dat dus.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:46 schreef Semisane het volgende:
Om heel eerlijk te zijn, is die show van Adam Curry helemaal niet zo slecht hoor, goed het is een irritante betweter, maar zijn ochtendshow heeft meer inhoud dan de ochtendshows van de andere radiozenders, hij snijd onderwerpen aan die er best toe doen.
Dat het dan tijd wegneemt van de muziek is jammer, maar in deze niet erg imho.
Maar goed ik kan me voorstellen dat je er aan kan irriteren, als het voorheen enkel muziek was, enkel ik luisterde voorheen nooit radio, enkel cd's, maar ik kwam toevallig een keer langs deze zender in de ochtend en ik was positief verrast door dit programma, dus nu luister ik eigenlijk elke ochtend even naar Adam Curry.....wie had dat nou ooit gedacht!.
Het is Arrow Classic Rock, niet Arrow Classic Talkquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:46 schreef Semisane het volgende:
Dat het dan tijd wegneemt van de muziek is jammer, maar in deze niet erg imho.
Als je op zoek bent naar een ochtendshow met veel gepraat is het misschien wel de moeite waard, maar dan luister ik wel naar Radio 1. Al die zenders met muziek als onderbreking voor geklets waren voor mij juist een reden de Nederlandse radio verder links te laten liggen.quote:Maar goed ik kan me voorstellen dat je er aan kan irriteren, als het voorheen enkel muziek was, enkel ik luisterde voorheen nooit radio, enkel cd's, maar ik kwam toevallig een keer langs deze zender in de ochtend en ik was positief verrast door dit programma, dus nu luister ik eigenlijk elke ochtend even naar Adam Curry.....wie had dat nou ooit gedacht!.
Vooral 's avonds is de zender nog bijzonder de moeite waard. Alleen 's morgens dus niet.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:16 schreef Sigmund666 het volgende:
Boeiend. Van 6 tot 11 lig ik nog lekker in mijn bedje. Geen Arrow dus. Daarna hebben ze weer leuke muziek
Radio 538 is ook een overgehypeerde kutzender die 9 keer per dag nickleback draait.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:49 schreef Baffer het volgende:
Slam FM zuigt.
Tja, dat vind ik dus ook en de onderwerpen die ze aansnijden zijn ook best van belang...iig een stuk beter dan ouwehoeren over Britney Spears haar nieuwste maandverband...ofzow.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:14 schreef DikkeSmikkel het volgende:
En toch vind ik dat Adam wel iets wil doen. Hier en daar wat mensen wakkerschudden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |