abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216760
Zoals je misschien gezien hebt in de streamverslagen, zijn we vanavond bij het BB huis geweest om de zendermikes af te luisteren. Eigenlijk was deze avond een proef, maar door de ploeg uit rotterdam was het gelijk een succes.
De ontvangst was redelijk, met lichte ruis. Maar we hebben een hoop lol gehad. Dit is voor herhaling vatbaar en dat gaan we a.s. zaterdag dus ook doen. Toen we vannacht de opnames gingen beluisteren, schrokken we ons helemaal te pletter. MDtje in de speler en luisteren naar... STILTE!.

Aaaaaaaaaarrrrrrrgggggg!

Toen de volumeknop maar eens op standje gehoorbeschadiging gezet, en in de verte kon je de stemmen horen. Waarschijnlijk is er tijdens het opnemen iets mis gegaan met de nivoregeling. Dus hebben we het hele MD'tje gekopieerd naar een ander MD'tje om het geluid op te krikken. Dat is redelijk gelukt, maar het moet nog een keer gebeuren. Daarna editten (wees niet bang, alleen de stiltes en zware ruisblokken eruit). Met een beetje geluk staat zondag of uiterlijk maandag het hele spulletje als mp3 op een site (r@b?).
De kwaliteit is dus niet geweldig, maar je hoort wel hele leuke dingen die je op de streams zeker niet te horen kreeg.
Volgende week zaterdag, gaan we wat beter uitgerust op pad om dan betere opnamen te maken.
In de loop van de dag (zondag) zal ik wat verder uitwijden over het luister gebeuren.

Nu ben ik moe en wil ik naar bed.

Het luisterteam: Radev, Raylo en Jochie.

Uit recent onderzoek is gebleken: Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
  zondag 7 november 1999 @ 03:11:00 #2
798 voyeur
bemoeit zich
pi_216761
Goed werk jochie!
Als jullie dit vaker gaan doen is het een fantastische aanvulling op de Streams verslagen. Als je ruimte zoekt voor je MP3's werk; (Rob zit vlgs mij ook al redelijk klem) zal ik zorgen voor de benodigde MB's webspace. Ik kan me voorstellen dat een paar honderd megabyte net die stimulans is om ook werkelijk wat op te nemen !
(Aanbod geldt overigens ook voor Rob, als je nog problemen hebt daarmee).
Sommige problemen verdienen het opgelost te worden. (zeer vrij naar Tara )
Here we are now, entertain us.
pi_216762
Jochie,
knap initiatief.
Jullie vergeten hopelijk toch niet dat VOO hier meeleest en vet met de zender-koderingen/scrambling zal gaan knoeien na dit bericht, hè ? Zijn jullie daar op berekend ? Anders was dit wel de laatste keer van de lol.
pi_216763
Moor, je hebt helemaal gelijk. Maar dit kunnen we jullie toch niet onthouden?

Wat de scrambling en decodering betreft, als ze met duurdere mikes gaan komen, huren we gewoon ook een zo'n set

Het vermogen omlaag draaien heeft ook niet veel zin voor VOO, want dan hebben ze waarschijnlijk zelf ook last van storing.

BTW. experimenten die we een paar maanden geleden met een IR-lasermike gedaan hebben, hebben zeer leuke resultaten opgeleverd.

Wij zijn niet voor een gat te vangen. Ideeen en technologie genoeg.

zondag 7 november 1999 @ 03:27:00 #5
1594 radev
Woef (of was het Miauwwwww)
pi_216764
Wij zijn hier van op de hoogte maar zullen de gok maar nemen. VOO wist van te voren wat de mogelijkheden zijn. en heeft niet al bij voorbaat maatregelen genomen. en als dit niet uit de hand gaat lopen denk ik ook niet zat de dit zullen gaan doen.

dus hopen maar dat we kunnen blijven.........

Grntx Radev

Onderschriften zeggen vaak veel te weinig. dit is er een van!
pi_216765
Je kan ze in ieder geval leuk op kosten jagen Krijgen de spy-winkels nog iets van onze bel-centen terug !
  zondag 7 november 1999 @ 03:50:00 #7
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_216766

Jullie zijn goed bezig ..

zondag 7 november 1999 @ 04:03:00 #8
691 luciano
ondertitelloos
pi_216767
Mailtje ontvangen , jochie ?

zondag 7 november 1999 @ 07:47:00 #9
272 R@b
No-nonsens
pi_216768
Jochie schreef o.a
""*Met een beetje geluk staat zondag of uiterlijk maandag het hele spulletje als mp3 op een site (r@b?)*""

Ik vind het prima als het de moeite waard is en nog enigzins te beluisteren wil ik het er wel opzetten of in ieder geval doorlinken, en wat betreft het aanbod van voyeur betreft IS dat een snelle verbinding waar je die mp3's kwijt kunt ? Ik heb inderdaad ruimte tekort bij mijn eigen provider maar ik mag niet klagen over de snelheid en bereikbaarheid van mijn site. Toevallig heb ik vannacht wat mp3's bij geocities geparkeerd omdat ik ze nog niet wou verwijderen maar wel nieuwe ruimte nodig had.
In ieder geval bedankt en ik hoor het wel

Groet,

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zondag 7 november 1999 @ 09:21:00 #10
215 misterDre
Paint it black!
pi_216769
Jongens fantastiisch gedaan ik kijk uit naar die mp3's.
Ik zal ook ff droge sokken naar jullie toe mailen

zondag 7 november 1999 @ 11:17:00 #11
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_216770
Kijk hier houd ik nou van...
Prima actie, vooral omdat er gebruik is gemaakt van afluistertechnieken ipv de mensen in het huis lastig te vallen. Deze actie zal waarschijnlijk tot gevolg hebben dat VOO meer prijs gaat geven van bepaalde zaken om te voorkomen dat het via FOK de wereld in gaat.

M.A.W. FOK is in het BB project zo langzamerhand heer en meester aan het worden.

Nogmaals proficiat met de actie

Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_216771
quote:
op 11-07-1999 om 11:17 AM schreef Letterman het volgende:
Kijk hier houd ik nou van...
Prima actie, vooral omdat er gebruik is gemaakt van afluistertechnieken ipv de mensen in het huis lastig te vallen. Deze actie zal waarschijnlijk tot gevolg hebben dat VOO meer prijs gaat geven van bepaalde zaken om te voorkomen dat het via FOK de wereld in gaat.

M.A.W. FOK is in het BB project zo langzamerhand heer en meester aan het worden.

Nogmaals proficiat met de actie

Hear, hear! Daar heb ik helemaal niets meer aan toe te voegen.

zondag 7 november 1999 @ 13:02:00 #13
215 misterDre
Paint it black!
pi_216772
Fok! is de Big Brother van Big Brother!
pi_216773
Superactie, van de heren. Ben heel erg benieuwd naar de mp's en toekomstige opnames. Ook hoe VOO op het e.e.a. gaat reageren.

Zoals DRE het al zei: FOK! is de Big Brother vab Big Brother

Pain is temporarily, pride is forever!

zondag 7 november 1999 @ 14:29:00 #15
1166 Kleine PiepDruif
meer lezer dan plaatser...
pi_216774
Pracht actie!

Maar als V nou gaat lopen kutten(sorry) met de zenders dan kun je dat toch ook omzeilen door een richtmicrofoon te gebruiken?
Ik zal eerlijk toegeven dat ik daar verder totaal geen verstand van heb. Kan je wel aan zo'n ding komen? En werkt het dan ook of heb ik te veel tv gekeken?

Ik heb echt zulk haar!

zondag 7 november 1999 @ 14:35:00 #16
1328 Jochie
Luisterbee
pi_216775
quote:
op 11-07-1999 om 02:12 PM schreef Malony het volgende:
Superactie, van de heren. Ben heel erg benieuwd naar de mp's en toekomstige opnames. Ook hoe VOO op het e.e.a. gaat reageren.

Zoals DRE het al zei: FOK! is de Big Brother vab Big Brother

Dank je,

Even een kleine correctie. 2 heren en 1 dame.

zondag 7 november 1999 @ 14:43:00 #17
798 voyeur
bemoeit zich
pi_216776
quote:
op 11-07-1999 om 07:47 AM schreef R@b het volgende:
Jochie schreef o.a
""*Met een beetje geluk staat zondag of uiterlijk maandag het hele spulletje als mp3 op een site (r@b?)*""
Knip
en wat betreft het aanbod van voyeur betreft IS dat een snelle verbinding waar je die mp3's kwijt kunt ? Ik heb inderdaad ruimte tekort bij mijn eigen provider maar ik mag niet klagen over de snelheid en bereikbaarheid van mijn site. Toevallig heb ik vannacht wat mp3's bij geocities geparkeerd omdat ik ze nog niet wou verwijderen maar wel nieuwe ruimte nodig had.
In ieder geval bedankt en ik hoor het wel

Mijn provider heeft een snelle verbinding (zit rechtstreeks op de backbone in Watergraafsmeer) en levert professionele service (hoge uptime).
Moet maandag even overleggen hoeveeel ruimte ik vrij kan geven. Hoeveel heb je nodig ongeveer en hoeveel verkeer genereer je ruwweg op een dag ? Overbelasting wil ik liever voorkomen.
Laat me weten dan kan ik gaan regelen.

pi_216777
Toffe actie boys!!
  zondag 7 november 1999 @ 18:17:00 #19
1594 radev
Woef (of was het Miauwwwww)
pi_216778
we hebben ook al getest met een richt microfoon (parabool van 30cm) helaas zal je hiermee niet door de muren kunnen luisteren. wel is het leuk om gesprekken van de bewaking te kunnen opvangen als ze lekker buiten staan te babbelen. verder is er met een richt mic. niet zoo veel te doen (ook al kan je de voetstappen van de mensen buiten de muren horen.

een andere oplossing zou misschien zijn om een gevoelige mic met zender op het dak te mikken en de uitgezonden info op te slaan. maar dan zal je nog alleen kunnen horen wat er in de tuin gebeurd.

nog geen ander oplossing dus (ok wel wat ideetjes maar dat tzt wel.

Grntx Radev

Onderschriften zeggen vaak veel te weinig. dit is er een van!
  zondag 7 november 1999 @ 20:43:00 #20
1328 Jochie
Luisterbee
pi_216779
Ik heb ze klaar!

De opnames zijn geknipt en omgezet naar mp3. Nu zoek ik nog een plekje op het web om ze kwijt te kunnen (liefst vanavond nog). Het zijn 4 bestandjes met een totale grootte van ca. 7 MB.

De kwaliteit is zeer slecht, maar ik heb m'n best gedaan om ze zo duidelijk mogelijk te maken. Wie o wie heeft er nog plek op z'n BB page?

pi_216780
Ten eerste wil ik zeggen: een mooie aktie!

Maar ik hoorde zojuist Karin tegen de rest zeggen: "hebben jullie ook al nieuwe zenders gekregen?".
Dit levert toch geen problemen op?
Verder wil ik vragen of de interessante stukken van de MP3 gepost kunnen worden!
Ik mag niets downloaden omdat ik een LapTop van de zaak heb en mensen er recent nog uit gegooid zijn vanwege downloaden!
Alvast bedankt en keep up the good work!

Life is like a box off chocolates, you never know what you gonna get........
  zondag 7 november 1999 @ 21:04:00 #22
995 PeteRp
What a decade!
pi_216781
quote:
op 11-07-1999 om 08:53 PM schreef JollyJoker het volgende:
Ten eerste wil ik zeggen: een mooie aktie!

Maar ik hoorde zojuist Karin tegen de rest zeggen: "hebben jullie ook al nieuwe zenders gekregen?".

Het is misschien toch beter als dit soort acties pas gepost worden op het forum als er resultaat is. V "luistert" mee en kan op deze manier onmiddellijk anticiperen en countermessures nemen.

Tell the others!
  dinsdag 9 november 1999 @ 01:53:00 #23
798 voyeur
bemoeit zich
pi_216782
quote:
op 11-07-1999 om 08:43 PM schreef Jochie het volgende:
Ik heb ze klaar!

De opnames zijn geknipt en omgezet naar mp3. Nu zoek ik nog een plekje op het web om ze kwijt te kunnen (liefst vanavond nog). Het zijn 4 bestandjes met een totale grootte van ca. 7 MB.

De kwaliteit is zeer slecht, maar ik heb m'n best gedaan om ze zo duidelijk mogelijk te maken. Wie o wie heeft er nog plek op z'n BB page?

Jochie, ik heb al aangeboden om ze te plaatsen. Daar je het Rob vroeg en hij toch al goed werk doet in het organizen van MP3's heb ik het aanbod ook aan hem gedaan. Na wat overleg vandaag kan ik redelijk wat ruimte aanbieden. Pak 'm beet 250 Mb vrije ruimte: dan moeten er toch aardig wat mic mp3's op kunnen. Laat me weten wanneer, hoe etc. Idem voor Rob. Ik hoor het wel en zal zorgen dat het kan.

dinsdag 9 november 1999 @ 04:19:00 #24
150 zeef
Tweakers.net über mod aap
pi_216783
Wat eern mooie actie, is er bedrijfsruimte te huur in de nabije omgeving ?? Of moet er een BVD achtig self supporting pakketje gemaakt worden ? Ik gellof dat ze er op de antillen een paar zijn kwijt geraakt

7

Forum ® us
pi_216784
Ja, en dan sturen we straks The Mole, en die komt dan in het BB huis omhoog, en ... en ...

Vwb die opnamen, ik mis nog wat leuke uitspraken voor een evt. Desktop Theme...

pi_216785
Te gek initiatief! (En legaal - of ben ik nu naief?)

Als je nou in de streams aktueel topics een paar ijverige posters die bereid zijn streams te verslaan van te voren via een wat veiligere weg dan hier posten op de hoogte stelt van de volgende actie, en je slaat de time-of-day op bij je opnamen, dan valt er wellicht wat te combineren. Dat geeft vast een hoop duidelijkheid en mogelijkheden (en een hele berg werk voor ons FOK!kers die zich met dit soort initiatieven bezig houden).

Ik stel direct mailen voor (in de hoop dat Veronica niet actief onze directe mail probeert te onderscheppen).

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_216786
Nou?..Waar staan die MP3´s nu?? Is dat inmiddels bekend?
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_216787
pi_216788
De MP3'tjes staan dus nu op het web. Ze zijn behoorlijk slecht van kwaliteit. Dat komt omdat ik het geluid behoorlijk opgekrikt heb.
http://www.xs4all.nl/~gekmaken

[Dit bericht is gewijzigd door Jochie (Datum 10 November 1999).]

woensdag 10 november 1999 @ 17:19:00 #30
272 R@b
No-nonsens
pi_216789
quote:
op 11-10-1999 om 01:21 PM schreef Jochie het volgende:
pssssst,
http://www.xs4all.nl/~gekmaken

Ooeps Sorry ik dacht dat het Rotjoch was blijkt het jochie te zijn SORRY

Ik zal de mp3's vannacht eens downloaden en beluisteren (ivm met mijn download limiet - 's nachts vrij)
Is het nog de bedoeling dat ik een link ga plaatsen of maar even afwachten wat de kwaliteit is ?

groet,

Rob

woensdag 10 november 1999 @ 17:28:00 #31
653 [eNeRGy]
Ever tried to live without it?
pi_216790
Prachtig jongens / meisjes!!

volgende keer hoop ik dat het beter gaat...

Toch bedankt !

Greetinx [eNeRGy]

Oxytocine, imagine a world without!
pi_216791
Jammer van het slechte geluid, maar toch wel de moeite waard. Zeker waard om te herhalen!
Bedankt jongens en meisjes!
pi_216792
quote:
op 11-10-1999 om 05:19 PM schreef R@b het volgende:
Is het nog de bedoeling dat ik een link ga plaatsen of maar even afwachten wat de kwaliteit is ?

Natuurlijk R@b! Kijk maar even of je de kwaliteit goed genoeg vind om te linken.

pi_216793
Beste jochie is dit niet strafbaar volgens de wet?
Volgens mij wel,met een scanner mag je wel luisteren maar niet aan derden doorvertellen of zoiets.
Niet dat ik je wil tegenhouden ofzo maar ik wil niet dat je problemen krijgt ook al bedoel je het goed.

[Dit bericht is gewijzigd door el torro (Datum 11 November 1999).]

Mooi rood is niet lelijk,maar ik word er zo woest van.

pi_216794
quote:
op 11-11-1999 om 12:47 AM schreef el torro het volgende:
Beste jochie is dit niet strafbaar volgens de wet?
Volgens mij wel,met een scanner mag je wel luisteren maar niet aan derden doorvertellen of zoiets.
Niet dat ik je wil tegenhouden ofzo maar ik wil niet dat je problemen krijgt ook al bedoel je het goed.

WHAT THE FOK !!!!!!! jammer dan voor de wet er mag wel meer niet

OKE Jochie ik heb de link naar jouw mp3's vanochtend op mijn site gezte en een klein verhaaltje over hoe en wat. Lees het even dan hoor ik wel of het goed is. Ik moest het een beetje uit mijn hoofd doen want toen ik mijn site aan het updaten was vanochtend vroeg lag FOK er ineens uit en kon ik niets meer nalezen , dus ik kan een foutje hebben gemaakt maar dat los ik dan bij de volgende update wel weer op

Ik hoor het wel

Groeten
http://go.to/nl.actueel.big-brother

Rob

pi_216795
Prima R@b,

Verhaaltje is Ok. Iets hoger in deze topic staat nog wat meer Info.

pi_216796
Wat een interesse!
Ik heb nog nooit zoveel hits op een pagina met 4 linkjes gehad

Ik zou graag weten of jullie nog interessante dingen in deze files gehoord hebben die een leuk onderwerp van discussie zijn.

zaterdag 13 november 1999 @ 11:14:00 #38
1413 Raylo
rare jongens, die Veronica
pi_216797
Vanavond nieuwe ronde nieuwe kansen.... Wéér beter uitgerust dan vorige keer, gaan we maar weer een avondje zitten bij onze vrienden in het BB-huis... en hopenlijk betere geluidskwaliteit...

wish us luck

pi_216798
Sterkte!
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_216799
Veel succes!
  zondag 14 november 1999 @ 19:44:00 #41
1201 tina
Fok!Member
pi_216800
En? is het gelukt??
Greetz Tina

pi_216801
quote:
op 11-14-1999 om 07:44 PM schreef tina het volgende:
En? is het gelukt??

Ga maar kijken op: http://www.xs4all.nl/~gekmaken

zondag 14 november 1999 @ 23:27:00 #43
874 magic
Leest veel Post weinig
pi_216802
Welke van de files geeft de leukste info, of "moeten" we ze allemaal maar beluisteren, voor mij (overdag supersnel maar vuurmuur sávonds 33k6) is dit helaas :´( niet te doen.
Is het teveel gevraagd bij de files een klein tipje van de inhoudssluier op te lichten pleeeeeeease.
Thanks
I can accept failure, everybody fails at something, I can't accept not trying

maandag 15 november 1999 @ 11:14:00 #44
272 R@b
No-nonsens
pi_216803
Ik zou ook wel eens willen weten wat er op die nieuwe mp3's allemaal voor zaken staan en wanneer heb je het precies opgenomen ??

Kan ik de info op de doorlink-pagina ook even aanpassen

Zoe ook e-mail van gisteren

Rob

pi_216804
Ik heb een nieuwe topic aangemaakt: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002196.html

Wat mij betreft, kan deze topic gesloten worden.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')