Leek me grappig als ik m zou kennenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ken je niet denk ik, is geen didammer
En ik ben nog steeds benieuwd wie jij bentquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Leek me grappig als ik m zou kennen
Ik heb je wel doorquote:
quote:
heel natuurlijkquote:
Dat zijn heel veel mensen hierquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
En ik ben nog steeds benieuwd wie jij bent
succesquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik vraag het wel aan Aike, Joyce of Milja als ik ze ooit spreek![]()
Ik neuk heb hier met niemandquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Trouwens even voor de herhaling.. wie neukt heeft hier nou met wie? weet het al niet meer
En volgens mij is het niet moeilijk om door hun vrienden lijsten te kijken en kijken wie er in Nijmegen woont enzo...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik vraag het wel aan Aike, Joyce of Milja als ik ze ooit spreek![]()
Ik met hostiquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Trouwens even voor de herhaling.. wie neukt heeft hier nou met wie? weet het al niet meer
Ja maar ik heb niet zo'n zin om hun vriendenlijsten door te spittenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:54 schreef Californium het volgende:
[..]
En volgens mij is het niet moeilijk om door hun vrienden lijsten te kijken en kijken wie er in Nijmegen woont enzo...
owja hosti was hetquote:
Neem degene met de minste vrienden...Volgens mij heeft Aike er maar iets in de 300quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja maar ik heb niet zo'n zin om hun vriendenlijsten door te spitten
Pff.. kun je het net zo goed even zeggenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Neem degene met de minste vrienden...Volgens mij heeft Aike er maar iets in de 300
Iddquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pff.. kun je het net zo goed even zeggen
Schrijf je ideeen in iedergeval op!!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:56 schreef Yesse het volgende:
Hm. Ik denk dat mn essay wel wat gaat worden, heb opeens tonnen met ideeën ... Nu nog uitwerken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |