quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:39 schreef ElizabethR het volgende:
Euj, alweer een nieuwe?? Komt allemaal door dat stomme voetbal
quote:
Ja! Vanavond weer!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Hij ging er lekker in lees ik net
Ik trok hier toch wel een glimlach bij!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:44 schreef Faithy het volgende:
het was een mooie
maar die van Bronckhorst vond ik 't leukst!
quote:De meeste kranten zijn het erover eens dat het eerste Nederlandse doelpunt vanuit de buitenspelpositie is gemaakt, "...Van Nistelrooy stond zo buitenspel, hij stond bijna in Oostenrijk", aldus een commentator in The Daily Telepgraph.
Er was zelfs een Belgische hoofdscheids die het 100% zeker wist, want hij is de expert!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:47 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik trok hier toch wel een glimlach bij!
[..]
Deze is ook wel hip op je PDA http://www.resco.net/pocketpc/eurocupmobile/default.aspquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:47 schreef HeatWave het volgende:.
Heb de highlights ff op mijn mobiel gezet, altijd leuk om nog ff terug te kijken in de tram.
n00c..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:49 schreef Amokzaaier het volgende:
Wat zijn Jesters? ik heet ong zo namelijk
die verdediger moest gewoon mee terug lopen en niet als een luie falaffel achter de lijn blijven liggenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:49 schreef Faithy het volgende:![]()
ik had nog nooit van die regel gehoord, dat als hij nergens meer heen kon, dat het dan ineens geen buitenspel meer is![]()
maargoed, gewonnen is gewonnen..
Een verdediger mag zich niet aan het spel onttrekken, ook niet buiten de lijn. Maar aangezien hij buiten de lijn lag was er voor de scheids ook geen reden om het spel te onderbreken. Geluk bij een ongeluk dus.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:49 schreef Faithy het volgende:![]()
ik had nog nooit van die regel gehoord, dat als hij nergens meer heen kon, dat het dan ineens geen buitenspel meer is![]()
maargoed, gewonnen is gewonnen..
Kzie hem nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Deze is ook wel hip op je PDA http://www.resco.net/pocketpc/eurocupmobile/default.asp
Via de gebruikelijke weg te vinden.
Per sé in Groningen of kijk je ook in de dorpjes eromheen?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Bleeeh. Ik vind het een beetje kut dat 't dat huisje niet geworden is!
Maargoed vanavond weer kijken!
Ik woon in een dorpje erom heenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Per sé in Groningen of kijk je ook in de dorpjes eromheen?
falaffelquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
die verdediger moest gewoon mee terug lopen en niet als een luie falaffel achter de lijn blijven liggen
ik vind die nieuwe verhuurder maar een kenk0rtaasquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Bleeeh. Ik vind het een beetje kut dat 't dat huisje niet geworden is!
Maargoed vanavond weer kijken!
Aha, dat werkt ff niet op mijn werk nuquote:
Een beetje nerd kan dat op afstand.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aha, dat werkt ff niet op mijn werk nu.
Ik heb op mijn server alleen een torrent client draaien op het momentquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:07 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Een beetje nerd kan dat op afstand.
neem hem dan gewoon doos !quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:11 schreef Faithy het volgende:
magnumste lekker
en ik laat er nu een liggen![]()
alsof ik daarvan ineens 20 kilo weer aankom
maar nee hoor
verkapte-ik-wil-een-magnum-en-zeik-er-net-zo-lang-over-tot-ik-hem-gewoon-neem-post
Tot nu toe hoor ik alleen maar mensen klagen over het feit dat ze niet eerder op usenet zijn overgestapt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb op mijn server alleen een torrent client draaien op het moment. Ben nooit zo van de newsgroepen
.
Vind hem wel.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:17 schreef Joene het volgende:
[..]
neem hem dan gewoon doos !
Misschien groeien je tieten er wel van ipv je reet
ik heb haar gister nog gesproken , maar haar ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:40 schreef just me het volgende:
Eeeeej iemand nog iets van Tally gehoord? Ik maar haar eigenlijk wel!!
Heb jij Vodafone als provider?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:45 schreef HeatWave het volgende:
Hier dreigt het ook idd een beetje nu..... klote.
Het is weer voorbij, die mooooie zomer.
Leuke app DD! Werkt goed, en hij haalt lekker om de 2 uur alles op nu HSPDA roels!
Wat voor app?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:45 schreef HeatWave het volgende:
Leuke app DD! Werkt goed, en hij haalt lekker om de 2 uur alles op nu HSPDA roels!
Dude, lees je in [35.gif].quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:59 schreef Armageddon het volgende:
Wat voor app?
KPN, ik heb het niet gemeten maar nu.nl is net zo rap incl plaatjes als op mijn werk zeg maar. En verbinden is 2 sec werk itt GPRS etcquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb jij Vodafone als provider?
Zo ja, hoe snel is HSPDA echt? Ik ga binnenkort over naar Vodafone + Touch Diamond + internet..
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:17 schreef Joene het volgende:
[..]
neem hem dan gewoon doos !
Misschien groeien je tieten er wel van ipv je reet
Ja, ik vond het ook wel een puik ding. Zeker als je dus een data abo hebt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:45 schreef HeatWave het volgende:
take it all offquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:55 schreef ElizabethR het volgende:
Pffffffffffff, is het daar ook zo warm?? Het zweet loopt hier in straaltjes over mijn rug en we krijgen pas eind van de zomer airco![]()
Ik had al voorgesteld om het plat dak onder water te zetten, maar nee hoor. Mag niet van de eigenaar van het gebouw. Die er zelf niet in hoeft te werken, de lamlul!!
alleen jammer dat de video functie niet werkt!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:32 schreef Armageddon het volgende:
Die NOS app is echt de bom. Vette shit
Aha, ik ben dus niet de enigequote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
alleen jammer dat de video functie niet werkt!
Welke heb je dan? En waar zie jij de streams?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:04 schreef Armageddon het volgende:
Bij mij doet de stream het wel. Maar ik heb dan ook een echte telefoon.
N95. NOS journaal is toch een stream? Die doet het gewoon. Verder heb ik nog niet gekeken.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welke heb je dan? En waar zie jij de streams?
het is nu juni haar, ben net bij de kapper geweestquote:
Geef me liever antwoord over die streamquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:29 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben even lekker met negers bezig vandaag.
Homo.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:29 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben even lekker met negers bezig vandaag.
Mot je weten dan?quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geef me liever antwoord over die stream.
quote:
Als ik op nieuws klik dan komt meteen dat NOS journaal stream ding op zetten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Vooral hoe het eruit ziet bij jou dan, of je een extra tab hebt voor het journaal oid....
Vaag, ik had eerst wel de mogelijkheid tot een stream, maar dat deed niets. En nu zie ik het nergens meer....quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als ik op nieuws klik dan komt meteen dat NOS journaal stream ding op zetten.
Huh?quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Mogguh.
Huisje wat we gister bekeken hebben was niet echt wat.
De woonkamer en keuken waren echt heel mooi maar de slaapkamers waren écht klein. Zeg maar zo klein dat 't echt bedoeld is als slaapkamer om te slapen. En ik wil gewoon een slaapkamer waar ik kan computeren, filmpje kan kijken én kan slapen.
En terecht, tuig en rapalje is het!quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee ik ga met twee vrienden wonen Eli !
En UIO, ik zoek dus een huurwoning met twee vrienden , waar de verhuurder studenten in wil hebben want dat lijkt nog het grootste probleem. De huizen zijn er wel alleen de meeste verhuurders willen geen studenten.
Ah oke, dan snap ik hetquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee ik ga met twee vrienden wonen Eli !
Ik ben een zeer nette 4e jaars ICT-student van 19 jaar oud..quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En terecht, tuig en rapalje is het!!
Doe je ook nog wel eens modden?quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Neuh, beetje aan het rond forummen, beetje posten, beetje etteren, je kent het wel.
Ik ben Negerianen aan het aanschrijven.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:45 schreef Dubbeldrank het volgende:
Massaal in slaap geflikkert na de lunch?
leukquote:
Laten we het dan eens even over je avatar hebben, en in het kader van voetbalquote:
Dat had ik net ookquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:25 schreef ElizabethR het volgende:
Ik was in slaap gevallen, en toen ging de telefoon
Heb ik ook wel zin in (in mijn eigen neus dan).quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:32 schreef k_i_m het volgende:
Lekker balletjes draaien en dan schieten.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Laten we het dan eens even over je avatar hebben, en in het kader van voetbal.... wie staat er eigenlijk op, en zo ja waarom??
Ow, oke. Nu jij, stel maar een vraagquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Das Mauro Rosales, en ex-ajacied die echt niet kon voetballen en die ik dus ook echt maanden heb lopen afzeiken in het Ajax topic. En ik heb hem in mijn usericon omdat dat een tijdje geleden erg grappig was in een bepaald topic
. Nu te lui om de oude op te zoeken
.
Ben je geiler als je ongesteld bent?quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow, oke. Nu jij, stel maar een vraag![]()
Pffff, ik verveel me echt!!
Wie is dat in jouw avatar? En waarom?quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:36 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, oke. Nu jij, stel maar een vraag![]()
Pffff, ik verveel me echt!!
Ik word niet ongesteldquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ben je geiler als je ongesteld bent?
Ik, althans, mijn ogen. Geen idee.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wie is dat in jouw avatar? En waarom?
quote:
Nee, dank je. Ik heb liever negerinnen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:51 schreef Armageddon het volgende:
zeg UIO. Ik heb nog een Neger voor je in de aanbieding. Hebben?
Maar ben je dan nog wel eens geyl?quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je kunt het zo manipuleren dat je niet ongesteld wordt lieve Arma, daar heb je toch zeker wel eens van gehoord? Een van de meest gebruikte middelen daarvoor is de Mirena spiraal. Of een hysterectomie natuurlijk.
Dat, of je bent zo oud dat de overgang al jaren achter de rug is.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:55 schreef ElizabethR het volgende:
Je kunt het zo manipuleren dat je niet ongesteld wordt lieve Arma, daar heb je toch zeker wel eens van gehoord? Een van de meest gebruikte middelen daarvoor is de Mirena spiraal. Of een hysterectomie natuurlijk.
Nee, nooit meer, die viezigheid allemaal .....quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Maar ben je dan nog wel eens geyl?
Yep, ff langs ryanair en nakken met die hapquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:10 schreef n00cL30n het volgende:
Jonges jongs... Je kan ook gewoon gelijk vragen:"Vanavond jij en ik?"
Dat vind ik juist wel weer grappig, ook zo een hoofddoekmeisje op superhoge stilletohakken bijvoorbeeld, ziet er wel gers uit.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:32 schreef HeatWave het volgende:
Schoot me net iets te binnen adhv een artikel op GS over Miss Hoofddoek in Denemarken. Zag gisteren zo'n doekdoos lopen met een strak linnen broek aan en een duidelijke zwarte string.
nee, je haar zal me verleiden hoor! Waarom zijn het van die domme schapen?
Nee, ze vetrouwen gewoon hun vrouwen niet, want dat zijn allemaal hoeren. En daar hebben ze wel een puntquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar die hoofddoeken snap ik inderdaad ook niet helemaal, zeker niet dat sommige moslimmannen die verplicht stellen voor hun vrouwen. Eigenlijk geven ze daarmee toe dat ze zelf zwakke papzakken zijn die al van een lok haar verkrachtingsfantasieën krijgen. Nou, rezzzpekt hoor, lambal.
Ja goeiemoggelquote:
jaquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft dat er iets mee te maken dat het donderdag is Joene?
Gelukkig maar, ik dacht dat zulke dingen aan mij lagen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Ah, dat heb ik altijd op maandag al.
ik werk sowieso maar 36 uurquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:26 schreef HeatWave het volgende:
Ikke niet hoor, ik werk gewoon 40 uurtjes in de week.
Opzeggen voelt goed!quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:55 schreef Armageddon het volgende:
Heb opgezegd op mijn huidige werk. Ik begin per september bij m'n nieuwe baan.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:55 schreef Armageddon het volgende:
Heb opgezegd op mijn huidige werk. Ik begin per september bij m'n nieuwe baan.
Niet veelquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Gefeliciteerd!! En wat zei je baas?
Nee, volgens mij vind ie het wel goed zo. Maar dat komt mooi uit want ik vind het ook goed zo.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:34 schreef Joene het volgende:
naja hij deed ook niet echt je best je te behouden is het wel ?
Gelukkig maar! Iedereen happyquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, volgens mij vind ie het wel goed zo. Maar dat komt mooi uit want ik vind het ook goed zo.
Twee broodjes beschimmelde chinese pandabeerquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:36 schreef Adelante het volgende:
baopaoda's een chinese pandabeer
Ik ga eens buiten de deur lunchen, genoeg op kantoor gezeten...
Wow!quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:49 schreef Leia het volgende:
Auto's op de kop, met kapot geslagen ramen.
Het bloed druipt de straat op en het leven is achtergelaten.
De mensen huilen, de pijn is groot , maar overleven is wat moet.
En dan komt plots de ambulansie en is alles weer goed
Check.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Ow, is het weer tijd om met klonen te posten?
Dat vind ik toch zo'n mooie zinquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Onweer en ambulansies op straat!
The end is nigh!
Weet ik veel, een of andere nerd. Maar hij had wel wat leuke linkjes enzo.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:02 schreef boem-dikkie het volgende:wouw. Vooral de afwisseling in zijn laarsen vind ik gaaf gedaan.
Ach troost je ik ga weer een beetje de handel in vandaag dus ben drukker dan normaalquote:
Weekends wordt het geld verdiend Boem , dat doe ik niet met slapenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Je hebt weekend en je bent om 8 uur op FOK!? Ga eens slapen doen Joene!
neuken ?quote:
Ja lekker op klote tijden werkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:49 schreef Faithy het volgende:
ik voel me hier zo kansloos, overbodig en erbuiten gesloten..
ben echt 'dé parttimer die toch maar student is'en wil echt weg... gisteren mn cv op een vacaturesite gezet, en ga zoeken naar een baantje ergens in een keuken als hulpkok ofzo
Heeeeey, het is weer zo een weekendje? Nice!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach troost je ik ga weer een beetje de handel in vandaag dus ben drukker dan normaal
Mijn man ook, twee keer zelfs. Maar ik vertoon niet alle verschijnselen, want het doet gewoon absoluut geen zeer, en ik heb ook geen hoge koorts, terwijl dat er wel bijhoort, dus ik heb gewoon goede hoop dat het iets minder ergs is.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:23 schreef Faithy het volgende:
erysipilasdat is écht naar.. heeft mn pa gehad
ioew
Dan heb ik dat ook gehad denk ik, ik heb iid ook vrijwel nooit watquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb 9 maanden borstvoeding gehad dus ik heb nooit wat!
Zijn dat mensen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:38 schreef HeatWave het volgende:
Jij hebt toch vooral last van het tietendragende gedeelte van "mensen"?.
ik weet niet wie ben is, maar het verbaast me dat je zin in mij hebtquote:
Ik heb ook niet gauw iets hoor. En ik heb maar 6 weken borstvoeding gehad.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Gedver.. kunnen mensen nou nooit eens van andere mensen hun eigendommen blijven he?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:48 schreef Faithy het volgende:
auto's
oh, envandalen
beetje de schroeven uit mn kuipruit breken
zit dat ding half los
Technisch gezien wel geloof ik, in de praktijk twijfel ik ook wel eensquote:
Te lang dus.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Heyz, da's weer een leuke binnenkomert! Mogguh!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik weet niet wie ben is, maar het verbaast me dat je zin in mij hebt.
goeiesmorreges! ik ben vandaag invalkracht voor een reisorganisatie!
boem-dikkie kreeg gewoon wat langer borstvoeding omdat hij zo dol is op pronte borsten! zijn ma heeft m dus goed opgevoedquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:46 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Te lang dus.
Na een week of 6 is het al niet voedzaam genoeg meer voor een pasgeborene.
Ik heb trouwens helemaal niet gehad, heb ook niet vaak wat. *~kuch~*
[..]
Heyz, da's weer een leuke binnenkomert! Mogguh!
als variatie op ramalama bang bang van roisin murphy:quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:46 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Na een week of 6 is het al niet voedzaam genoeg meer voor een pasgeborene.
waarom heeft die rechtse zo een kutkopquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:59 schreef Jerruh het volgende:
[ afbeelding ]
dan ketsen we er toch een stel goeie tieten in?.
Zie mijn editquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:57 schreef HeatWave het volgende:
Tieten zijn een prima Vrijdag onderwerp, maar zo?.
wil je "daar"even antwoord geven ?quote:
Dan zijn het prima tieten , die rechter danquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:01 schreef HeatWave het volgende:
Niet naar kijken die kop, doe je IRL ook niet.
daarom deze foto:quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:01 schreef HeatWave het volgende:
Op een gegeven moment moet je er wel mee over straat kunnen andersquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:01 schreef HeatWave het volgende:
Nee joh, de enige referentie aan de straat is als je ze er rond 10:00 's ochtends op schoptquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet je er wel mee over straat kunnen anders
bwhehehe!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee joh, de enige referentie aan de straat is als je ze er rond 10:00 's ochtends op schopt.
Tot zover onze sportverslaggever ter plekke : H.golfquote:Rome, 13-6-08 Apple heeft bekend gemaakt dat Italie een aangepaste versie van de iPhone krijgt. Waar de rest van de wereld het met de iPhone 3G moet doen zullen de Italianen de iPhone 3-0G krijgen. Apple verklaarde tevens dat de software er wel goed uit zal zien maar net als het Italiaanse elftal verouderd en traag zal zijn.
Net zo flauw als 3 bolletjes oranje ijs bestellen bij de Italiaan.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tot zover onze sportverslaggever ter plekke : H.golf.
.
Dit is de tango van het blote kontjequote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Derrière. Dat is een mooi woord om te gebruiken op de vrijdag.
Ze knoeitquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Toch wil ik de liefhebbers van ijs hun genot niet onthouden, dus bij deze een foto van een ijsje:
[ afbeelding ]
Ja was vet. Hij had een Oranje shirt an met nr 1 erop.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:08 schreef n00cL30n het volgende:
LoLz... Een ADO supporter voor zijn plezier in de Arena?
Maareuh... ff serieus, Bon Jovi was nog goed?
Ach ja, eens in de zoveel tijd wil je ook wel in een echt stadion zitten n00c.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:08 schreef n00cL30n het volgende:
LoLz... Een ADO supporter voor zijn plezier in de Arena?
Maareuh... ff serieus, Bon Jovi was nog goed?
NICE!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja was vet. Hij had een Oranje shirt an met nr 1 erop.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:40 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ach ja, eens in de zoveel tijd wil je ook wel in een echt stadion zitten n00c.
Nog even doorbikkelen Joene, het is zo weer weekend!!quote:Op maandag 16 juni 2008 07:56 schreef Joene het volgende:
Goedemorgen deze morgen , het is weer maandag
Ah je hebt je belastinggeld ?quote:Op maandag 16 juni 2008 08:49 schreef just me het volgende:
[..]
Nog even doorbikkelen Joene, het is zo weer weekend!!
http://www.laptopplus.nl/subcategory/laptop-aanbiedingen/84/
ik ben dus op zoek naar een andere laptop omdat ik mijn oude het raam uit ga flikkeren![]()
Kenners, zit hier iets bij (zie link dus)
Das stimmt, waar heb je die vandaan getrokkenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:46 schreef n00cL30n het volgende:
Hey J,
Ik maar denken dat je niet van voetbal houdt?
[ afbeelding ]
Welke idioot gaat er nou op vrijdagavond naar de arena om voetbal te kijkenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:50 schreef Armageddon het volgende:
LOL! PWNED!
fotootje van vrijdag. Was vet
[ afbeelding ]
Concert van Bon Jovi was ernaquote:Op maandag 16 juni 2008 10:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Welke idioot gaat er nou op vrijdagavond naar de arena om voetbal te kijken
FlickR.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Das stimmt, waar heb je die vandaan getrokken
Maar goed dat was ik niet dusquote:
schoonma.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:21 schreef n00cL30n het volgende:
Dat zeg je nu..
Ghehehehe
Maareuh, laptopje voor las famillias?
Ah, ik ben dus niet de enige die daar zo over denkt.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Welke idioot gaat er nou naar een concert van Bon Jovi?
nog niet maar net wel een rekening van een dikke 400 pleuro van de loodgieter! Dus.. voorlopig geen laptopquote:
Jalalalala.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:58 schreef Jerruh het volgende:
bier en tieten!
Ghehehehehe.. Alleen moest hij echt bijna gaan zitten toch?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:29 schreef Armageddon het volgende:
Bon Jovi heerscht!
En Richie is m'n vriend. Die heeft ook geen rijbewijs meer.
wat een penicilline shot! beterschapquote:Op maandag 16 juni 2008 22:14 schreef ElizabethR het volgende:
Detjuuuuuu nog er eens aan toe mensen!! Ik ben me toch knap ziekjes. Heb dus dit opgelopen, en zit nu aan de 3500 mg penicilline per dag. En daar word je knap beroerd van. Misselijk, moe en aan de spetterpoep. Maar het gaat eindelijk een beetje de goeie kant op nu en het wordt eindelijk minder. Gelukkig!!
quote:Op maandag 16 juni 2008 22:56 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb een briljant emailadres aangemaakt twee weken geleden. Maar ik ben vergeten wat het was. Het verwijst wel door naar mijn huidige msnadres, zou dat nog terug te vinden zijn?
I"M IN!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:04 schreef HeatWave het volgende:
Ik zeg, we maken er een "alles wat we zien fikken we af" dag van!
WHO'S WITH ME?!!!!!!.
Ik weet het weer. Het was kees.kont@hotmail.comquote:Op maandag 16 juni 2008 23:38 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Heel hendig Kim... Ik zou het eigenlijk niet weten.
Weet je ook niet meer waar het ongeveer op neer kwam?
Ik was allang bezig in KLB slomequote:
Nice BD!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb 2 stage plekken dus ik kan kiezen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |