Jij houdt wel van condoomsmaakjes?quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:54 schreef borisz het volgende:
Alleen de hotdogs van de IKEA zijn eetbaar
Uhuhquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:54 schreef mascara-klodder het volgende:
@PeRi, dan zou ik voor Delft gaan, die is zooooooooo groot
veels te plasticquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jij houdt wel van condoomsmaakjes?
Die balletjes waren Milou's eerste vaste voedselquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:01 schreef Tezz het volgende:
Van de IKEA gehaktballetjes ga ik spontaan overgeven. Gadverdamme, hoe KAN iemand het maken ! En verkopen! En het allerergste: Opeten!
HELDquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:57 schreef Tezz het volgende:
De laatste keer dat ik ging (de dag voor kerst![]()
![]()
)
dat is waar het hele IKEA-concept om draaitquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
IKEA.... zit vlakbij, in Duiven, maar kom er alleen soms als we écht iets nodig hebben: spullen zijn wel heel leuk, maar ik houd niet van drukte en je koopt snel teveel...
en waar we allemaal massaal intuinen zélfs al weten we dat dat de bedoeling isquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
dat is waar het hele IKEA-concept om draait
Ohh dat zou helemaal geweldig zijn!! Het heeft echt absoluut geen haast, anders had ik 'm allang gehaaldquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:06 schreef ColdFeet het volgende:
PeRi, ik weet niet hoe snel je m nodig hebt, dat rekje, maar als het tot 5 juli kan wachten, wil ik er met alle liefde binnenkort een voor je meenemen als we toch een stellingkast gaan kopen.
daarom is het zo leukquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en waar we allemaal massaal intuinen zélfs al weten we dat dat de bedoeling is
die dingen roesten waar je bijstaatquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ohh dat zou helemaal geweldig zijn!! Het heeft echt absoluut geen haast, anders had ik 'm allang gehaald. Het is dit mandje;
[ afbeelding ]
Echt alleen als je tijd en zin hebt en het echt geen moeite is hoor!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |