abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59359184
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 16:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
TS, wat wil je nu?

Als blijkt dat de vorige bewoners wel van die buurman wisten de koop ongedaan maken?
Dan moet je keihard BEWIJS hebben voor je vermoedens.

Telefoongesprekken afluisteren gaat imo wel erg ver.
Je moet het eerst proberen zelf op te lossen.

Dus ga praten met die man (probeer het in ieder geval)
Lees eerste verhaal nog eens daarin zeg ik dat als, de onderbuurman gaat zeuren over de vloer en er kosten aan verbonden zijn of ik die dan op de verkoper kan verhalen, verder vraag ik gewoon om ervaringen van anderen..

Laatste paar ervaringen zijn indd, de manier waarop ik t ook gedacht had aan te pakken...
pi_59359347
Het is indd een oud pand, een hoeve uit 1788, maar is compleet gerenoveerd en de appartementen zijn dus nieuwer, de vloer is laminaat en 3 jaar geleden ofzo gelegd, de vorige bewoner heeft een vriendin gekregen in Breda en was t laatste jaar weinig aanwezig...

Het kan overkomen dat ik zeur, maar als een tokkie steeds loopt te schelden en agressief overkomt, dan komt er een tijd dat je daar genoeg van krijgt, achja ik zie t maar ff aan, iig goed advies van quo...
pi_59362033
Vind eerlijk gezegd wel dat TS zich een beetje aanstelt hoor. Die man is gewoon aso, lekker links laten liggen en verder niks mee doen. Je bent ook wel een angsthaas als je op je tenen door het huis gaat lopen en je plezier van een nieuw huis meteen laat vergallen door een vent die gewoon wat te zeiken moet hebben.
pi_59362563
Mijn onderbuurman is ook een rare gast, werkt niet en zijn moeder doet de was en alles...

Ik ga ervan uit dat je onderbuurman niet werkt??? als je alleen thuis zit reageer hij dus af op anderen... zo heeft hij ook sociale contacten

Krijgt hij wel bezoek of zoiets???

Ik zou er gewoon niet op reageren en gewoon jezelf blijven. dat heb ik ook gedaan en geen last meer van gehad...

Je moet er gewoon niet van aantrekken, alleen HIJ heeft last van jou en niet de anderen... het begon al met: GVD alweer geen lekker wijf, dus het ligt alleen aan hem...het probleem ligt bij hem en niet bij jou dus moet je geen zorgen maken

Gewoon genieten van je appartement en je mag lawaai maken van 8 tot 10 uur s'avonds...hierna mag je geen buitensporige lawaai maken..

Zo simpel is het, als jij daar aan houd dan is er niks aan de hand...

maar wel vervelend maar geniet maar gewoon van je appartementje, je hebt zelf er voor gewerkt en niks van anderen aantrekken!!!
pi_59362947
Een VvE heeft een reglement van splitsing, vaak aangevuld met een huishoudelijk reglement, waarin vaak een normering in staat mbt massieve (houten/parket) vloeren, er zijn nl verschillende klassen van isolatiemateriaal die je er onder kan plaatsen. (hoe beter dempend, hoe duurder uiteraard) Dit reglement is bindend, en heb je ook voor getekend/geparafeerd bij de notaris. Je zou hier even in kunnen kijken of er inderdaad eisen zijn gesteld aan de vloer (isolatie), en zo ja, dit navragen bij de verkoper. Als die zich hier niet aan heeft gehouden zou je het een verborgen gebrek kunnen noemen, als alles conform de reglementen is, moet je onderbuurman niet zeiken.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_59366059
@Fruityloop, dat is er indd, en heb ik de verkoper ook gevraagd maar hij zou o.a. daarover bellen..

@9darts hij werkt wel bij beveiligingsbedrijf, dus soort uitsmijter is ie, zo ziet ie dus ook uit en gedraagt zich er ook naar, wat mensen als Mirannie dus niet begrijpen of ff in kunnen zien is dat zulke mensen een kort lontje hebben en dalijk lekker agressief voor je deur staan en je kop willen inslaan en daar heb ik dus geen zin in...

Kerel kan niet normaal reageren begint keihard door de hele hoeve te godvere en te schelden alsof ie op t kamp staat... Ik zeg je dan ben je niet blij
pi_59366615
En dan kun je mooi denken pff laat hem schelden maar zodra je naar buiten gaat komt ie dus ook naar buiten en spreekt ie je aan, tis gewoon storend en vervelend, ik heb die kerel geen verantwoording af te leggen...
pi_59366896
Hij domineert jou. Je wordt zijn bitch als je nog verder over je heen laat lopen.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_59366903
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 16:05 schreef Berzerker het volgende:
@Fruityloop, dat is er indd, en heb ik de verkoper ook gevraagd maar hij zou o.a. daarover bellen..

@9darts hij werkt wel bij beveiligingsbedrijf, dus soort uitsmijter is ie, zo ziet ie dus ook uit en gedraagt zich er ook naar, wat mensen als Mirannie dus niet begrijpen of ff in kunnen zien is dat zulke mensen een kort lontje hebben en dalijk lekker agressief voor je deur staan en je kop willen inslaan en daar heb ik dus geen zin in...

Kerel kan niet normaal reageren begint keihard door de hele hoeve te godvere en te schelden alsof ie op t kamp staat... Ik zeg je dan ben je niet blij
als hij bij een beveiligingsbedrijf werkt zal hij vast ook wel weten dat als hij iets fout doet dat hij z'n legitimatiebewijs om beveiligingswerkzaamheden te mogen verrichten kwijt is.
pi_59367141
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 16:36 schreef Poogie het volgende:

[..]

als hij bij een beveiligingsbedrijf werkt zal hij vast ook wel weten dat als hij iets fout doet dat hij z'n legitimatiebewijs om beveiligingswerkzaamheden te mogen verrichten kwijt is.
hij doet niks wat strafrechtelijk niet mag, laf ventje dat je er bent. Hij is gewoon irritant en TS kan er niet mee omgaan.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_59367230
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:32 schreef Berzerker het volgende:
dus eigenlijk heeft ie informatie achter gehouden, ik las dat je als verkoper niks mag achterhouden, soort van informatieplicht hebt..
De koper heeft een informatieplicht.
In het geval van je appartement, waar duidelijk zichtbaar laminaat op de vloer ligt, wordt je als koper dus geacht om na te vragen of dit toegestaan is qua geluidsisolatie.
Een verborgen gebrek kun je dit niet noemen.
Ik ga er van uit dat je dit niet op de verkoper kunt verhalen.

Het feit dat er een aso en zeurende buurman onder je woont, zou je daarentegen misschien wel kunnen zien als een verborgen gebrek (aantasting van je woongenot), vooral ook omdat je hier expliciet met de verkoper over hebt gesproken.
pi_59367361
quote:

bubba van beneden bij ons ziet er ook zo uit (en spreekt nauwelijks nederlands), dus? dan hoeftie toch niet noodzakelijk agro te wezen? de blowende kaalkopjes van hiernaast zijn ook best aardig, en willem van hiertegenover ook wel, en die zorgt jaarlijks voor groot vermaak hier in de buurt door als de politie komt op de loop te gaan door de wijk

ja mensen: sangdrax en ik wonen in den haag zuid west, en het enige probleem wat we hier hebben is dat er veel te veel lawaai is op straat 's nachts! tis ook idd een beetje je eigen opstelling hoor!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_59382715
quote:
Je gaat zelf graag de confrontatie aan toch? Dan moet je ook niet zeuren als hij terug hapt...
pi_59456042
Ik heb eigenlijk alweer een tijdje geen last meer van hem, alleen toen we EK gingen kijken hadden we bij mij afgesproken..

1 koppel stond dus voor de hoevepoort te wachten, en onze tokkie komt aanlopen met de was, en begint:

Voor wie komen jullie? ouwhoerofwatey?
Nouja voor TS..
Gvd jullie komen hier toch niet EK kijken en bij mij boven stampen, gvd daar wordt niks gestampt blabla..
Hij loopt naar binnen, koppel volgt en gaat op binnenplaats zitten, blijkbaar ging tokkie met andere buurjongen (wel aardige gas) ek kijken, begon ie dus tegen hem, die komen gvd bij mij boven stampen, dan stamp ik ze toch blabla...

Die andere jongen kerel hou toch op zit nu niet weer ruzie te maken, en het was weer goed...

Zondag was BBQ rest van de hoeve leren kennen, hele aardige mensen en vroegen ook of ik erbij kwam zitten, met smoesje afgewezen maar zag dat de tokkie er beetje naast/bij zat, en ook eigenlijk compleet genegeerd werd door de rest van de bewoners..

Maar verder dus eigenlijk weinig meer aan de hand.. Had smsje van vorige eigenaar, hij was vergeten te bellen en ging nu 3 weken op vakantie en zou erna contact opnemen... (beetje vreemd niet?) Maja ik heb nog post van hem, dusja..
pi_59456644
pfff, ik kom terug o9p de mededeling "de kaalkopjes vallen reuze mee". die hebben met de voetbal het volgende geflikt:

1) tot zaterdagochtend 10 uur keihard housestamprotzooimuziek gedraaid
2) de hele portiek ondergekots/gezeken/gepoept (ook de kelders waarna het in de andere boxen liep ja)
3) geblowd in de portiek
4) toen ik ze erop aansprak stond het strak van de pillen, dus dat doen we niet meer.......

dus TS: het valt nog best mee met jouw buurman, mag ik hem anders niet ff lenen?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_59456677
Hahahaha ja in jouw geval zou hij wel handig zijn, daar maakte hij wel korte metten mee...

Ach het valt volgens mij wel mee, alleen moet je mensen wel ff inlichten voordat ze op bezoek komen...
  dinsdag 17 juni 2008 @ 12:43:18 #92
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59457303
TS, woon je in een woongemeenschap ofzo?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 17 juni 2008 @ 12:48:32 #93
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59457433
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 08:17 schreef Jolly_Reaper het volgende:

Zulke sociaal-idiote debielen zouden in een aparte flat gezet moeten worden.
Op grond waarvan dan lieverd?

Wat een giller!

Je kunt er helemaal niets mee omdat er feitelijk niets aan de hand is. Maar iets meer cohones zou wellicht kunnen helpen. Kun je een beetje goed boos doen?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  dinsdag 17 juni 2008 @ 12:50:16 #94
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59457484
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 12:15 schreef simmu het volgende:
pfff, ik kom terug o9p de mededeling "de kaalkopjes vallen reuze mee". die hebben met de voetbal het volgende geflikt:

1) tot zaterdagochtend 10 uur keihard housestamprotzooimuziek gedraaid
2) de hele portiek ondergekots/gezeken/gepoept (ook de kelders waarna het in de andere boxen liep ja)
3) geblowd in de portiek
4) toen ik ze erop aansprak stond het strak van de pillen, dus dat doen we niet meer.......

dus TS: het valt nog best mee met jouw buurman, mag ik hem anders niet ff lenen?
Smeris bellen. Met een beetje mazzel ligt er genoeg dope om de hele handel in een keer in te kunnen rekenen.

Je kunt ze eventueel eerst vragen om op te zouten met die herrie. Bij een niet welvallige respons bel je dan gewoon de politie.

Of, je houdt het eens in de gaten. Als er veel van die feestjes zijn met veel bezoek e.d., dan gewoon M bellen, en hopen dat het er vol ligt
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_59481278
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 12:43 schreef DroogDok het volgende:
TS, woon je in een woongemeenschap ofzo?
Nee dat niet, alhoewel het er een beetje op lijkt, het is een oude carree boerderij/hoeve, die verdeeld is in appartementen, dus je hebt wel een gezamenlijke binnenplaats/tuin...
pi_59481640
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 16:47 schreef nerd4sale het volgende:

[..]

De koper heeft een informatieplicht.
In het geval van je appartement, waar duidelijk zichtbaar laminaat op de vloer ligt, wordt je als koper dus geacht om na te vragen of dit toegestaan is qua geluidsisolatie.
Een verborgen gebrek kun je dit niet noemen.
Ik ga er van uit dat je dit niet op de verkoper kunt verhalen.

Het feit dat er een aso en zeurende buurman onder je woont, zou je daarentegen misschien wel kunnen zien als een verborgen gebrek (aantasting van je woongenot), vooral ook omdat je hier expliciet met de verkoper over hebt gesproken.
Ik denk dat de TS geen kans maakt. Het is geen verborgen gebrek, want de verkoper zal het gewoon ontkennen zoals in de OP staat dat ze alleen maar positieve dingen melden.

Hell, ik zou ook niets zeggen als ik de verkoper was dat er een aso tokkie onder mij woonde, want dat zal bij mij iig een reden zijn om de boel te verkopen.

Het is niet netjes maar goed je wilt je woning toch kwijt
pi_59483195
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 12:48 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Op grond waarvan dan lieverd?

Wat een giller!
Het is niet nodig om me uit te leggen dat dit niet mogelijk is, 'lieverd'.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_61106543
Dit weekend is dan eindelijk de bom gebarsten:

ik ging naar huis om jas te halen met een vriend en we kwamen thuis aan, stond de deur van de buurman open en hij was aant stofzuigen, wij de trap op en naar binnen, die vriend de tv aangezet, en toen hoorde ik m alweer keihard schelden %$#@%^#$&%&%#$$^@%$#%&^%%$#@! zoals in stripfipgurentaal.. Ik denk pfff maja ik naar de wc hoor ik opeens de onderste deur (trappenhuis) dichtklatsen en ja hoor meneertje komt de trap op gestompt, en bam bam bam op de deur, ik denk gvd ik moet poepen ik doe de deur niet open. Maja bambambam alweer dus ik denk fuck it, boekje neergelegd, en deur opengedaan, die vriend kwam niet meer bij van t lachen in de keuken, maja toen ie hoorde dat ik de deur open deed kwam ie meteen achter me staan..

Hop buurman stormt binnen, 2 stappen ofzo tot voor me neus in dreigende houding, en schelden, ik sla je in elkaar ik trek je kop eraf blabla, ik terugschelden , gvd flikker een eind op dit is mijn woning, hier heb je geen fuck over te vertellen, jij domme idioot blabkla nouja heel gescheld en geschreeuw, ik merkte gelukkig dat ik niet bang voor m was, en dus ook zoiets had sla maar dan sla ik je trug, maja hij krabbelde al snel terug en stond buiten de deur, maja kwam erna weer ff voorruit omdat ik m de huid volschold, en toen liep ie alweer langzaam weg, ik achter m aan tot bovenaan de trap en we bleven wat schelden enzo, en toen zei ie iets van: als ik de boel niet kwijt was had ik je allang geslagen??? snapte t niet echt..

Maja naar de stad gegaan en aangifte gedaan, kon kiezen aangifte en rechtzaak beginnen (is huisvredebreuk, omdat ie binnenkwamen en bedreiging), maja dat doe ik dus liever als ie al geslagen heeft en ik kon kiezen voor mutatie?? dan word t genoteerd en komt de wijkagent bij m langs om eens met hem te praten. dusja daar ben ik voor gegaan dus ben eens benieuwd..
Maja ik was wel blij dat t gebeurd is nu weetk wel hoe t gaat en dat de bom lekker kan barsten...
Ben eens benieuwd hoe hij reageert als er zo'n bromsnor langskomt, of schrikken, of nog kwader worden..
pi_61106628
Wat een oetlul...
En wat goed van je dat je je niet hebt laten intimideren in je eigen huis!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  maandag 25 augustus 2008 @ 14:03:27 #100
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_61109854
mmhhh pakt popcorn
Welcome Mr. President, How can we serve you,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: