Alright?quote:
As always.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:28 schreef APK het volgende:
[..]
Alright?
Ik kon mijn ogen niet geloven vanavond.
Becks en ik schoren ongeveer tegelijkertijd ons hoofd.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat ik mij trouwens altijd al heb afgevraagd maar eigenlijk nooit aan je hebt gevraagd; waarom Beckham? Is het Beckham wel eigenlijk? Soms kijk ik wat langer en dan twijfel ik..
Duidelijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Becks en ik schoren ongeveer tegelijkertijd ons hoofd.
Ik vind het een mooie man en daarnaast krijg ik een hoop geile PM's vanwege mijn avatar.
Hetgeen mij dan nauwelijks verbaast.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:49 schreef APK het volgende:
Zijn verder allemaal kansloze wijven hoor.
Daggla toch.. Alsof ik een OP niet uitgebreid bestudeer alvorens een post te plaatsen. Maar deze is nogal vaag, zoals ie zelf ook zegt:quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat staat in de openingspost.
Het was meer moeite die vraag te typen dan het is om de OP te lezen.
En wat jij zegtquote:ik weet het eigenlijk ook niet.
staat helemaal niet in de OP.quote:"Het is een topic waarin een aantal oude bekenden de nachtbagger ontvluchten en zo nu en dan iets komen vertellen. Of zeggen. Of gewoon langskomen."
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 03:26 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
Daggla toch.. Alsof ik een OP niet uitgebreid bestudeer alvorens een post te plaatsen. Maar deze is nogal vaag, zoals ie zelf ook zegt:
Je komt niet meer in de UVT > Coffeeshop merk ik?
Thinktank / Doderokquote:Op zaterdag 14 juni 2008 03:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat gaat, net als hier, altijd in fases..
Wat was je vorige account?
Goed (vind ik zelf toch). Gerard weggegoten en terug aan m'n oude vertrouwde medicijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 03:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hallo TT.
Leuk dat je hier even langskomt. Hoe staat het met de gezondheid..
Jij bent inmiddels zo'n vanzelfsprekendheid dat je niet je aanwezigheid maar je afwezigheid zou opvallen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 03:43 schreef tong80 het volgende:
Ah hier zitten jullie.
Jullie misten me niet dat begrijp ik wel.
Jullie zien me heel de dag al.
Maar broer moet wel weer gaan posten hier hoor
Als ze 2de worden in de kwartfinale.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 03:45 schreef sig000 het volgende:
Wanneer komt Oranje , Griekenland tegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |