hij was precies goed! hihi hihi hihiquote:Op maandag 30 juni 2008 14:51 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen tussen kneus en kneusje. Heb ik de goede gekozen of had je anders nog harder moeten lachen? hihihihi
hihihihihiquote:Op maandag 30 juni 2008 15:20 schreef Chocolate het volgende:
[..]
hij was precies goed! hihi hihi hihi
is je ook niet kwalijk te nemen, je wordt bij je studie omringd door stoffige baarden met teenslippers en matige hygiëne, die eerder malen over metaforen dan een lekker wijf willen palen in de kroeg op zaterdagavond.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe ik ook wel.
Kijk m'n postgedrag er maar op na. Ik post behoorlijk mannelijk zo nu en dan.
in het algemeen moeten vrouwen dus gewoon hun mond houden, tenzij ze toestemming hebben om iets zinnigs te produceren.quote:
ik denk altijd eerst héél goed na voordat ik iets stoms zegquote:Op woensdag 2 juli 2008 01:23 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
in het algemeen moeten vrouwen dus gewoon hun mond houden, tenzij ze toestemming hebben om iets zinnigs te produceren.
Dat lijkt mij een prima regelingquote:Op woensdag 2 juli 2008 01:23 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
in het algemeen moeten vrouwen dus gewoon hun mond houden, tenzij ze toestemming hebben om iets zinnigs te produceren.
blond en nadenken gaat niet samen in één zin, het tweede deel ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik denk altijd eerst héél goed na voordat ik iets stoms zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |