abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59931278
quote:
Op zondag 6 juli 2008 13:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hartfalen is iets heel anders. Ziekenhuizen zijn goed voor harttransplantaties en beenbreuken.

Kan het niet zo zijn dat je door medicijnen dood gaat?!
Tig miljoen doden (in afrika) is door slecht water en ondervoeding. En andere ziektes als malaria en polio maar dat wordt allemaal over een kam geschoren. Ik ben niet de enige die het zegt. Vanaf dag 1 dat dr Gallo zijn onzin verkondigde zijn er dissidente artsen. Hiv, sars , h5n1 allemaal verzonnen viri.
Je leest er faliekant overheen, mijn huisarts schreef een homeopathisch middel voor, dus je argument dat huisartsen door bigpharma geïndoctrineerd zijn is pertinente flauwekul. En het was geen hartfalen, maar een aangeboren afwijking, maar soi, dat kan jij ook niet weten.

Wat je ook zegt, er zal altijd iemand zijn die het er niet mee eens is, daar ben jij een voorbeeld van, maar dat wil niet zeggen dat die automatisch gelijk heeft. Als die mensen in Afrika sterven door de dingen die jij noemt, waar sterven de HIV patiënten hier in Nederland dan aan?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_59931537
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:24 schreef fruityloop het volgende:
Als die mensen in Afrika sterven door de dingen die jij noemt, waar sterven de HIV patiënten hier in Nederland dan aan?
Beter gezegd, waarom sterven sommigen wel en anderen niet .. als het aan de medicatie zou liggen zouden ze allemaal doodgaan toch ?
pleased to meet you
pi_59932122
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:34 schreef moussie het volgende:

[..]

Beter gezegd, waarom sterven sommigen wel en anderen niet .. als het aan de medicatie zou liggen zouden ze allemaal doodgaan toch ?
En: als het in Afrika aan de ondervoeding ligt, waarom is er nu geen Aidsepidemie in Darfur, Somalië etc. etc. Er zijn overal over de wereld voedselrellen momenteel, maar geen woord over dat er ineens Aids heerst.

En: hoe verklaar je dat mensen massaal HIV-positief testen in Afrika en vervolgens ( ) óók nog eens Aids ontwikkelen? Of dat juist de kinderen -die het langst eten blijven krijgen in tijden van ondervoeding- ermee geboren worden en ervan doodgeen? Of dat ze het oplopen via de moedermelk en er geen ondervoeding in het spel is? Of dat het in enorme aantallen voorkomt in streken die nog nooit van honger gehoord hebben? ( In Afrika? Kan dat dan? Ja, dat kan en het is eerder regel dan uitzondering totdat de hele werkzame laag van de beroepsbevolking weggeslagen wordt dan).

Tevens wilde ik nog graag respons van Lambiekje op zijn opmerking "dat er nog nooit een arts uit Afrika door Aids besmet is" en ik te kennen gaf dat ik er wel degelijk één (van de velen) kende. hoe verklaar je dat?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 6 juli 2008 @ 20:32:35 #164
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_59932970
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:59 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Tevens wilde ik nog graag respons van Lambiekje op zijn opmerking "dat er nog nooit een arts uit Afrika door Aids besmet is" en ik te kennen gaf dat ik er wel degelijk één (van de velen) kende. hoe verklaar je dat?
Ik had over een westers arts overigens ...

kans is groot dat die docter per ongeluk de aidsrem-medicijnen tot zich genomen heeft (in spanje staat op de bijsluiter dat bijwerkingen de verschijnsel van aids heeft). Viraalbesmetting is een onmogelijkheid.

AIDS bestaat wel, de 29 symptomen, de manier waarop we het zouden moeten krijgen bestaat niet. En al helemaal niet door sexueelcontact. Mensen krijgen pas de verschijnselen als beginnen met de medicatie. En op miraculeuze wijze klaren mensen op als met de afgekeurde kankermedicijenen stoppen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 6 juli 2008 @ 20:42:47 #165
52357 Lambiekje
pi_59933257
quote:
Op zondag 6 juli 2008 18:41 schreef moussie het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze toch echt eerst die ziekte ontdekt en zijn daarna pas begonnen met het ontwikkelen van medicatie ..

Ik beweer trouwens nergens dat HIV>AIDS een nieuwe ziekte is, het is goed mogelijk dat er heel wat jaartjes mensen aan overlijden, dat het toen nog weg gezet werd als 'zwakke gezondheid', simpelweg omdat onze technieken nog niet ver genoeg ontwikkeld waren om de ware oorzaak te zien ..
Aids was uitgevonden omdat ze geen virus konden vinden voor kanker. Dr Gallo wilde gewoon iets ontdekt hebben dus heeft hij maar materiaal gejat van een Fransman Montagnier.
De autoriteiten wilden af van drugsheaumeaux. Dus is GRID in het leve groepen, wat langzamerhand in AIDS is genoemd. Homos waren niet blij met de term. En dat is het nu nog steeds, een drugshomoziekte, alleen in Afrika trekt het nepvirus zich daar niets van aan, daar is het een heteroziekte....
quote:
Ik bedoel maar, vergelijk het even op meer vlakken dan alleen HIV/AIDS .. wat kon een druppel bloed de politie toen en nu vertellen bvb, dat is een wereld van verschil, dankzij nieuwe technologieën .. zo zijn ze destijds ook eindelijk achter de waarheid gekomen bij de maagzweren, betere microscopen met een hoger oplossend vermogen en die bacterie was wel te zien, tenminste, zo heeft de arts van mijn vader het mij toen uitgelegd, nadat die arme man 20 jaar pijn en 3 operaties heeft gehad
ondanks 30 jaar onderzoek en echt triljarden dollars onderzoek is er nul, nada niets bereikt. Vaccinatie die per direct afgebroken moesten worden dit jaar en dan de TT, waarbij de industrie min of meer schoorvoetend toegeeft dan alléén in Afrika de mogelijkheid bestaat tot een epidemie.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 7 juli 2008 @ 00:25:25 #166
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59939360
quote:
Op zondag 6 juli 2008 11:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

wel goed zeggen ... aids is een benaming voor 29 symptomen. Die aandoeningen bestaan al eeuwen en is enigzins goed te behandelen (misschien niet alleemal even goed). HIV bestaat niet.

Waarom heeft iemand opeens vanaf 1984 een verzameling van ziektes ... i don't get it. Het is gewoon een bullshit leugen.

Bepaalde vormen van kanker valt op te lossen middels geluid. Uiteraard moet je wel in redelijk stadium erbij zijn. Ook valt kanker te genezen middels vitamine-therapie. Wat niet werkt is chemo. Dat maakt meer kapot dan dat het heelt.

Oja even vergeten dat homeopathie verkettert wordt door reguliere bigpharma geïndoctrineerde arts.
Dat is precies het probleem ja. Je hebt de benodigde kennis en/of intelligentie niet om te snappen hoe dat stukje van de medische wereld werkt. Prima, maar doe er dan niet dergelijke schadelijke uitspraken over.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 7 juli 2008 @ 00:28:28 #167
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59939398
quote:
Op zondag 6 juli 2008 20:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Aids was uitgevonden omdat ze geen virus konden vinden voor kanker. Dr Gallo wilde gewoon iets ontdekt hebben dus heeft hij maar materiaal gejat van een Fransman Montagnier.
De autoriteiten wilden af van drugsheaumeaux. Dus is GRID in het leve groepen, wat langzamerhand in AIDS is genoemd. Homos waren niet blij met de term. En dat is het nu nog steeds, een drugshomoziekte, alleen in Afrika trekt het nepvirus zich daar niets van aan, daar is het een heteroziekte....
Sodeju Hoeveel onzin kan er in een kort stukje tekst...
quote:
ondanks 30 jaar onderzoek en echt triljarden dollars onderzoek is er nul, nada niets bereikt. Vaccinatie die per direct afgebroken moesten worden dit jaar en dan de TT, waarbij de industrie min of meer schoorvoetend toegeeft dan alléén in Afrika de mogelijkheid bestaat tot een epidemie.
Triljarden? Das wel heul veul geld hoor
Onikaan ni ov dovah
pi_59945619
quote:
Op zondag 6 juli 2008 20:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat is het nou, is het uitgevonden of is het ontdekt ?
En kan je je voorstellen dat als je onderzoek doet naar leukemie, een ziekte die net als HIV je witte bloed-cellen aantast je iets anders kan vinden als waarop je gehoopt had ?
Kan je je ook voorstellen dat de uitvinding van het STM enorm heeft bijgedragen bij het vinden van tot dat moment onbekende ziekteverwekkers, dat we die voor die tijd gewoon niet konden zien ?
quote:
Ja joh, ze wilden af van de homo's en drugsgebruikers dus hebben ze maar een ziekte uitgevonden/gemaakt die op de ene kant van de planeet iedereen aantast en aan de andere kant alleen drugsgebruikers en homo's .. een virus met GPS blijkbaar, die weet waar die zich bevindt, zodra die Afrika verlaat besmet die ineens selectief .. of is het soms dat die mensen gezond naar het ziekenhuis gaan, daar medicijn krijgen en dan ineens ziek worden of zo ?

En wat dat benoemen aangaat, zo gaat dat nu eenmaal in de wetenschappelijke wereld, je vindt iets 'nieuws' en benoemd het, soms blijft deze eerste naam behouden, maar vaak wordt die later verandert, na nieuwe/aanvullende inzichten, of iemand anders heeft ongeveer tegelijkertijd hetzelfde ding ontdekt en je bedenkt samen een nieuwe naam.
quote:
Er zijn er wel meer ziekten waarna we al tig jaren onderzoek doen en maar weinig hebben bereikt .. niet alleen AIDS en kanker, maar denk aan MS, Parkinsons, Reuma ..

En tja, natuurlijk zal je in Afrika, of beter gezegd in gebieden waar je immuunsysteem het anyway al zwaar te verduren heeft, bevattelijker zijn voor zoiets als AIDS, en als je de omgeving-omstandigheden daarbij optelt .. veel vrouwen neuken is een bewijs van je mannelijkheid, geloven dat het gebruik van een condoom afbreuk doet aan je mannelijkheid, geloven dat het neuken van een maagd je geneest, er is geen geld om condooms te kopen, er is wel geld maar geen winkel/apotheek/ziekenhuis in de buurt waar je ze zou kunnen kopen, en last but not least, voorlichting is gericht op onthouding en monogamie en sluit aan geen een kant aan bij de plaatselijke cultuur en gebruiken .. nogal wiedes dat je het daar dan niet in de greep krijgt
pleased to meet you
pi_59955530
quote:
Op zondag 6 juli 2008 20:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik had over een westers arts overigens ...
Ik ook. Nederlands. Maakt dat uit dan? Als het een Afrikaanse dokter was geweest, dan was je theorie nog steeds kloppend?
quote:
kans is groot dat die docter per ongeluk de aidsrem-medicijnen tot zich genomen heeft (in spanje staat op de bijsluiter dat bijwerkingen de verschijnsel van aids heeft). Viraalbesmetting is een onmogelijkheid.
Ooooh dus al die dokters hebben per on-ge-luk en massaal rare pilletjes lopen slikken? "Zooo, nu ff mijn Davitamonnetje....oeps"
quote:
AIDS bestaat wel, de 29 symptomen, de manier waarop we het zouden moeten krijgen bestaat niet. En al helemaal niet door sexueelcontact. Mensen krijgen pas de verschijnselen als beginnen met de medicatie. En op miraculeuze wijze klaren mensen op als met de afgekeurde kankermedicijenen stoppen.
Degenen die ik ken/kende waren toch echt "mooi" ziek hoor voordat die medicijnen in het spel kwamen.
Ken jij eigenlijk een Aidspatiënt?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_59968869
Kwam toevallig vandaag nog een aantal 'interessante' ideeën over AIDS tegen:
-Veroorzaakt door een virus dat in de graftombe van Toetanchamon geplaatst was als straf voor degenen die deze tombe openden.
-Emotionele problemen in de jeugd.
-Genetisch defect
-Veroorzaakt door gebruik van amyl nitraat.

Kan TS misschien even aangeven waarom deze hypotheses onjuist zijn en die van hem juist?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_59972690
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 12:21 schreef Monolith het volgende:
Kwam toevallig vandaag nog een aantal 'interessante' ideeën over AIDS tegen:
-Veroorzaakt door een virus dat in de graftombe van Toetanchamon geplaatst was als straf voor degenen die deze tombe openden.
-Emotionele problemen in de jeugd.
-Genetisch defect
-Veroorzaakt door gebruik van amyl nitraat.

Kan TS misschien even aangeven waarom deze hypotheses onjuist zijn en die van hem juist?
Ik ben vorig jaar in die tombe geweest.. Het rook er wel wat muf, maar ik voel me nog prima kan ik melden, en volgens onze gids kwamen die doden vermoedelijk door het inademen van stof in de tombe, aangezien een aantal kleuren verf op de muren gemaakt zijn met zware metalen. (en wat doet een archeoloog? Juistem, oude meuk afstoffen)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 20:58:49 #172
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_59981555
Aids-epidemie afgeblazen? Zeer misleidende titel. Wellicht kun je zeggen: westerse aids-epidemie afgeblazen. 30 miljoen HIV-geinfecteerde Afrikaanse medemensen noem ik niet afgeblazen. Wat een denigrerend taalgebruik van westerse experts richting de niet-westerse volkeren die ondergaan aan deze ziekte.
What lies in the shadow of the statue?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 09:18:22 #173
52357 Lambiekje
pi_60114370
En weer is er een haarscheurtje in het HIV/AID$ verhaal. Het brokkelt langzamerhand af. Of zo als bij de reacties staat de ratten verlaten het zinkende schip
quote:
Roche stopt met AIDS-onderzoek.
Het zijn telkens maar kleine berichten, die zelden de Main Sewer Media halen, maar er lijkt zich toch langzamerhand een patroon af te tekenen. Deze keer is het Roche, een niet onbelangrijke farmaboer uit Zwitserland. Ze kappen met het ontwikkelen van (betere?) aidspillen, simpelweg omdat ze geen kans zien iets te produceren dat beter presteert dan de rotzooi die nu op de markt is. Hun HIV-onderzoekers krijgen allemaal een andere taak binnen het concern, aldus een woordvoerder van een Amerikaanse vestiging van Roche: “We gaan ons concentreren op gebieden van de virologie waar we werkelijke verbetering in de beschikbare medicatie tot stand kunnen brengen” (vrij vertaald).
Grappig overigens, dat in eerste instantie een aantal AIDS-activisten per e-mail van dit besluit op de hoogte werd gebracht. Treffend in dat bericht was dat Roche er van overtuigd is dat niemand (!) in staat zal blijken te zijn enige verbetering te brengen in de momenteel beschikbare ‘medicatie’.
Op Reuters vind je er meer over.
pi_60114419
Hoe haal je uit bovenstaande dan dat aids geen bestaande ziekte zou zijn?
Het mooi kotsende meisje.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 09:37:23 #175
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_60114610
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:18 schreef Lambiekje het volgende:
En weer is er een haarscheurtje in het HIV/AID$ verhaal. Het brokkelt langzamerhand af. Of zo als bij de reacties staat de ratten verlaten het zinkende schip
[..]
Ik zie dat begrijpend lezen een probleem blijft.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 15 juli 2008 @ 10:08:35 #176
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60115123
Googlen op hiv + aids en alle nieuwsberichten posten die totaal niets over je eigen stelling zeggen

Ik plaats hier een TVP. Hoewel TVP's eigenlijk ook maar verzinsels zijn van big pharma om ons tevreden te houden. Ze bestaan niet echt. Enkele van de symptomen wel, maar die worden ergens anders door veroorzaakt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_60115259
quote:
[..]

Alsjeblieft, léés je eigen bronnen nou eens, er staat "suspend" in de titel van het persbericht, en dat betekend zoveel als opschorten/stilleggen, omdat ze de onderzoekers voor meer doeltreffender onderzoeken denken te kunnen gebruiken, dat heeft niks met jouw verknipte wereldbeeld te maken, maar met gewone bedrijfsvoering.

En die commentaren op zaplog geven ook wel aan welke waarde je aan hun geknipte en verplakte nieuws moet hechten, ik geef de voorkeur aan de kale persberichten, zonder dat zij de boel vervuilen met hun gewauwel. Maar ik snap wel waarom jij er zo vaak komt hoor..
pi_60120885
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:16 schreef fruityloop het volgende:
Alsjeblieft, léés je eigen bronnen nou eens, er staat "suspend" in de titel van het persbericht, en dat betekend zoveel als opschorten/stilleggen, omdat ze de onderzoekers voor meer doeltreffender onderzoeken denken te kunnen gebruiken, dat heeft niks met jouw verknipte wereldbeeld te maken, maar met gewone bedrijfsvoering.
Precies, dit medicijn is en blijft een remmer, het zal nooit dusdanig verandert kunnen worden dat het de ziekte kan genezen .. als je dat inziet, na jaren onderzoek, je zit op een dood lopend spoor, je hebt alles geprobeerd wat je kon proberen maar komt niet verder, natuurlijk ga je het dan even in de koelkast zetten, je richten op iets anders, het is immers heel goed mogelijk dat nieuwe inzichten op een ander gebied je ook ideeën geven voor dit onderzoek
pleased to meet you
pi_60121299
quote:
[..]

Naja zeg, ik snap wel dat je graag bij je mening blijft, maar probeer dan in iedergeval goed onderbouwende bronnen aan te halen. Dit slaat nergens op
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_60121314
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hoe haal je uit bovenstaande dan dat aids geen bestaande ziekte zou zijn?
Ja dat is een beetje zijn hele probleem. Hij is niet in staat de materie te begrijpen en copy paste maar stukjes waarvan hij denkt dat ze zijn waanbeelden ondersteunen. Het bericht van Reuters stelt het volgende:
quote:
Swiss pharmaceutical company Roche Holding AG will suspend its HIV research because none of its pending medicines represent significant improvement over existing drugs, a company spokeswoman said on Friday.

[..]

Roche has partnered with Morrisville, North Carolina-based biotech Trimeris Inc to sell Fuzeon, which netted $266.8 million in sales last year. But the drug struggled because of its cost -- $25,000 for a year's supply -- exceeding the cost of other HIV drugs on the market, said Peter Staley, founder of AIDSmeds.com, which tracks HIV- related news.

[..]

Staley said Roche has never come up with an AIDS drug that has sold really well.
Ze zijn dus gewoon niet in staat om echt competitief mee te draaien in deze markt.
Mensen die denken dat in dit soort artikelen staat dat AIDS geen probleem is of dat HIV geen AIDS veroorzaakt moeten eens kappen met lijmsnuiven.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')