Trooaaappell... Gelukkig praten ze daar net als Groningers, dus dat moet geen probleem zijnquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wonder Wereld in Ter Apel.
Ik had een linkje gepost onder 'Heb er zin in' (onder de heb.)
Ik wilde gewoon vanaf 18:30 reserveren, en dan daar gewoon allemaal afspreken. Ik zorg dat ik er vroeg ben. Op een ander punt eerst afspreken gaat langer duren dan een kwartier denk ik, er komen altijd mensen te laat, en zo...quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:16 schreef freecell het volgende:
okPrettig dat jij reserveert
Om 18:45? en dan om 18:30 eerst even ergens verzamelen?
Ja dat lijkt me een goed plan.quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon vanaf 18:30 reserveren, en dan daar gewoon allemaal afspreken. Ik zorg dat ik er vroeg ben. Op een ander punt eerst afspreken gaat langer duren dan een kwartier denk ik, er komen altijd mensen te laat, en zo...
Klinkt als een planquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon vanaf 18:30 reserveren, en dan daar gewoon allemaal afspreken. Ik zorg dat ik er vroeg ben. Op een ander punt eerst afspreken gaat langer duren dan een kwartier denk ik, er komen altijd mensen te laat, en zo...
Sowieso ken ik iedereen van gezicht van het lijstje behalve JH, Bob. en Inkomen, en ik geloof ook dat bijna iedereen mij wel herkent. Vandaar dat ik van plan was te zorgen er vroeg te zijn, zodat mensen mij kunnen zoeken. En anders moet ik nog even bedenken onder welke naam ik reserveer, want ik heb niet zoveel zin in m'n achternaam op Fok.quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Klinkt als een plan![]()
Is het denk ik wel handig om te weten voor iedereen onder welke naam je reserveert? Kunnen we elkaar weer terugvinden.
Of kent iedereen iedereen wel een beetje?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:33 schreef freecell het volgende:
Och, als er nog mensen gaan borrelen, gaan wij vast nog wel even mee, maar niet heel lang ofzo
Nee. Maar. Enzo. Noh.quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:08 schreef freecell het volgende:
Maxmark: jij kan ook niet zo makkelijk zwangerig en zulks worden natuurlijk
idem dito hiero.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:55 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat de pizzeria sowieso een nee is, maar als er nog mensen daarna de stad ingaan, dat ik dan misschien nog wel in de stad kom.
Ze lijken nu niet aanwezig, maar als ze er zijn zullen ze toch wel in zwembroek spelen?quote:
Lijfen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op z'n minst met ontblote bovenlijven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |