quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:39 schreef ElizabethR het volgende:
Euj, alweer een nieuwe?? Komt allemaal door dat stomme voetbal
quote:
Ja! Vanavond weer!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Hij ging er lekker in lees ik net
Ik trok hier toch wel een glimlach bij!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:44 schreef Faithy het volgende:
het was een mooie
maar die van Bronckhorst vond ik 't leukst!
quote:De meeste kranten zijn het erover eens dat het eerste Nederlandse doelpunt vanuit de buitenspelpositie is gemaakt, "...Van Nistelrooy stond zo buitenspel, hij stond bijna in Oostenrijk", aldus een commentator in The Daily Telepgraph.
Er was zelfs een Belgische hoofdscheids die het 100% zeker wist, want hij is de expert!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:47 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik trok hier toch wel een glimlach bij!
[..]
Deze is ook wel hip op je PDA http://www.resco.net/pocketpc/eurocupmobile/default.aspquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:47 schreef HeatWave het volgende:.
Heb de highlights ff op mijn mobiel gezet, altijd leuk om nog ff terug te kijken in de tram.
n00c..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:49 schreef Amokzaaier het volgende:
Wat zijn Jesters? ik heet ong zo namelijk
die verdediger moest gewoon mee terug lopen en niet als een luie falaffel achter de lijn blijven liggenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:49 schreef Faithy het volgende:![]()
ik had nog nooit van die regel gehoord, dat als hij nergens meer heen kon, dat het dan ineens geen buitenspel meer is![]()
maargoed, gewonnen is gewonnen..
Een verdediger mag zich niet aan het spel onttrekken, ook niet buiten de lijn. Maar aangezien hij buiten de lijn lag was er voor de scheids ook geen reden om het spel te onderbreken. Geluk bij een ongeluk dus.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:49 schreef Faithy het volgende:![]()
ik had nog nooit van die regel gehoord, dat als hij nergens meer heen kon, dat het dan ineens geen buitenspel meer is![]()
maargoed, gewonnen is gewonnen..
Kzie hem nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Deze is ook wel hip op je PDA http://www.resco.net/pocketpc/eurocupmobile/default.asp
Via de gebruikelijke weg te vinden.
Per sé in Groningen of kijk je ook in de dorpjes eromheen?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Bleeeh. Ik vind het een beetje kut dat 't dat huisje niet geworden is!
Maargoed vanavond weer kijken!
Ik woon in een dorpje erom heenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Per sé in Groningen of kijk je ook in de dorpjes eromheen?
falaffelquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
die verdediger moest gewoon mee terug lopen en niet als een luie falaffel achter de lijn blijven liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |