abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer donderdag 12 juni 2008 @ 09:04:48 #51
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_59326791
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:53 schreef Berzerker het volgende:
Ik liet mijn vriendin uit
Begon ze te kwispelen?
pi_59326810
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 15:17 schreef Berzerker het volgende:
Het is toch niet zozeer racistisch? Het is racistisch van die kopende partij, maar als het d.m.v. statistieken CBS of iets dergelijks bewezen is, kun je het nauwelijk racistisch noemen...
dat is een onzinargument.

daarmee zeg je het volgende: statistieken van het CBS tonen aan dat blanke mensen liever een huis kopen waar andere blanke mensen wonen, dus is die houding geen racisme. right. dan kan je ook stellen dat in zuid afrika vroeger helemaal geen sprake was van racisme en discriminatie, want de meerderheid van de bevolking die er woonde oefende tenslotte actief apartheid uit, dat is tenslotte aangetoond (en blanke mensen hadden toch nergens last van!)

maar goed; terug ontopic.
je kan ook proberen om gewoon heel hardnekkig steeds netjes gedag te zeggen, en een beetje een praatje te maken enzo. wij hebben hier beneden ook zo'n aso figuur wonen, en ik zeg 'em altijd heel hardnekkig gedag, als ik hem zie zwaai ik ff en alstie zeurt over mijn auto op 'zijn' plekje, dan vraag ik of het dringend is, zo ja: zet ik hem ff weg, zo nee: dan niet (het bleek dattie soms vanaf de eerste verdieping met zn maten zn auto wil wassen, vandaar) deze houding heeft ertoe geleid dat als ik mijn auto wil wassen, we bij hem op de eerste water mogen pakken enzo tot grote verbazing van de andere buren zegtie mij ook altijd gedag, doettie altijd aardig tegen mij, en is er nooit iets aan de hand. (btw: we hebben het hier over een hele grote dikke neger, zo'n "bubba" type)

die tactiek kan soms dus ook best werken hoor je moet je niet laten afschrikken door van die asperger-types. (maar ik heb ooit een sociaal contact gestoorde huisgenoot gehad, dat oefende wel *zucht* wat een ellende was *dat*!) soms kan iemand er gewoon echt weinig aan doen hoe die in elkaar steekt, en als je er een beetje doorheen prikt valt het allemaal wel mee. soms echter ook niet (ik herinner me ook de prosituerende junkie buuv, aardig wijffie hoor, daar niet van, maar wat een ellende!) en dan moet je het gewoon negeren en je distantieren.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_59327604
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:20 schreef Berzerker het volgende:

[..]

Ach gut, er reageren hier dus ook afentoe kleine kinderen?

Welkom op Fok!
pi_59327636
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:53 schreef Berzerker het volgende:

Deze confrontatie liet toch een beetje vraagtekens achter, en heb de verkopende partij gevraagd hoe de buren waren, en of er nooit klachten/ problemen waren. Hier werd op geantwoord dat hij er altijd heerlijk gewoond heeft en het echt genieten was, tijdens de sleuteloverdracht merkte mijn vader op die het overpositieve argwanend aanhoorde, dat als er zoveel positieve dingen waren er ook vast iets minder positiefs zou moeten zijn, maar dat was er niet... Hij noemde een aantal buren dat het zulke aardige oudere dames waren, en natuurlijk mijn onderbuurman (alleen bij naam noemende, er niks verder over zeggen).

Standaard verkooppraatje helaas, die gast wou zeker graag zijn huis verkopen
pi_59327987
tvp
pi_59328143
Gezellig kan je nooit een dvd' tje kijken of muziek luisteren

Op je tenen lopen omdat anders de buurman boos wordt. En zoals hierboven al geschreven neem het telefoon gesprek op van de vorige bewoner

Succes ermee in ieder geval
MOKUM XXX RATED
  donderdag 12 juni 2008 @ 10:15:50 #57
140318 Thy...
Met puntjes
pi_59328238
Ik denk dat je het beste met de rest van de bewoners kan bespreken wat zij al aan hem gedaan hebben. Bijvoorbeeld op de VVE vergadering. Als jullie met het hele gebouw tegenover een persoon staan zal hij misschien begrijpen dat hij eens wat rustiger aan moet doen. Van mijn part een brief namens de VVE naar hem sturen dat hij de sfeer verpest e.d.
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
  donderdag 12 juni 2008 @ 10:31:26 #58
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_59328617
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 09:05 schreef simmu het volgende:

[..]

dat is een onzinargument.
Het is waar. Mijn appartement was goedkoop omdat 25% van de buurt niet westers allochtoon is. Een vergelijkend appartement in een blanke buurt levert 50.000 meer op.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  donderdag 12 juni 2008 @ 10:51:25 #59
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_59329125
Volgens mij heb je geen voet om op te staan zolang het huis/app van hem is en hij je niet direct bedreigt of over gaat tot physieke handelingen. Wat ik wel denk is dat de verkopende partij wel een plicht heeft om volledig te zijn in de informatie die ze verstrekken. Maarja misschien kon hij er wel fatsoenlijk mee leven... (lijkt me though)
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_59330564
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:46 schreef Noax het volgende:
Knap balen voor je.

Ben zelf enige tijd terug verhuisd vanwege een flink irritante bovenbuurman.
Zat zelf ook te denken door het aan wat vrienden over te laten, maar waar houdt het dan op?!

Nu is het het 'lawaai' waar ie zich aan stoort een volgende keer is het iets anders.
Maakt hij ook lawaai op bepaalde tijden als een soort van 'wraak'?

Of staat hij je meer buiten 'te verwelkomen'?
Nee hij maakt zelf geen lawaai, dat is eigenlijk net het rare, hij heeft last van mij en ik niet van hem (niet direct qua geluidsoverlast), hij zou hier zo een topic kunnen openen over zijn luidruchtige bovenbuurman...

Het is indd meer buiten verwelkomen, of dom commentaar geven..

Ik ben niet extra stil, doe gewoon zoals ik wil doen, loop sowieso thuis op sokken/ sloffen (scheelt poetsen )..
Kijk als iemand anders onder me zou wonen en op fatsoenlijke manier aangaf dat het erg gehorig is, en of ik aub beetje rekening ermee kan houden geen probleem, ik zou het zelf ook fijn vinden als iemand dat deed..
Maar gewoon de manier waarop irriteert, en tegen mij vind ik het niet zo erg, maar blijkbaar doet hij t ook tegen bezoekers...
Het is indd zoals jullie zeggen, je er niks van aantrekken en negeren, maar ik ben iemand die graag de confrontatie aangaat en dan ben je bij zulke figuren aan het verkeerde adres..
En toch trek je je er onbewust iets van aan, gewoon vanwege het geen zin hebben in zo'n tokkie die loopt te zeiken.. Achja maar eens kijken hoe t verder gaat,..

Nee ik wil niet die test laten uitvoeren, hij kan dat aanvragen via de VVE als hij meent dat het te luidruchtig is...

En dvd kijken of muziek luisteren allemaal geen probleem, blijkbaar is het alleen het lopen op de vloer dat erg doordreunt, tv hoor je niet echt....
pi_59330786
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 11:41 schreef Berzerker het volgende:

En dvd kijken of muziek luisteren allemaal geen probleem, blijkbaar is het alleen het lopen op de vloer dat erg doordreunt, tv hoor je niet echt....

Vreemd dat je dat wel kan maar lopen niet. Misschien heeft ie een fobie
MOKUM XXX RATED
pi_59330869
Ik kan sowieso gewoon lopen, alleen als het iets teveel voetstappen zijn, dan zeurt ie al snel...
Indd boeiuhhh laat hem lekker zeiken en zeuren, maar als je t dalijk bijna iedere dag krijgt, pff word je toch ook moe van, lijkt of ik weer bij mijn ouders woon, mijn pa kon ook daarover zeuren, maja daar kon ik dan wel weer om lachen... Misschien hier ook maar gewoon om lachen als hij zich irriteert en loopt te schelden..
pi_59331379
Denk dus eerder dat je wat aan je klapplatvoeten moet doen als je pa er ook al over kon zeuren

[ Bericht 1% gewijzigd door dronkeykong op 12-06-2008 12:39:39 ]
MOKUM XXX RATED
pi_59331909
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 11:41 schreef Berzerker het volgende:
Het is indd zoals jullie zeggen, je er niks van aantrekken en negeren, maar ik ben iemand die graag de confrontatie aangaat en dan ben je bij zulke figuren aan het verkeerde adres..
En toch trek je je er onbewust iets van aan, gewoon vanwege het geen zin hebben in zo'n tokkie die loopt te zeiken.. Achja maar eens kijken hoe t verder gaat,..
Je begint zelf wel steeds zeurderiger te klinken
  donderdag 12 juni 2008 @ 12:58:47 #65
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_59332750
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:36 schreef bug_me_not2 het volgende:
Je hebt dus een chagrijnige buurman en nu loop je te piepen als een klein vogeltje? Ben jij uberhaupt wel eens buiten geweest TS?

/On-topic: gewoon negeren die kerel. Blaffende honden bijten sowieso niet...
ik heb precies hetzelfde gehad, maar dan met mijn buurman... en ik kan je zeggen: blaffende honden bijten wel...
put
your
clothes
on!
pi_59334860
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 12:58 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ik heb precies hetzelfde gehad, maar dan met mijn buurman... en ik kan je zeggen: blaffende honden bijten wel...
Vertel....
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:16:06 #67
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_59335256
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:04 schreef Berzerker het volgende:

[..]

Vertel....
Het begon als niet wetend wat me te wachten stond met een nieuwe buurman (je deelt hier douche en toilet samen), na een paar dagen zag ik enorm smerige wc en douche (lagen pies op de vloer), begon hij te vragen om geld, vroeg hij geld voor de dingen die al aanwezig waren in de gezamelijke ruimtes, kwamen er vrienden van hem van het kamp langs, kwamen er opeens zwervers langs, werden er spullen gestolen van mij uit het gemeenschappelijke gedeelte, kwamen de nachtelijke scheldpartijen aan mijn deur terwijl hij dronken was en ik half lag te slapen, werd ik met de dood bedreigd aan mijn deur, vielen zjin kampvrienden binnen en sloegen me half in elkaar, werd water afgesloten omdat hij de rekeningen niet betaalde en uiteindelijk is hij er door de woningcorporatie uitgezet...
put
your
clothes
on!
pi_59335353
Ik schat je onderbuurman in zoals een buurman van mij: asociaal en egocentrisch.
Jij moet volgens hem je koest houden op verschillende vlakken en hij doet waar hij zin in heeft. Maakt (nog) geen lawaai, maar zorgt wel voor overlast op andere manieren.
Jerruh bedoelt dat buurman best wel eens irritanter kan worden in de toekomst en afhankelijk van hoe hij is kan dat op verschillende manieren.
Je kunt je druk maken om die lui, maar daar schiet je niets mee op. Bij mijn buurman werkt het redelijk door zoveel mogelijk normaal tegen hem te doen. Verder hou ik hem net zo kort als dat hij mij wil houden. Zorgt hij voor overlast sta ik dat een enkele keer toe (afhankelijk van mijn humeur), maar gebeurt het weer waarschuw ik hem en de volgende keer staat de politie op de stoep. Daar baalt hij van en kijkt me dan een tijd niet aan, maar dat is dan jammer. Ruimt hij z'n zooi niet op na een ultimatie gesteld, dan wordt het voor hem gedaan. Op zijn kosten natuurlijk en ook zo dat dat irritant voor hem uitpakt (lees dat hij er extra werk van heeft of dat hij de zooi kwijt is).
pi_59336631
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 11:50 schreef Berzerker het volgende:
Misschien hier ook maar gewoon om lachen als hij zich irriteert en loopt te schelden..
Dit is volgens mij de oplossing. Tevens niet gaan negeren maar gewoon groeten als je hem tegenkomt. Voor de rest zou ik er weinig aandacht aan schenken.
Huh?
pi_59338662
TS, wat wil je nu?

Als blijkt dat de vorige bewoners wel van die buurman wisten de koop ongedaan maken?
Dan moet je keihard BEWIJS hebben voor je vermoedens.

Telefoongesprekken afluisteren gaat imo wel erg ver.
Je moet het eerst proberen zelf op te lossen.

Dus ga praten met die man (probeer het in ieder geval)
pi_59338663
Oeps, dubbel
pi_59344558
Heb je al aangekaart bij de makelaar TS?

Verder denk ik dat je je een beetje aanstelt, maar dat is slechts mijn mening.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_59345459
Er is geen enkele wet of regel die het verbied om contactgestoord, onvriendelijk, onbeholpen of een sociaal maatschappelijke kneus te zijn. Kansloze missie om op dit soort gronden iets te willen van de verkoper of weet ik veel wat voor instantie.
Leg je er bij neer en wees blij dat er geen sprake is van bedreiging, vernieling of andere fysieke overlast.
Doe geen poging tot vriendelijk en sociaal contact, hij geeft immers verbaal en non-verbaal aan dat niet te willen. Geforceerd doorzetten van jou kant ziet hij als een teken van zwakte.
Blijf echter altijd vriendelijk door elke keer als je hem ziet consequent te groeten en daarbij bewust oogcontact te zoeken.
Straal uit dat zijn onbeholpenheid je koud laat. En hou dit vooral vol als hij een keer uit zijn rol schiet en wel een normaal gesprek lijkt te willen voeren, te veel gretigheid van jouw kant en je kan weer van voren af aan beginnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door quo_ op 12-06-2008 20:47:02 ]
-
  vrijdag 13 juni 2008 @ 01:55:52 #74
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_59353629
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 11:50 schreef Berzerker het volgende:
Ik kan sowieso gewoon lopen, alleen als het iets teveel voetstappen zijn, dan zeurt ie al snel...
Indd boeiuhhh laat hem lekker zeiken en zeuren, maar als je t dalijk bijna iedere dag krijgt, pff word je toch ook moe van, lijkt of ik weer bij mijn ouders woon, mijn pa kon ook daarover zeuren, maja daar kon ik dan wel weer om lachen... Misschien hier ook maar gewoon om lachen als hij zich irriteert en loopt te schelden..
Kraakt die vloer van je, woon je in een oud pand?

Vaak zijn die oudere panden gehorig, daarom ben ik nu maar in een nieuwbouw-woning gaan zitten, wat me tot dusver prima bevalt.
Maar goed ik hoor zo nu en dan ook wel lawaai, en tokkies zitten overal al zul je in bepaalde wijken wat meer tegenkomen.
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  vrijdag 13 juni 2008 @ 09:01:02 #75
134963 danny91184
Waaaaaaaaaah
pi_59355581
Serieus als ik zo'n persoon langs me had wonen, die rond de normale tijden al bij het minste of geringste gaat klagen, dan gaat de muziekinstallatie toch echt even aan zodat ik hem iig niet hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')