Zolang Noot chili con carne blijft eten, kan jij gerust de broodnodige deodorant spuitbus blijven gebruikenquote:
Nog nooit gegetenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zolang Noot chili con carne blijft eten, kan jij gerust de broodnodige deodorant spuitbus blijven gebruiken
Houden zoquote:
Ik hou serieus niet van bruine bonenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Houden zo
Maar serieus Gijs,.... ik kan het eens voor je maken. Kom je het hier opeten,... zie je Quinn ook weer eens en kan je de ontgroening starten!
Quinn vind bruine bonen ook niet lekker maar mijn chili eet ze zo twee borden van op. Of een pasta met tonijn,.... of misschien met kipfilet en cashewnoten?quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hou serieus niet van bruine bonenMaar je mag uiteraard een keer voor me koken hoor, pasta rode saus vind ik erg lekker.
truequote:Op woensdag 11 juni 2008 10:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zolang Noot chili con carne blijft eten, kan jij gerust de broodnodige deodorant spuitbus blijven gebruiken
Kip met cashewnoten!quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Quinn vind bruine bonen ook niet lekker maar mijn chili eet ze zo twee borden van op. Of een pasta met tonijn,.... of misschien met kipfilet en cashewnoten?
Mmmm,... als jij komt eten kan ik eerst beter even wachten op mijn salaris!quote:
Je hebt sowieso minstens een maand om te sparen nu, de tentamenperiode is weer bezig.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mmmm,... als jij komt eten kan ik eerst beter even wachten op mijn salaris!
Goed punt,.... heb de LE van MGS4 gekocht en ga op vakantie,.... moet even rustig aan doen!quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt sowieso minstens een maand om te sparen nu, de tentamenperiode is weer bezig.
Ik weet het niet. Ik heb meer zin in Fallout 3, FFXIII, Kotor3 of Mass Effect 2. Dit ziet er allemaal zo...zo standaard uit.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:02 schreef Chocobo het volgende:
Strol,... wat vind jij van de nieuwe 360 J-RPG trailers? SO4 trekt me nog het meest. The Last Remnant en ook Infinite Undiscovery doen het nog niet voor me. Komt misschien nog. Check de trailers in het 360 topic.
Ben je nu aan het verwesteren?quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik hen meer zin in Fallout 3, FFXIII, Kotor3 of Mass Effect 2. Dit ziet er allemaal zo...zo standaard uit.
Eens,.... alleen SO4 trekt me in het bijzonder,... de rest zag er default uit ja!quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb meer zin in Fallout 3, FFXIII, Kotor3 of Mass Effect 2. Dit ziet er allemaal zo...zo standaard uit.
Ik denk het. Lost Oddessey was erg tof (ik moet hem wel nog uitspelen), maar ik heb het wel een beetje gehad met de traditionele JRPG.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ben je nu aan het verwesteren?
SoA3quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:46 schreef Strolie75 het volgende:
Al zou ik uit de anus van de president van Sega eten voor Shenmue3 en Skies of Arcadia 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |