Onzin, onzin en leugens...quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:01 schreef Lambiekje het volgende:
...
Ze hebben al een tegenslag moeten verwerken dat het GEEN epidemie is en geen vrouwen treft buiten Afrika.
Het is en blijft gewoon een homodrugsziekte. Niks geen sexueel overdraagbaar.
Wat een verrassing... nog meer leugens! Kom op zeg...quote:AIDS is een verzamelnaam voor 29 symptomen .. die kan je best zonder HIV hebben. Zonder HIV dan krijg je behandeling voor de desbetreffende aandoening. Heb je wel HIV dan krijg je een coctail van medicijnen wat voor goed zou zijn voor KS en tegelijk voor baarmoederhalskanker en al die andere aandoeningen. No way dat ik de waanzin van de bigpharma geloof.
HIV is een ultrasmerige politieke hoax. Niets meer niets minder.
Die twee dingen die je noemt zijn wel bestaande termen, maar betekenen absoluut niet hetzelfde als 'AIDS zonder HIV'.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Kennelijk denkt de wetenschap daar anders over. Waarom verzint men dan IRIS / ICL naast HIV. De enige rede wat ik kan bedenken is dat er meer mensen aan de medicijnen moeten.
prima die stelling ... maar waarom geldt het WEL voor Afrika-AIDS. Daar wordt ondervoeding aangekaart als zijnde AIDS.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:45 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Die twee dingen die je noemt zijn wel bestaande termen, maar betekenen absoluut niet hetzelfde als 'AIDS zonder HIV'.
IRIS is een terugvalsverschijnsel bij behandelde AIDS-patiënten, niet een diagnose.
Bij ICL is er 'toevallig' hetzelfde aan de hand als bij AIDS (nl. te weinig CD4+-cellen), en dat betekent natuurlijk niet dat je het AIDS kunt noemen. Anders zou je van iemand met een aanval van reisziekte (algehele malaise en braken) ook wel kunnen zeggen dat hij 'griep zonder influenza' heeft, en vervolgens in twijfel trekken dat griep überhaupt veroorzaakt wordt door het influenzavirus.
ja en ?!? .. de bronnen zijn gewoon betrouwbare bronnen. dus wat is je punt?quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:25 schreef PICHT het volgende:
Ik gok dat lambiekje een beetje vaak op zapruder rondneust.
Right...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja en ?!? .. de bronnen zijn gewoon betrouwbare bronnen. dus wat is je punt?
Het probleem is alleen dat ze het weerbericht van morgen pakken als bron en vervolgens beweren dat het in Nederland 50 graden wordt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Kijk, ik persoonlijk vind het niet erg dat je dat doet, moet je zelf weten Maar je probeert eigenlijk wel anderen ervan te overtuigen dat dat de waarheid betreft. Je laat geen ruimte over voor discussies aangezien jij toch voet bij stuk houdt dat die waarheid de correcte is.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee lambiekje, wat je hier doet is LIEGEN. (om maar even mee te doen met de schrijfstijl)quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:22 schreef Lambiekje het volgende:
er is GEEN bewijs dat de huidige geaccepteerde AIDS hypothese waar is. De gehele basis is een gejatte LEUGEN.
Ik heb een idee voor een experiment. Het is niet helemaal wetenschappelijk verantwoord, maar van wetenschap moet jij toch niks hebben dus dat komt goed uit. Het experiment werkt als volgt:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
prima die stelling ... maar waarom geldt het WEL voor Afrika-AIDS. Daar wordt ondervoeding aangekaart als zijnde AIDS.
Misschien heeft hij wel een delta 32 gen wat hem immuun maakt voor aidsquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:56 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ik heb een idee voor een experiment. Het is niet helemaal wetenschappelijk verantwoord, maar van wetenschap moet jij toch niks hebben dus dat komt goed uit. Het experiment werkt als volgt:
Eerst gaat Lambiekje onbeschermde seks hebben met een HIV-positieve persoon. Dit kan geen kwaad immers, daar word je niet ziek van, laat staan dat je er AIDS van krijgt. Niks aan de hand dus.
Vervolgens gaat Lambiekje een tijdje in hongerstaking om ondervoed te geraken. Als het goed is krijgt hij nu symptomen van AIDS. Zo werkt het in Afrika immers ook.
Dit experiment bewijst dat Lambiekje gelijk heeft. En met hem gaat het nog steeds prima, AIDS bestaat immers niet.
Je doet me echt ongelooflijk veel aan Rudeonline denken, alleen gaat jouw waanzin over een ander onderwerp.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:22 schreef Lambiekje het volgende:
er is GEEN bewijs dat de huidige geaccepteerde AIDS hypothese waar is. De gehele basis is een gejatte LEUGEN.
Tja, dat is ook zo.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:47 schreef moussie het volgende:
Heren, ik zeg U, de zon draait toch om de aarde
De aandoeningen van AIDS bestaat wel. Dé manier (volgens de orthodoxie) waarop we het zouden moeten krijgen bestaat niet. Eigenlijk is de enige manier om ziek te wordein is middels de medicijnen. Raar toch, op bijsluiter staat (tenminste in Spanje) dat het eventueel AIDS kan veroorzaken.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:56 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Dit experiment bewijst dat Lambiekje gelijk heeft. En met hem gaat het nog steeds prima, AIDS bestaat immers niet.
Volgens mij zie ik aan de naam van de TS dat er een giant cock op de zaak zit...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:13 schreef Monolith het volgende:
Het komt allemaal goed. Ik lees in de OP dat de Cock op de zaak zit.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:01 schreef Lambiekje het volgende:
AIDS is een medicijnziekte, op dokters recept.
Tevergeefs maar toch: kom maar met de bron.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:01 schreef Lambiekje het volgende:
Raar toch, op bijsluiter staat (tenminste in Spanje) dat het eventueel AIDS kan veroorzaken.
Jeuj... nog meer leugens van Lambiekje.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De aandoeningen van AIDS bestaat wel. Dé manier (volgens de orthodoxie) waarop we het zouden moeten krijgen bestaat niet. Eigenlijk is de enige manier om ziek te wordein is middels de medicijnen. Raar toch, op bijsluiter staat (tenminste in Spanje) dat het eventueel AIDS kan veroorzaken.
zijn de toetsen e, g, l, n en u niet helemaal wegsleten bij je. Het enige wat jij kan typen zijn die 5 letters.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jeuj... nog meer leugens van Lambiekje.
Ey kijk nouquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
zijn de toetsen e, g, l, n en u niet helemaal wegsleten bij je. Het enige wat jij kan typen zijn die 5 letters.
Waarom post je nog uberhaupt?!! Maakt niet uit wat voor onderwerp, je bent ziekelijk aan het trollen. En nul komma nul inhoud aan discussie aan het meegeven. Ik weet zeer zeker dat jij geen enkele letter van dissidente kant hebt gelezen.
zielig heel zielig.
Nog altijd beter dan de inhoud uit je grote teen te zuigen. Baron Von Münchhausen kan nog wat van jou leren.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:30 schreef Lambiekje het volgende:
En nul komma nul inhoud aan discussie aan het meegeven.
Hij vergeet daar ook nog eens de meerdere topics in BNW waar ik en anderen toch echt duidelijk aan hebben gewezen welke 'feiten' in zijn hoofd niet kloppenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:37 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan de inhoud uit je grote teen te zuigen. Baron Von Münchhausen kan nog wat van jou leren.
Zoals je hopelijk wel weet staat AIDS voor Acquired Immuno-Deficiency Syndrome, en een syndroom heeft meerdere kenmerken/oorzaken, zo heeft iemand met het syndroom van Down bijvoorbeeld vaak een hartafwijking, en afwijkingen aan de ogen, maar uiteraard in verschillende gradaties per persoon. De gewogen som van die delen bepaalt in welke mate iemand aan een syndroom lijdt, maar dat alleen zegt niet zo heel veel over de individuele afwijkingen die er onderdeel van uit maken.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De aandoeningen van AIDS bestaat wel. Dé manier (volgens de orthodoxie) waarop we het zouden moeten krijgen bestaat niet. Eigenlijk is de enige manier om ziek te wordein is middels de medicijnen. Raar toch, op bijsluiter staat (tenminste in Spanje) dat het eventueel AIDS kan veroorzaken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |