aaah die heb ik nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Dat is een echo, en geeft:
Hoi Ynske!
op je beeldscherm
Maar dat was ook niet nodig, omdat je de stukken PHP afsloot, alleen die tags waren niet meer te zien omdat fok een beetje buggy is af en toequote:
blijven oefenenquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij kon het inderdaad wel wat vriendelijker verkondigen he.
Jij bent nog in de oefenfase.Gewoon blijven oefenen.
wrom?quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:31 schreef Bengeltje het volgende:
Nog even en ik draai mijn msn de nek om.
aaah gelukkigquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:31 schreef qu63 het volgende:
nu staan de codes er wel, o.a. op regel 35 is de <?php-tag nu wel te vinden
quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:31 schreef Bengeltje het volgende:
lolquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar dat was ook niet nodig, omdat je de stukken PHP afsloot, alleen die tags waren niet meer te zien omdat fok een beetje buggy is af en toe
quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:31 schreef Bengeltje het volgende:
weet ik eigenlijk nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:33 schreef JortK het volgende:
Waarom maak je geen CSS aan, dat maakt de boel wel wat overzichtelijker
Een tip: Laat je niet uit het veld slaan erdoor, ik heb er ook een jaar overgedaan voordat ik vloeiend iets kon coden, en nog klungel ik regelmatig aanquote:
jij kan het ook, je moet alleen wat geduldiger zijn en naar die nerds hier goed luisteren.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
blijven oefenen
t stomme is dat ik iedere keer weer begin met klooien
en dat ik er zelfs slapeloze nachten van krijg, ik kan t niet, ik begrijp t niet en een ander kan t wel etc
en dan gooi ik t maar in de hoek
maar t is gewoon niet handig om de foto's nu te laden met alleen hmtl
Tis een @#$% knipperlicht de laatste 2 dgn.quote:
Maar ik zou dat wel doen, maakt het een stuk overzichtelijker en kun je makkelijker zaken aanpassen, stijl aanpassingen hoef je zo nog maar namelijk in één bestand bij te houdenquote:
Dan kan je het ook niet vloeiend.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Een tip: Laat je niet uit het veld slaan erdoor, ik heb er ook een jaar overgedaan voordat ik vloeiend iets kon coden, en nog klungel ik regelmatig aan
zit weer in t stadium dat t bijna de hoek ingaatquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Een tip: Laat je niet uit het veld slaan erdoor, ik heb er ook een jaar overgedaan voordat ik vloeiend iets kon coden, en nog klungel ik regelmatig aan
dan ga ik nu ff nog blont doorquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:36 schreef JortK het volgende:
[..]
Maar ik zou dat wel doen, maakt het een stuk overzichtelijker en kun je makkelijker zaken aanpassen, stijl aanpassingen hoef je zo nog maar namelijk in één bestand bij te houden
in php:quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
zit weer in t stadium dat t bijna de hoek ingaat :')
maar misschien een heel domme vraag
je kunt toch ook een ahref in php gebruiken.
als ik dan toch de ahref met de grijze < in die code plak op de plek waar nu een gewone < staat neerzet
waarom word die grijze < dan niet klikbaar?
1 2 3 | echo "<a href=\"link.php\">link verhaaltje</a>"; ?> |
1 |
ja ok dat snap ikquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
in php:
[ code verwijderd ]
HTML-output:
[ code verwijderd ]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | $ref = $_SERVER['PHP_SELF']; print "</table>\n"; if($num_pages == '0') { print "<span>[ </span>"; print "vorige"; print "<span> ] </span>"; } else { // de rest, pagina's in het midden, 2 knopjes $next = $page + 1; print "<span> </span>"; print "<a href='$ref?page=$prev'>></a>"; print "<span> </span>"; } ?> |
Wat wil je?quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
Mag ik nu wel dan, of gooit fok me er zo weer uit
Dude. Dat je dat in KSC doet, prima. Maar je zit hier in de Lounge hoor. Iets meer tekst is best oké.quote:
kijk eens op regel 247 in deze code, daar mist nog een ">" om de table af te sluitenquote:
Fok loopt te zeiken dat mijn sessie is gekoppelt aan een ander ipquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat wil je?
Doet fok bij jou wat msn bij mij doet?
Kuukske is oké!quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dude. Dat je dat in KSC doet, prima. Maar je zit hier in de Lounge hoor. Iets meer tekst is best oké.
toegevoegdquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
kijk eens op regel 247 in deze code, daar mist nog een ">" om de table af te sluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |