spelletjes' te laten doen en alles moest 'samen'. Ojaaa en verplicht 4 dagen in het zelfde kutshirt lopen met een nummer op je rug. Waarbij elke kleur voor een opleiding stond.
Nu vind ik 90% van de mensen van mijn opleiding nog steeds niet aardig.
Ik moest wel.. anders moest ik een heel verslag inleverenquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook nog steeds blij dat ik niet naar de intro-week geweest ben
Klopt, de pure cliché's uit de kast trekken en dingen zingen die de studie's juist wel horen te kunnenquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:25 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje zielig kuddegedrag. Je weet helemaal niet wat de opleiding inhoudt, en toch zing je er zo'n liedje over. Zeker zielig omdat je het doet omdat 5000 man dat doen...
Ik dacht altijd dat de overstap naar het HBO de omschakeling van puber naar volwassen gedrag was, maar met liedjes zingen, ontgroeningen e.d. twijfel ik er soms aanquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:28 schreef Yesse het volgende:
Ik moest wel.. anders moest ik een heel verslag inleveren. Maar ik vind het maar een stom idee
Mijn studiegenoten zijn echt totaal het tegenovergestelde van mij. En zij kunnen allemaal perfect met elkaar omgaan hoor. Ik maar met een groepje van 5 mensen van de hele opleiding.. maar die heb ik echt pas later ontmoet hoor. En dat hele openingsweek gedoe. Wij waren de klas met de meeste "niet-komers" maar een hoop mensen die niet waren geweest zijn nu zelfs dikke vrienden... Je kunt elkaar toch leren kennen in de eerste weken van school? Daar heb je geen vernederingsproces voor nodig lijkt me.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja nou als het dan nog niet lukt is er echt wat mis met jullie mentaliteit hoor, sorry dat ik het zeg
Dat is toch totaal kut als je niet met je studiegenoten om kan gaan? Ik leef praktisch met mn studiegenoten, dan is het opzich wel praktisch als ik iedereen zo'n beetje ken en goed mee om kan gaan (al is dat met de een natuurlijk meer dan met de ander maar dat blijf je houden).
Daarom zijn die openingsweken ook zo belangrijk...
Tja vrijheid, blijheid vind ik ook niet altijd werkenquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat de overstap naar het HBO de omschakeling van puber naar volwassen gedrag was, maar met liedjes zingen, ontgroeningen e.d. twijfel ik er soms aan
Nou eigenlijk kan dat niet, aangezien college en practica gelijk los gaanquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn studiegenoten zijn echt totaal het tegenovergestelde van mij. En zij kunnen allemaal perfect met elkaar omgaan hoor. Ik maar met een groepje van 5 mensen van de hele opleiding.. maar die heb ik echt pas later ontmoet hoor. En dat hele openingsweek gedoe. Wij waren de klas met de meeste "niet-komers" maar een hoop mensen die niet waren geweest zijn nu zelfs dikke vrienden... Je kunt elkaar toch leren kennen in de eerste weken van school? Daar heb je geen vernederingsproces voor nodig lijkt me.
Welnee, dat verplichte vriendjes-worden hou ik totaal niet vanquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:27 schreef Bravebart het volgende:
Dat is toch totaal kut als je niet met je studiegenoten om kan gaan?
Ontgroeningen gaan soms wel vrij ver jaquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat de overstap naar het HBO de omschakeling van puber naar volwassen gedrag was, maar met liedjes zingen, ontgroeningen e.d. twijfel ik er soms aan
Hoezo verplicht? Dat krijg je juist als je in een projectgroep wordt gestouwd met mensen die je niet mag maar waar je toch mee samen zal moeten gaan werken.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Welnee, dat verplichte vriendjes-worden hou ik totaal niet van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |