abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 november 1999 @ 07:58:00 #1
272 R@b
No-nonsens
pi_216847
Hallo Fokkers eindelijk had ik er tijd voor.

Ik heb er een aantal verzoeken voor gehad en hier is hij dan de MP3 van Paul de Leeuw als Ruud van vorige week vrijdag (5-11-99). De eerst aflevering van Maatje Meer. Paul-Ruud in gesprek met (rappatongo) NANCE
De mp3 is van goede geluidskwaliteit (64 kbs sample) 3 MB groot en duurt 7 minuten
Verder staan er 6 screenshots van het programma met NANCE op en ook nieuwe screenshots van Cyrille onder de douche (als je het wilt zien hoor) en een paar van Anouk

de laatste dagen waren er weinig spannende mp3's op te nemen maar de nominaties komen eraan en dan kun je volgend weekend wel weer afvallers op tv en radio verwachten
Voorlopig hoop ik op een paar dagen mp3 rust maar mocht er wat gebeuren dan hoop ik dat ik opnames heb.

Ook de mp3 van Sabine in gesprek met bart in de dagboekkamer staat online en is te bereiken via de link onder aan mijn site http://home.multiweb.nl/~eldo/nl.actueel.big-brother

Groeten en succes met de download

Rob

Oe

[Dit bericht is gewijzigd door R@b (Datum 07 November 1999).]

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zondag 7 november 1999 @ 08:42:00 #2
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_216848
Ha Rob ik ga er even voor zitten om je site te bekijken ziet er mooi en volledig uit alleen schrok ik van het volgende :Klik hier voor Fokzine De BESTE Jongeren-site van ....

Ik ben geen jongere meer HELP wat nu??????????

zondag 7 november 1999 @ 09:12:00 #3
1201 tina
Fok!Member
pi_216849
quote:
op 11-07-1999 om 08:42 AM schreef Bep het volgende:
Ha Rob ik ga er even voor zitten om je site te bekijken ziet er mooi en volledig uit alleen schrok ik van het volgende :Klik hier voor Fokzine De BESTE Jongeren-site van ....

Ach, Bep je hebt vast een jonge geest en je weet wat ze zeggen Age ain't nothing but a number!

Greetz Tina

pi_216850
Thx R@B, deze zocht ik inderdaad al een tijdje.. De eerste de beste zullen we maar zeggen
-------------------------
beter met je hoofd in de wolken,
dan met de kop in het zand.. :)
  zondag 7 november 1999 @ 09:35:00 #5
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_216851
he dank je ik voel me gelijk een stuk beter
pi_216852
De link naar http://www.geocities.com/radio1063/paulruudbimosabine.zip

Werkt niet de rest is smokin'

Dusss !
  zondag 7 november 1999 @ 21:55:00 #7
272 R@b
No-nonsens
pi_216853
quote:
op 11-07-1999 om 08:42 AM schreef Bep het volgende:

Een heel klein stukje uit een tekst van FOK! ons team:
Nou moest ik toch even heel goed nadenken wanneer Danny ongeveer met het
idee kwam om een jongerensite te beginnen.
Kun je verder lezen op http://www.fokzine.net/onsteam.fok?id=75
Andere vragen hierover kan ik ook niet beantwoorden maar Zolang je je jong
voelt ben je hier welkom neem ik aan??

En ook even een reactie op T-one de door jou aangehaalde link werkt inderdaad niet. Ik had dat bestand vandaag voor het eerst bij geocities gezet, maar de afgelopen week kon je het gewoon downloaden vanaf multiweb.
Het rare is echter dat het bestand wel degelijk te downloaden valt het staat er dus nog wel want als je eerst hier naar toe gaat http://www.geocities.com/radio1063/ en je plakt dan pas dit stukje in het adres paulruudbimosabine.zip Dan werkt het wel. Toch merkwaardig dat een rechtstreekse download niet werkt en via geocities zelf wel . Ik zal deze vraag ook even stellen op het internet gedeelte van Fokforum later vanavond. misschien dat iemand daar het antwoord wil geven > Het is hier een beetje off-topic

Groet,

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')