Ey kijk nouquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
zijn de toetsen e, g, l, n en u niet helemaal wegsleten bij je. Het enige wat jij kan typen zijn die 5 letters.
Waarom post je nog uberhaupt?!! Maakt niet uit wat voor onderwerp, je bent ziekelijk aan het trollen. En nul komma nul inhoud aan discussie aan het meegeven. Ik weet zeer zeker dat jij geen enkele letter van dissidente kant hebt gelezen.
zielig heel zielig.
Nog altijd beter dan de inhoud uit je grote teen te zuigen. Baron Von Münchhausen kan nog wat van jou leren.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:30 schreef Lambiekje het volgende:
En nul komma nul inhoud aan discussie aan het meegeven.
Hij vergeet daar ook nog eens de meerdere topics in BNW waar ik en anderen toch echt duidelijk aan hebben gewezen welke 'feiten' in zijn hoofd niet kloppenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:37 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan de inhoud uit je grote teen te zuigen. Baron Von Münchhausen kan nog wat van jou leren.
Zoals je hopelijk wel weet staat AIDS voor Acquired Immuno-Deficiency Syndrome, en een syndroom heeft meerdere kenmerken/oorzaken, zo heeft iemand met het syndroom van Down bijvoorbeeld vaak een hartafwijking, en afwijkingen aan de ogen, maar uiteraard in verschillende gradaties per persoon. De gewogen som van die delen bepaalt in welke mate iemand aan een syndroom lijdt, maar dat alleen zegt niet zo heel veel over de individuele afwijkingen die er onderdeel van uit maken.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De aandoeningen van AIDS bestaat wel. Dé manier (volgens de orthodoxie) waarop we het zouden moeten krijgen bestaat niet. Eigenlijk is de enige manier om ziek te wordein is middels de medicijnen. Raar toch, op bijsluiter staat (tenminste in Spanje) dat het eventueel AIDS kan veroorzaken.
AIDS is een medicijnziekte, op dokters recept.
Er is zelfs een aidspatienten-forum opgezet dat is anderekijk.net. Mensen die dus wel eerst netjes naar hun fascist luisteren .. maar vervolgens de dissidente verhalen lezen. Vragen stellen aan hun behandeld arts, kan meneer er niet op antwoorden. Ik zie dat overigens als gewoon onkunde. Patienten hebben besloten van ik kap met jullie cocktail troep en ja wel ze worden explosief snel aan de betere hand. .. maar nee de arts u gaat nog sneller dood. Nee AID$-artsen zijn doelbewuste moordenaars. License to Killquote:Op donderdag 24 juli 2008 07:09 schreef YuckFou het volgende:
Omdat ik me echt groen&geel erger aan dit soort topics van jouw hand, ik denk dat je geen idee hebt hoe kwetsend dit kan zijn voor mensen met HIV of AIDS wil ik je graag hierheen verwijzen om de jongens daar te melden dat ze in en hoax zijn getrapt, niet ziek zijn en er volgens jou niks aan de hand is.
Als er iets is dat generaliseert dan is het de AIDS-hypothese. Denk daar maar eens over na.quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:47 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Zoals je hopelijk wel weet staat AIDS voor Acquired Immuno-Deficiency Syndrome, en een syndroom heeft meerdere kenmerken/oorzaken, zo heeft iemand met het syndroom van Down bijvoorbeeld vaak een hartafwijking, en afwijkingen aan de ogen, maar uiteraard in verschillende gradaties per persoon. De gewogen som van die delen bepaalt in welke mate iemand aan een syndroom lijdt, maar dat alleen zegt niet zo heel veel over de individuele afwijkingen die er onderdeel van uit maken.
Dat is met AIDS ook zo, en daarom alleen gaan jouw lompe generalisaties al mis, nog even afgezien van het feit dat ze onnodig kwetsend zijn, dat je alle anderen hier op FOK ook voor onwetend of nog erger verklaard is dan nog tot daar aan toe, maar mensen die dagelijks worstelen met de gevolgen van AIDS en HIV zó schofferen getuigd van een ongevoeligheid die ik nog nooit eerder ben tegengekomen.
En die bijsluiter, goh hoevaak wordt een bijsluiter wel niet bijgewerkt/slecht vertaald? De versie van de bijsluiter van mijn laatste medicatie was versie 3, revisie 2, dus dat zal waarschijnlijk een wat oudere zijn. Jij denkt serieus dat door een paar zinnetjes in 1 bijsluiter in 1 taal, het werk van honderden, zoniet duizenden wetenschappers in 1x onderuit gehaald kan worden?
Dat "ander kijk" forum heeft 90 leden, en dat forum voor Aids/HIV patiënten heeft er meer dan 3100, wat zeggen die cijfers je?quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als er iets is dat generaliseert dan is het de AIDS-hypothese. Denk daar maar eens over na.
Ik heb er even vluchtig doorheen gebladerd en ben niet echt overtuigd, en zoals ik het las de meeste daar ook niet, er word veel verwezen naar Amerikaanse fora, en veelal dezelfde antipathie tegen de pharma's gekoesterd als door jou.quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:10 schreef Lambiekje het volgende:
Er is zelfs een aidspatienten-forum opgezet dat is anderekijk.net. Mensen die dus wel eerst netjes naar hun fascist luisteren .. maar vervolgens de dissidente verhalen lezen. Vragen stellen aan hun behandeld arts, kan meneer er niet op antwoorden. Ik zie dat overigens als gewoon onkunde. Patienten hebben besloten van ik kap met jullie cocktail troep en ja wel ze worden explosief snel aan de betere hand. .. maar nee de arts u gaat nog sneller dood. Nee AID$-artsen zijn doelbewuste moordenaars. License to Kill
Mensen die dus zogenaamd HIV hebben medicijnen slikken en zich niet verdiepen in de materie. En wat ze nu precies slikken zijn jammerlijk STOM!!! bezig. Je leeft weer helemaal op als acuut stopt met de kutmedicijnen. Verhalen ten over vloede
En ja Freddie Mercury was onnodig!
De medicijnen die niet bestonden natuurlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:31 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Mag jij me gaan uitleggen waaraan hun vrienden dan destijds zijn gestorven?
Jij wil echt mensen dood hebben of niet?quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er is zelfs een aidspatienten-forum opgezet dat is anderekijk.net. Mensen die dus wel eerst netjes naar hun fascist luisteren .. maar vervolgens de dissidente verhalen lezen. Vragen stellen aan hun behandeld arts, kan meneer er niet op antwoorden. Ik zie dat overigens als gewoon onkunde. Patienten hebben besloten van ik kap met jullie cocktail troep en ja wel ze worden explosief snel aan de betere hand. .. maar nee de arts u gaat nog sneller dood. Nee AID$-artsen zijn doelbewuste moordenaars. License to Kill
No shit dat je dan op kan leven. Je hebt er alleen zo weinig aan als je een paar jaar later dood bent.quote:Mensen die dus zogenaamd HIV hebben medicijnen slikken en zich niet verdiepen in de materie. En wat ze nu precies slikken zijn jammerlijk STOM!!! bezig. Je leeft weer helemaal op als acuut stopt met de kutmedicijnen. Verhalen ten over vloede
En ja Freddie Mercury was onnodig!
Dat soort mensen moet echt worden aangeklaagd voor dood door schuld indien ze betreffende TS weten te overtuigen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:26 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
http://z9.invisionfree.com/Andere_Kijk/index.php?showtopic=1331
Brr.... Zelfs als iemand (empirisch) heeft ondervonden dat het beter is medicijnen te slikken proberen ze hem nog terug te draaien...
Precies en ook Lambiekje is derhalve gevaarlijk. Ik snap dan ook niet dat hij een podium krijgt in NWS.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:27 schreef Monolith het volgende:
Dat soort mensen moet echt worden aangeklaagd voor dood door schuld indien ze betreffende TS weten te overtuigen.
Iddquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:26 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Brr.... Zelfs als iemand (empirisch) heeft ondervonden dat het beter is medicijnen te slikken proberen ze hem nog terug te draaien...
Verbazingwekkend volk inderdaad. Ook een mooi topic: http://z9.invisionfree.com/Andere_Kijk/index.php?showtopic=705&hl=quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:26 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Het komt echt niet in ze op dat je een virus gewoon kan waarnemen door een elektronenmicroscoop hè.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:55 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Verbazingwekkend volk inderdaad. Ook een mooi topic: http://z9.invisionfree.com/Andere_Kijk/index.php?showtopic=705&hl=
Post 1: "Amerikaanse wetenschappers (...) erin waren geslaagd een afbeelding te maken van de moleculaire structuur van hiv."
Post 2: "Doet me een beetje denken aan de ontdekkers van die nieuwe planeet. Ze "zien" het via het gebogen licht van sterren die vijf miljoen lichtjaren weg zijn, of zoiets. Het zal wel."
Post 3: "Hoe zouden ze die afbeelding gemaakt hebben? Penseel en papier? Photoshop?"
Ik dacht juist dat het probleem was dat wetenschappers gefinancierd werden door 'bigpharma'. Doet me een beetje denken aan deze beschrijving van de disccusiewijze van een user op andere fora:quote:Trouwens ook interessant dat de tweede poster opmerkt "Dat je weet, dat je belastingcenten voor wetenschappelijk onderzoek goed besteed worden." Ligt hier misschien een oorzaak voor de weerstand tegen 'de wetenschap': de (onjuiste) opvatting dat wetenschappers betaald worden met belastinggeld?
Helaas, die vrijwilligers met collectebussen lopen niet zonder reden rond.
quote:The truth of all previously established facts and conclusions are subject to their being convenient to the argument I am presently making.
Die "iconoclaster" is een gevaarlijk tiep zo te lezen.. Hmm, iemand die als emailadres wilgods@die welbekende microsoft dienst.com heeft, doet me denken aan 1 of andere fanaticus uit Staphorst oid..quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:26 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |