abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216732
quote:
op 11-07-1999 om 03:24 PM schreef ruby het volgende:
Even tussendoor hoor, weet iemand hoe je de vier streams tegelijk kan bekijken?
Ik heb al een paar adresjes geprobeerd, maar daar krijg ik steeds te zien dat het kanaal tijdelijk niet beschikbaar is.

Stream 3: Momenteel gebeurt er niet zo veel. De mannen zijn buiten nog aan het voetballen en de dames staan nog in de keuken.

Je moet BBspy eens proberen. Werkt erg goed.
Kijk in deze topic: http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum21/HTML/001932.html

pi_216733
Hoe zit het nou met Nookie 'r hand. Een uur geleden liep ze nog met een mitella om maar daarnet was ze vrolijk aan het touwtje springen. Lijkt me niet logisch.

Verder een hoop geschreeuw van buiten af. W en R zijn nog aan het voetballen.

B en A zijn de was aan het binnenhalen.
Er wordt een geel hoeslaken over de tafel gespannen door K en ze gaat maar alvast de tafel dekken uit verveling.

C is in de zithoek met iets vaags bezig. Oh ze is slingers aan het maken of zo???

zondag 7 november 1999 @ 16:59:00 #28
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_216734
R is aan het spelen, C zit weer als gewoonlijk mee te zingen... nu zit ze (of Ruud) zelfs mee te fluiten met de muziek. Volgens mij probeert ze zich zo echt te laten casten voor een musicak ofzo voor als ze weer weg moet...

Nu gaat ze weer zingen, liedje van E Clapton. Verder zit ze weer een hele tijd over zichzelf te lullen, maar ze heeft nog geen een keer: 'Dat is echt weer iets voor mij!' gezegd, dus dat valt al weer mee...

Ze is trouwens iets aan het knutselen maar wat??

pi_216735
zo te horen staan er nu een paar honderd man bij het huis !!
Van alles is weer waardeloos

pi_216736
Momenteel wordt er van buiten het huis gezongen voor Ruud. Hij vindt het prachtig. Bart luistert mee. Zijn het studenten van de Ruud-fanclub of NAC- supporters?
pi_216737
Oh, volgens mij zijn het allemaal mensen uit Breda die Ruud een hart onder de riem willen steken. Ruud heeft iedereen uit het huis opgetrommeld om te zingen: Breda bedankt!!!!!
  zondag 7 november 1999 @ 19:46:00 #32
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_216738
Goedemorgen allemaal, kom ik net mijn bed uitrollen zit ik met mijn bakkie koffie klaar om een goed gesprek te volgen tussen Ruud en Anouk en weer hoppa gordijnen dicht
  zondag 7 november 1999 @ 19:55:00 #33
215 misterDre
Paint it black!
pi_216739
Nee Bep je slaapt nog de gordijnen zijn gewoon open.

PS.: heb ik een beetje zachtjes gedaan!

pi_216740
Ben ik de enige die testbeeld krijgt, of is er weer iets aan de hand wat we niet mogen zien?
Sorry nu is er weer beeld maar dan van dan de straat en bizarre muziek op de achtergrond!

[Dit bericht is gewijzigd door JollyJoker (Datum 07 November 1999).]

Life is like a box off chocolates, you never know what you gonna get........
  zondag 7 november 1999 @ 20:10:00 #35
215 misterDre
Paint it black!
pi_216741
Ik bekijk de streams via de officiele BB-site op de non-flash site krijg ik geen beeld via de flash site wel. Vreemd!!!!
  zondag 7 november 1999 @ 20:10:00 #36
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_216742
Mogguh misterDre ja je hebt heeeeeeel zachtjes gedaan ik heb heerlijk geslapen enne bedankt voor het opendoen van de gordijnen
  zondag 7 november 1999 @ 20:17:00 #37
1400 Chafre
who am i...
pi_216743
Okee, er is weer beeld:
Voor de testbeelden zag ik net Karin nog van alles naar buiten gooien, ze had geen zin om af te wassen.
Nu zijn Cyril, Willem en Bart dat aan 't doen, Ruud masseert Anoek d'r nekkie en Karin en Maurice..... Met name Karin schijnt errug boos te zijn, Buiten is een feest aan de gang maar zij hebben niks! (op de helft...)
Wie ben ik om anderen te beoordelen

pi_216744
Er zijn weer bezoekers bij BB, ze zingen en schreewen dat Ruud een Teringlijer is!
De camara stream 2 non-flash is druk naar ze op zoek!

Life is like a box off chocolates, you never know what you gonna get........
  zondag 7 november 1999 @ 20:19:00 #39
995 PeteRp
What a decade!
pi_216745
Het is weer raak buiten het BB-huis. Dit keer staat er kennelijk een grote groep Heereveen-supporters. Willem reageert enthousiast als het klinkt: "Heereveen, ole, ole!!"
Tell the others!
  zondag 7 november 1999 @ 20:19:00 #40
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_216746
Een hoop geschreeuw nu voornamelijk naar Ruud vanaf buiten
  zondag 7 november 1999 @ 20:26:00 #41
1400 Chafre
who am i...
pi_216747
Karin is in de dagboekkamer geweest:
- Het feest is van de technici
- Een verrassing voor hun was te voorspelbaar geweest
- Ze krijgen een moeilijke weekopdracht, geestelijk en lichamelijk
- Misschien krijgen ze vanavond een videorecorder

rest moeilijk verstaanbaar....

Wie ben ik om anderen te beoordelen

zondag 7 november 1999 @ 21:17:00 #42
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_216748
Karin zit op de bank een boek te lezen en bemoeid zich niet met het geneuzel van Anouk en Cyril, Ruud ligt te slapen in de huiskamer en Bart en Maurice spelen tafeltennis
  zondag 7 november 1999 @ 21:26:00 #43
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_216749
Ruud ligt te snurken (denk ik), volgens mij ligt Maurice op de andere bank. Cyril is iets aan het doen maar wat weet niemand geloof ik, Karin werd net gevraagd of ze der zender omhad...
Ze krijgen nu net evrteld dat ze een tv krijgen...Maurice moet zijn zender ook aan doen. TV moet nu gehaald worden, geen idee wat ze krijgen, video van hunzelf??
Single staat op 1...
  zondag 7 november 1999 @ 21:29:00 #44
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_216750
Ze krijgen televisie??????????????en er wordt gemopperd dat Maurice zijn zender niet heeft aan staan. Verder vind ik het moeilijk te volgen door het gesnurk van Ruud op de voorgrond
  zondag 7 november 1999 @ 21:30:00 #45
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_216751
Ze hebben nu de tv, de 'omroeper' babbeld even gezellig met de mensen, en hij kwam even gelijk halen over de tekenaar van Kuifje...
Er hangen overigens allemaal slingers in huis, waarschijnlijk voor het 50-dagig bestaan oid.
Anouk en ik denk Gwillem staan te tafeltennisen...
pi_216752
Op Stream 3 een soort voice-over. Misschien de redactie in de DBK die microfoon was vergeten uit te zetten. Het lijkt iig 1 kant van een gesprek. Er wordt oa. gezegd, als je straks klaar bent met schrijven, tv ophalen uit voorraadkamer. Het was denk ik Bart die in de DBK zat. Wordt inderdaad verteld dat single op 1 staat, en dat de producent deze week misschien nog wel een aardigheidje langs komt brengen. Daarna wordt mr. X gevraagd tegen Maurice te zeggen zender aan te zetten.

Er wordt iets gezegd over een raadsel, de redactie is er hard over aan het nadenken. Zijn er nog niet over uit.

Dan hebben ze het over iets in het huis.. "Zoveel materiaal, goed zoeken."

Daarna niks meer te horen van deze voice-over stem.

NB. wordt dit de griep-epidemie episode?

zondag 7 november 1999 @ 21:33:00 #47
215 misterDre
Paint it black!
pi_216753
Een tijdje terug was er op dit forum het gerucht over een fake nieuwsuitzending waarin iets te zien zou zijn over een griepgolf misschien nu????
  zondag 7 november 1999 @ 21:34:00 #48
1358 Xhorder
He's back...
pi_216754
Ik schakelde net in op stream 3 en toen hoorde ik een stem van iemand die over "teveel materiaal" ofzo zat te praten. Ik kon het niet echt volgen.. Maar het was zeker niet iemand uit het BB huis... Ik denk iemand van de regie ofzo.. Die weer een knopje open had staan... Wacht.. ze krijgen een televisie!! Bart haalt hem op uit de voorraad kamer. Kweetniet wat er is. Maar ze hebben nu een TV! Volgens Willem gaan ze "gewoon" TV kijken...
... na vijf jaar
  zondag 7 november 1999 @ 21:35:00 #49
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_216755
Ja hoor ze hebben tv chips en cola
  zondag 7 november 1999 @ 21:41:00 #50
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_216756
Shit net nu er iets gaat gebeuren moet ik gaan werken hou het allemaal goed bij aub heb ik morgenochtend weer wat te lezen doeiiiiiii
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')