Je moet je collega vermaken? Er is niemand die je dat kan verplichten te doen in je vrije tijdquote:
Nee, ik moet moet het niet, en ik ga het ook niet doen (saaie origineel India, nu al jaren Amerikaanse pik), maar ik kreeg wel gelijk wat opmerkingen en vreemde gezichten toen ik zei dat ik dat dus niet ging doen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je moet je collega vermaken? Er is niemand die je dat kan verplichten te doen in je vrije tijd
Dat had jij wel raight, Gait!quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:14 schreef MaxPower het volgende:
het is vast geen lekker wijf anders zat je niet zo te zeiken.
eensquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:20 schreef GateWayX het volgende:
Stel dat jij in een of ander saai hotel in Verweggistan zat. Dan zou jij het toch ook leuk vinden om een keer een biertje met iemand te gaan drinken. Je hoeft die kerel echt niet elke keer mee te nemen.
Egoïsme zegt die term je iets ?
Dat begrijp ik. tikje asociaal van jequote:Op woensdag 11 juni 2008 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ik moet moet het niet, en ik ga het ook niet doen (saaie origineel India, nu al jaren Amerikaanse pik), maar ik kreeg wel gelijk wat opmerkingen en vreemde gezichten toen ik zei dat ik dat dus niet ging doen.
dan was wel gevraagd om na werktijd een keer een biertje te gaan drinken en niet om die collega in het weekend op sleeptouw te nemenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:20 schreef GateWayX het volgende:
Stel dat jij in een of ander saai hotel in Verweggistan zat. Dan zou jij het toch ook leuk vinden om een keer een biertje met iemand te gaan drinken. Je hoeft die kerel echt niet elke keer mee te nemen.
dan vraagt die persoon hetzelf maar.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:20 schreef GateWayX het volgende:
Het wordt toch ook namens die persoon gevraagd?quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:33 schreef wise het volgende:
[..]
dan vraagt die persoon hetzelf maar.
Ts heeft gelijk.
Opgezadeld worden met mensen
Kan die gozer dat niet zelfquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:35 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Het wordt toch ook namens die persoon gevraagd?
TS is bang dat collegea erachter komen dat 'ie geen flikker doet in t weekend dan een beetje achter de PC masturberen
ookquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:35 schreef JaZekerZ het volgende:TS is bang dat collegea erachter komen dat 'ie geen flikker doet in t weekend dan een beetje achter de PC masturberen
Dan gaat zo'n iemand die een vreemd gezicht trekt toch lekker met 'm dr kroeg inquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ik moet moet het niet, en ik ga het ook niet doen (saaie origineel India, nu al jaren Amerikaanse pik), maar ik kreeg wel gelijk wat opmerkingen en vreemde gezichten toen ik zei dat ik dat dus niet ging doen.
Denk aan karma. Jij neemt hem mee, koppelt hem aan iemand die ook een loner is. Zij blij, jij blij.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ook![]()
OT: Ja, tikkie egoistisch is het wel. Maar zie wel even in dat doordat hij dus hier niks heeft, dat de eerste die hem meeneemt meteen de rest van de periode de lul is. En ik kan wel een beetje met hem praten, maar om nou te zeggen dat het supergoed klikt, niet echt. Ik heb mijn eigen leven, dat zit bijhoorlijk vol (met meer dan alleen rukken in het weekend) en daar is best nog wel wat ruimte, maar dan wel voor mensen die ik ook echt leuk vind en waar ik zelf voor kies.
Aangezien de rest van de collega's allemaal redelijk ver van Zwolle afwonen ben ik bestempeld als de idiale kandidaat...quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dan gaat zo'n iemand die een vreemd gezicht trekt toch lekker met 'm dr kroeg in
Karma is leuk in My name is Earl, voor de rest is het dikke onzin.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Denk aan karma. Jij neemt hem mee, koppelt hem aan iemand die ook een loner is. Zij blij, jij blij.
Vast en zeker stapt er dan een bloedmooie vrouw binnen zonder ondergoed die zegt dat ze al haar hele leven op je wacht. Zo werkt karma.![]()
Verdomme, ik vind het zielig. Ik ga mijn Zwolse familie aanboren om te vragen of zij dan een biertje met hem willen drinken.
Aangezien TS uit Zwolle komt...quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:10 schreef immortalsean het volgende:
zet hem in een gaybar neer, en ga zelf naar een leuke kroeg.
of andersom, 't is maar net wat TS wil...
dan maak je een rooster met je collegea.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ook![]()
OT: Ja, tikkie egoistisch is het wel. Maar zie wel even in dat doordat hij dus hier niks heeft, dat de eerste die hem meeneemt meteen de rest van de periode de lul is. En ik kan wel een beetje met hem praten, maar om nou te zeggen dat het supergoed klikt, niet echt. Ik heb mijn eigen leven, dat zit bijhoorlijk vol (met meer dan alleen rukken in het weekend) en daar is best nog wel wat ruimte, maar dan wel voor mensen die ik ook echt leuk vind en waar ik zelf voor kies.
Niet echt mijn dingquote:
Nou, zeg maar, of durf je dat niet? Wel er even bij zeggen waar je zelf vandaan komt (waarom denk ik toch Deventer.. vreemd)quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:57 schreef s-sidderaal het volgende:
[..]
Aangezien TS uit Zwolle komt...
gok ik....
het is maar een advies hoor. Als jij liever een aso bent mag je dat zelf wetenquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet echt mijn ding
En voor degene die vinden dat ik het op manier A of manier B wel kan doen: dikke pech, mooi dus niet. Werk = werk, prive = prive. En ik bepaal wie van het werk ook in prive mag komen.
Gast... Je kent mij helemaal niet. Dat ik hier nu een niet sociale beslissing neem betekent niet dat ik een aso ben. Sterker nog, verre van eigenlijk.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:26 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
het is maar een advies hoor. Als jij liever een aso bent mag je dat zelf weten
Jouw collegea trekken vreemde gezichten omdat ze je eigenlijk heel sociaal vindenquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gast... Je kent mij helemaal niet. Dat ik hier nu een niet sociale beslissing neem betekent niet dat ik een aso ben. Sterker nog, verre van eigenlijk.
Gast, w/equote:Op woensdag 11 juni 2008 11:31 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Jouw collegea trekken vreemde gezichten omdat ze je eigenlijk heel sociaal vinden![]()
Je hebt jezelf op een belangrijk punt laten kennen.. Wat je er mee doet moet je helemaal zelf weten hoor, vrijheid blijheid. Het interesseert me verder niet dat je asociaal bent.
Dan heb je helemaal geen tijd om je collega te vermaken. Men hoeft niet van je te verwachten dat je plannen af gaat zeggen natuurlijk voor je werk. Het moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gast, w/e
Vrijdag voetbal kijken met mijn vrienden![]()
Zaterdag stappen met mijn vrienden![]()
Zondag 4x kijken in grun met wat vrienden
dan is daar perfect ruimte tussen om zaterdag zo tegen een uur of 12 - 1 die gast even op te halen bij het hotel,quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gast, w/e
Vrijdag voetbal kijken met mijn vrienden![]()
Zaterdag stappen met mijn vrienden![]()
Zondag 4x kijken in grun met wat vrienden
Ik ga regelmatig in mijn eentje weg (toppunt: vakantie op Puerto Rico) en ik vermaak me prima zonder aan het handje gehouden te worden. Beetje uitzoekwerk en gewoon mensen aanspreken werkt perfect.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:41 schreef Karammel het volgende:Maar even voor de goede orde. Draai het eens om. Stel dat jij in het buitenland zou zitten. Zou jij het dan niet erg fijn vinden als er iemand is die je even de stad laat zien. Een kleine moeite . Dat je bang bent dat hij zich dan aan jou vastklampt is iets anders. Daar hoef je ook helemaal niet angstig voor te zijn lijkt me.
Kom jij even stofzuigen, afwassen en 2~3 wasje draaien bij mij thuis dan? Of mag ik dat in mijn zaterdagochtend uitslaaptijd doen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:43 schreef Soohr het volgende:
[..]
dan is daar perfect ruimte tussen om zaterdag zo tegen een uur of 12 - 1 die gast even op te halen bij het hotel,
een beetje de leuke plekjes van zwolle te laten zien, aanwijzen waar je lekker kan eten enzo,
neem hem even mee voor een lunch, wijs hem waar het ov allemaal is en geef tips wat je allemaal kan bekijken in de omgeving.
tegen een uur of 4 drop je hem weer af bij het hotel of daar waar hij zich in de middag nog kan vermaken.
hoeveel moeite is het nou?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:35 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Het wordt toch ook namens die persoon gevraagd?
TS is bang dat collegea erachter komen dat 'ie geen flikker doet in t weekend dan een beetje achter de PC masturberen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |