wel goed zeggen ... aids is een benaming voor 29 symptomen. Die aandoeningen bestaan al eeuwen en is enigzins goed te behandelen (misschien niet alleemal even goed). HIV bestaat niet.quote:Op zondag 6 juli 2008 11:05 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ach ja. Aids bestaat niet, en kanker genezen we gewoon via geluid. Wat moet jij in een mooie droomwereld leven zeg, waar je gewoon alles wat je wilt kan verzinnen en nog voor waar aannemen ook.
quote:Op zondag 6 juli 2008 11:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wel goed zeggen ... aids is een benaming voor 29 symptomen. Die aandoeningen bestaan al eeuwen en is enigzins goed te behandelen (misschien niet alleemal even goed). HIV bestaat niet.
Omdat hij aids heeft.quote:Waarom heeft iemand opeens vanaf 1984 een verzameling van ziektes ...
quote:Bepaalde vormen van kanker valt op te lossen middels geluid. Uiteraard moet je wel in redelijk stadium erbij zijn. Ook valt kanker te genezen middels vitamine-therapie. Wat niet werkt is chemo. Dat maakt meer kapot dan dat het heelt.
quote:Oja even vergeten dat homeopathie verkettert wordt door reguliere bigpharma geïndoctrineerde arts.
Ga je weer, je scheert alles maar weer over 1 kam. Mijn huisarts schreef me toendertijd echinacea, om zo te voorkomen dat ik consequent aan de antibiotica moest, maar ik ben toch wel blij dat een Amerikaanse hartchirurg me geopereerd heeft, en niet de lokale bomendokter.quote:Op zondag 6 juli 2008 11:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wel goed zeggen ... aids is een benaming voor 29 symptomen. Die aandoeningen bestaan al eeuwen en is enigzins goed te behandelen (misschien niet alleemal even goed). HIV bestaat niet.
Waarom heeft iemand opeens vanaf 1984 een verzameling van ziektes ... i don't get it. Het is gewoon een bullshit leugen.
Bepaalde vormen van kanker valt op te lossen middels geluid. Uiteraard moet je wel in redelijk stadium erbij zijn. Ook valt kanker te genezen middels vitamine-therapie. Wat niet werkt is chemo. Dat maakt meer kapot dan dat het heelt.
Oja even vergeten dat homeopathie verkettert wordt door reguliere bigpharma geïndoctrineerde arts.
Hartfalen is iets heel anders. Ziekenhuizen zijn goed voor harttransplantaties en beenbreuken.quote:Op zondag 6 juli 2008 12:37 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ga je weer, je scheert alles maar weer over 1 kam. Mijn huisarts schreef me toendertijd echinacea, om zo te voorkomen dat ik consequent aan de antibiotica moest, maar ik ben toch wel blij dat een Amerikaanse hartchirurg me geopereerd heeft, en niet de lokale bomendokter.
Tig miljoen doden, en hij zegt doodleuk dat HIV niet bestaat....Zijn die dan zomaar dood neergevallen?
pff ..quote:Op zondag 6 juli 2008 09:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Tjeeess wat gek dat je dood gaat van de medicijnen. Maar heel mooi dat er nu eens wat verslagen zijn dat het geheel niet goed gaat met behandeling in Afrika.
maw, ze zijn dood gegaan ondanks de medicijn .. ze waren om te beginnen al te zwak om tegen de ziekte te kunnen vechten, met of zonder hulp van de medicatie ..quote:Anemia, thrombocytopenia and severe malnutrition were strong independent predictors of mortality.
Dat je die tig jaar terug niet had hangt natuurlijk helemaal niet samen met de ontwikkeling van technieken waardoor wij nu meer kunnen dan 30 jaar geleden .. en voor de rest is de wereld met al haar leven erop een statisch iets, niets veranderd, muteert, evolueert ..quote:Op zondag 6 juli 2008 13:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hartfalen is iets heel anders. Ziekenhuizen zijn goed voor harttransplantaties en beenbreuken.
Kan het niet zo zijn dat je door medicijnen dood gaat?!
Tig miljoen doden (in afrika) is door slecht water en ondervoeding. En andere ziektes als malaria en polio maar dat wordt allemaal over een kam geschoren. Ik ben niet de enige die het zegt. Vanaf dag 1 dat dr Gallo zijn onzin verkondigde zijn er dissidente artsen. Hiv, sars , h5n1 allemaal verzonnen viri.
Voor hiv>aids hypothese geldt dat ja. Niet een iemand. de gehele medische wereld.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:10 schreef moussie het volgende:
[..]
Dus als er iets nieuws op komt dagen moet het wel een uitvinding van de mens zijn, van een of ander grijp-graag die met een verzonnen ziekte miljarden binnen fietst
Volgens mij hebben ze toch echt eerst die ziekte ontdekt en zijn daarna pas begonnen met het ontwikkelen van medicatie ..quote:Op zondag 6 juli 2008 17:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Voor hiv>aids hypothese geldt dat ja. Niet een iemand. de gehele medische wereld.
Enige echt (relatief) nieuwe ziekte is Morgellons.
Je leest er faliekant overheen, mijn huisarts schreef een homeopathisch middel voor, dus je argument dat huisartsen door bigpharma geïndoctrineerd zijn is pertinente flauwekul. En het was geen hartfalen, maar een aangeboren afwijking, maar soi, dat kan jij ook niet weten.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hartfalen is iets heel anders. Ziekenhuizen zijn goed voor harttransplantaties en beenbreuken.
Kan het niet zo zijn dat je door medicijnen dood gaat?!
Tig miljoen doden (in afrika) is door slecht water en ondervoeding. En andere ziektes als malaria en polio maar dat wordt allemaal over een kam geschoren. Ik ben niet de enige die het zegt. Vanaf dag 1 dat dr Gallo zijn onzin verkondigde zijn er dissidente artsen. Hiv, sars , h5n1 allemaal verzonnen viri.
Beter gezegd, waarom sterven sommigen wel en anderen niet .. als het aan de medicatie zou liggen zouden ze allemaal doodgaan toch ?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:24 schreef fruityloop het volgende:
Als die mensen in Afrika sterven door de dingen die jij noemt, waar sterven de HIV patiënten hier in Nederland dan aan?
En: als het in Afrika aan de ondervoeding ligt, waarom is er nu geen Aidsepidemie in Darfur, Somalië etc. etc. Er zijn overal over de wereld voedselrellen momenteel, maar geen woord over dat er ineens Aids heerst.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:34 schreef moussie het volgende:
[..]
Beter gezegd, waarom sterven sommigen wel en anderen niet .. als het aan de medicatie zou liggen zouden ze allemaal doodgaan toch ?
Ik had over een westers arts overigens ...quote:Op zondag 6 juli 2008 19:59 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Tevens wilde ik nog graag respons van Lambiekje op zijn opmerking "dat er nog nooit een arts uit Afrika door Aids besmet is" en ik te kennen gaf dat ik er wel degelijk één (van de velen) kende. hoe verklaar je dat?
Aids was uitgevonden omdat ze geen virus konden vinden voor kanker. Dr Gallo wilde gewoon iets ontdekt hebben dus heeft hij maar materiaal gejat van een Fransman Montagnier.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:41 schreef moussie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze toch echt eerst die ziekte ontdekt en zijn daarna pas begonnen met het ontwikkelen van medicatie ..
Ik beweer trouwens nergens dat HIV>AIDS een nieuwe ziekte is, het is goed mogelijk dat er heel wat jaartjes mensen aan overlijden, dat het toen nog weg gezet werd als 'zwakke gezondheid', simpelweg omdat onze technieken nog niet ver genoeg ontwikkeld waren om de ware oorzaak te zien ..
ondanks 30 jaar onderzoek en echt triljarden dollars onderzoek is er nul, nada niets bereikt. Vaccinatie die per direct afgebroken moesten worden dit jaar en dan de TT, waarbij de industrie min of meer schoorvoetend toegeeft dan alléén in Afrika de mogelijkheid bestaat tot een epidemie.quote:Ik bedoel maar, vergelijk het even op meer vlakken dan alleen HIV/AIDS .. wat kon een druppel bloed de politie toen en nu vertellen bvb, dat is een wereld van verschil, dankzij nieuwe technologieën .. zo zijn ze destijds ook eindelijk achter de waarheid gekomen bij de maagzweren, betere microscopen met een hoger oplossend vermogen en die bacterie was wel te zien, tenminste, zo heeft de arts van mijn vader het mij toen uitgelegd, nadat die arme man 20 jaar pijn en 3 operaties heeft gehad
Dat is precies het probleem ja. Je hebt de benodigde kennis en/of intelligentie niet om te snappen hoe dat stukje van de medische wereld werkt. Prima, maar doe er dan niet dergelijke schadelijke uitspraken over.quote:Op zondag 6 juli 2008 11:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom heeft iemand opeens vanaf 1984 een verzameling van ziektes ... i don't get it. Het is gewoon een bullshit leugen.
Bepaalde vormen van kanker valt op te lossen middels geluid. Uiteraard moet je wel in redelijk stadium erbij zijn. Ook valt kanker te genezen middels vitamine-therapie. Wat niet werkt is chemo. Dat maakt meer kapot dan dat het heelt.
Oja even vergeten dat homeopathie verkettert wordt door reguliere bigpharma geïndoctrineerde arts.
Sodejuquote:Op zondag 6 juli 2008 20:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Aids was uitgevonden omdat ze geen virus konden vinden voor kanker. Dr Gallo wilde gewoon iets ontdekt hebben dus heeft hij maar materiaal gejat van een Fransman Montagnier.
De autoriteiten wilden af van drugsheaumeaux. Dus is GRID in het leve groepen, wat langzamerhand in AIDS is genoemd. Homos waren niet blij met de term. En dat is het nu nog steeds, een drugshomoziekte, alleen in Afrika trekt het nepvirus zich daar niets van aan, daar is het een heteroziekte....
Triljarden? Das wel heul veul geld hoorquote:ondanks 30 jaar onderzoek en echt triljarden dollars onderzoek is er nul, nada niets bereikt. Vaccinatie die per direct afgebroken moesten worden dit jaar en dan de TT, waarbij de industrie min of meer schoorvoetend toegeeft dan alléén in Afrika de mogelijkheid bestaat tot een epidemie.
Wat is het nou, is het uitgevonden of is het ontdekt ?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Aids was uitgevonden omdat ze geen virus konden vinden voor kanker. Dr Gallo wilde gewoon iets ontdekt hebben dus heeft hij maar materiaal gejat van een Fransman Montagnier.
Ja joh, ze wilden af van de homo's en drugsgebruikers dus hebben ze maar een ziekte uitgevonden/gemaakt die op de ene kant van de planeet iedereen aantast en aan de andere kant alleen drugsgebruikers en homo's .. een virus met GPS blijkbaar, die weet waar die zich bevindt, zodra die Afrika verlaat besmet die ineens selectief .. of is het soms dat die mensen gezond naar het ziekenhuis gaan, daar medicijn krijgen en dan ineens ziek worden of zo ?quote:De autoriteiten wilden af van drugsheaumeaux. Dus is GRID in het leve groepen, wat langzamerhand in AIDS is genoemd. Homos waren niet blij met de term. En dat is het nu nog steeds, een drugshomoziekte, alleen in Afrika trekt het nepvirus zich daar niets van aan, daar is het een heteroziekte....
Er zijn er wel meer ziekten waarna we al tig jaren onderzoek doen en maar weinig hebben bereikt .. niet alleen AIDS en kanker, maar denk aan MS, Parkinsons, Reuma ..quote:ondanks 30 jaar onderzoek en echt triljarden dollars onderzoek is er nul, nada niets bereikt. Vaccinatie die per direct afgebroken moesten worden dit jaar en dan de TT, waarbij de industrie min of meer schoorvoetend toegeeft dan alléén in Afrika de mogelijkheid bestaat tot een epidemie.
Ik ook. Nederlands. Maakt dat uit dan? Als het een Afrikaanse dokter was geweest, dan was je theorie nog steeds kloppend?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik had over een westers arts overigens ...
Ooooh dus al die dokters hebben per on-ge-luk en massaal rare pilletjes lopen slikken? "Zooo, nu ff mijn Davitamonnetje....oeps"quote:kans is groot dat die docter per ongeluk de aidsrem-medicijnen tot zich genomen heeft (in spanje staat op de bijsluiter dat bijwerkingen de verschijnsel van aids heeft). Viraalbesmetting is een onmogelijkheid.
Degenen die ik ken/kende waren toch echt "mooi" ziek hoor voordat die medicijnen in het spel kwamen.quote:AIDS bestaat wel, de 29 symptomen, de manier waarop we het zouden moeten krijgen bestaat niet. En al helemaal niet door sexueelcontact. Mensen krijgen pas de verschijnselen als beginnen met de medicatie. En op miraculeuze wijze klaren mensen op als met de afgekeurde kankermedicijenen stoppen.
Ik ben vorig jaar in die tombe geweest..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:21 schreef Monolith het volgende:
Kwam toevallig vandaag nog een aantal 'interessante' ideeën over AIDS tegen:
-Veroorzaakt door een virus dat in de graftombe van Toetanchamon geplaatst was als straf voor degenen die deze tombe openden.
-Emotionele problemen in de jeugd.
-Genetisch defect
-Veroorzaakt door gebruik van amyl nitraat.
Kan TS misschien even aangeven waarom deze hypotheses onjuist zijn en die van hem juist?
quote:Roche stopt met AIDS-onderzoek.
Het zijn telkens maar kleine berichten, die zelden de Main Sewer Media halen, maar er lijkt zich toch langzamerhand een patroon af te tekenen. Deze keer is het Roche, een niet onbelangrijke farmaboer uit Zwitserland. Ze kappen met het ontwikkelen van (betere?) aidspillen, simpelweg omdat ze geen kans zien iets te produceren dat beter presteert dan de rotzooi die nu op de markt is. Hun HIV-onderzoekers krijgen allemaal een andere taak binnen het concern, aldus een woordvoerder van een Amerikaanse vestiging van Roche: “We gaan ons concentreren op gebieden van de virologie waar we werkelijke verbetering in de beschikbare medicatie tot stand kunnen brengen” (vrij vertaald).
Grappig overigens, dat in eerste instantie een aantal AIDS-activisten per e-mail van dit besluit op de hoogte werd gebracht. Treffend in dat bericht was dat Roche er van overtuigd is dat niemand (!) in staat zal blijken te zijn enige verbetering te brengen in de momenteel beschikbare ‘medicatie’.
Op Reuters vind je er meer over.
Ik zie dat begrijpend lezen een probleem blijft.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:18 schreef Lambiekje het volgende:
En weer is er een haarscheurtje in het HIV/AID$ verhaal. Het brokkelt langzamerhand af. Of zo als bij de reacties staat de ratten verlaten het zinkende schip![]()
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |