Over de volgende westrijd heb ik ook helemaal niets geschreven. Het feit dat de spelers zo reageren is al heel wat in de goede richting.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:09 schreef Barca het volgende:
[..]
Over de scherpte: die was goed. Of dat de volgende wedstrijd ook zo is? De daad bij het woord voegen is niet vanzelfsprekend.
Dat sommigen hoop krijgen begrijp ik wel maar het gejubel "kampioen olé olé" is absurd!
Nooit meer op dit forum komenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:21 schreef Rumille het volgende:
Barca, wat ga je doen als we plotseling wel kampioen worden?
Nee, je zei niks over de volgende wedstrijd. Maar de spelers min of meer wel. Hun uitspraken "er kan nog van alles gebeuren" e.d. duiden op volgende wedstrijden in de groep.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:18 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Over de volgende westrijd heb ik ook helemaal niets geschreven. Het feit dat de spelers zo reageren is al heel wat in de goede richting.
En ben het absoluut met je eens "we gaan naar wenen" etc.is uiteraard veels te vroeg. Maar je kent de voetbalerij he, de waan van de dag.
Juichen voor de spelers, vloeken voor de coach. But ... it ain'tgonna happen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:21 schreef Rumille het volgende:
Barca, wat ga je doen als we plotseling wel kampioen worden?
quote:
zo dan......quote:
quote:Where the heck is johan anyway? Has she gone to watch it live?
MoM for me was Pirlo...
http://www.bigsoccer.com/forum/showthread.php?t=704267&page=11quote:well it's a singular award right? I think he did a bit more than sneijder and any dutch player...
especially in the 2nd half
quote:'Van Nistelrooy koning van randje buitenspel'
Ruud van Nistelrooij is de koning van randje buitenspel. Dat vindt de Braziliaanse bondscoach van Portugal, Luiz Felipe Scolari. De keuzeheer blikte terug op het veelbesproken doelpunt van de spits van Real Madrid in Oranje's eerste EK-wedstrijd tegen Italië (3-0). De treffer leek gemaakt in buitenspelpositie, maar verdediger Christian Panucci hief dat achter de achterlijn op. "Van Nistelrooij balanceert heel slim, hij is op dat gebied de beste ter wereld'', prees Scolari de Nederlander.
Het doelpunt tegen Italië had volgens Scolari echter niet goedgekeurd mogen worden. "Voor mij was dat wel buitenspel. In theorie misschien niet, maar ik vind dat de praktijk gisteravond de theorie heeft ingehaald.''
Ook de Portugese verdediger Ricardo Carvalho vond de treffer onterecht toegekend. "Ik begrijp dat de scheidsrechter dat in het veld niet allemaal kan omvatten, maar als je de tv-beelden rustig analyseert, moet je concluderen dat het een ongeldige goal was.''
Wat een gelul. De UEFA heeft zelf een statement gegeven dat het een terechte goal was, omgekeerd zouden ze hard staan bleren dat het op zeker een doelpunt was en dat de scheids het heel goed gezien heeftquote:
Echt he, check deze:quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:24 schreef AryaMehr het volgende:
Achterlijke Duitsers:
[..]
[/b]
[..]
http://www.bigsoccer.com/forum/showthread.php?t=704267&page=11
Duitserquote:Holland did not play any "beautiful attacking football". Germany and Portugal AND Italy have been better in that regard. I would put Italy level with Germany for that.
Italy created more chances and dangerous situations - that is, not quite proper "chances" but a good cross or through-ball away from a 1v1 with the goalie - in this match, of several types. You just got the sense that it was just one of those nights where nobody was going to finish for Italy.
Italy's passing was more proactive going forward and more subtle and inventive around the box.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:26 schreef Barca het volgende:
[..]
Nee, je zei niks over de volgende wedstrijd. Maar de spelers min of meer wel. Hun uitspraken "er kan nog van alles gebeuren" e.d. duiden op volgende wedstrijden in de groep.
Is niet alleen bij voetbal zo. Typisch Nederlands dat hypocriete gezeik. Qua politiek is het ook zo. Ene moment is Wouter Bos een held, volgende moment de grootste eikel en niet veel later ieders beste vriend.
[..]
Juichen voor de spelers, vloeken voor de coach. But ... it ain'tgonna happen.
quote:
Ja. Donadoni is ook wel eerlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:15 schreef RayMania het volgende:
Nu op de NOS de samenvatting van de wedstrijd met Italiaans commentaar.
Ik moet zeggen, erg sportief commentaar. Wel leuk.
En als Nederland geen kampioen wordtquote:
Marco keihard uitlachen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:18 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
En als Nederland geen kampioen wordt?
We zullen zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |