Doe ik ook altijd, niet de eerste en zeker niet de laatste keer dat je even je schouders erin moet zetten om fatsoenlijk naar buiten te komen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:12 schreef RemcoDelft het volgende:
't Is heel simpel: als ik uit een trein stap, loop ik haaks op de deur naar buiten. Als daar iemand staat, dan negeer ik ze en loop ik gewoon door...
Typisch Nederlands trouwens, zal wel komen doordat vrijwel niemand voor z'n lol (lees: uit vrije keus) met het OV gaat, maar dat het allemaal wordt opgedrongen door de overheid.
Was het neukbaar? Zo ja: ter plekke naaien. Zo nee: als "temeier" verhandelenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:57 schreef Duvel het volgende:
Hou ik de geestelijk minder bedeelde temeier tegen en gebied haar vriendelijk te wachten tot iedereen uitgestapt is.
denk eerder dat Hollanders gewoon verschrikkelijk onbeleefd zijn...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:12 schreef RemcoDelft het volgende:
't Is heel simpel: als ik uit een trein stap, loop ik haaks op de deur naar buiten. Als daar iemand staat, dan negeer ik ze en loop ik gewoon door...
Typisch Nederlands trouwens, zal wel komen doordat vrijwel niemand voor z'n lol (lees: uit vrije keus) met het OV gaat, maar dat het allemaal wordt opgedrongen door de overheid.
Ik neuk geen vrouwen onder mijn stand, en ik zou richting mijn klanten schaamte voelen als ik ze dit voor zou schotelen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:20 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Was het neukbaar? Zo ja: ter plekke naaien. Zo nee: als "temeier" verhandelen.
Het gebeurt niet zo vaak hoor, en meestal als je een beetje boos kijkt bij het uitstappen gaan ze wel aan de kant. Maar deze muts was niet voor rede vatbaar. Dat vind ik nog erger eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
denk eerder dat Hollanders gewoon verschrikkelijk onbeleefd zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus toch .
Er is zelfs een rechtevenredig verband met de breedte van de deuren en de doorstroomsnelheidquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:18 schreef thatsme het volgende:
In sommige museum treinen zie je aparte deuren voor instappen en aparte voor uitstappen! Er zal toch wel een reden hebben waarom dat afgeschaft is. Als is het idee voor de doorstroming niet slecht..
Absoluut niet! De mensen maken het kut, ik reis meestal met veel plezier met het OV en moet er niet aan denken naar m'n werk te gaan met de auto!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:09 schreef RemcoDelft het volgende:
Dit topic samengevat: OV is gewoon kut!
Er is toch ook ooit zo'n test geweest met dat de treinen dichter bij de stations stonden (dus afstand deur-perron minder groot) dat dit ook de doorstroom bevorderde?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:24 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Er is zelfs een rechtevenredig verband met de breedte van de deuren en de doorstroomsnelheid
Maar het gaat toch niet sneller dan de zwakste schakel en dat is het gangpad door de coupe's. Alleen in dubbeldekkers geeft het zin een breedere deur te hebben omdat er 2 stomen de trein in/uit kunnen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:24 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Er is zelfs een rechtevenredig verband met de breedte van de deuren en de doorstroomsnelheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |