Het rare is dat we in de halve finale de Italianen al kunnen treffenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 03:47 schreef sig000 het volgende:
Sorry maar ik snap het schema niet zo, krijg wel veel vertrouwen zoals het team speelt, geen sterallures enzo.
Als de vibes goed zijn is dat een prima tegenstander.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 03:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het rare is dat we in de halve finale de Italianen al kunnen treffen
Dat wordt een enorm leuke pot. Ik ga echt niet naar Nederland-Roemenië kijken, dat wordt een slachtpartij.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 03:56 schreef sig000 het volgende:
Frankrijk en Italie mogen het onderling uitvechten, hoeveel mooier wil je 't nog hebben?
quote:Op zondag 15 juni 2008 02:14 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb nog helemaal niks gezien![]()
En dat houden we zo ook
Dat klinkt wel een beetje sneu. Hoe oud is die vriendin? Twaalf?quote:Op zondag 15 juni 2008 02:45 schreef ElizabethR het volgende:
Ik 'moet' omdat mijn beste vriendin hier in Ierland enorm Westlife fan is, en ik wil gewoon een keertje met eigen ogen zien, maar liefst niet horen, waarom zij een keer of 10 tot 13 per jaar niets anders doet dan heen en weer pendelen van concert naar concert.
Nee heul veul ouderquote:Op zondag 15 juni 2008 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat klinkt wel een beetje sneu. Hoe oud is die vriendin? Twaalf?
Correctie: het klinkt echt een beetje boel sneu.quote:
Ja lag weer wakker na 3 uur vast gespen te heben.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 02:58 schreef tong80 het volgende:
Oranje is tien keer zo sneu als westlife.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |