quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:26 schreef DANILXL het volgende:
wordt die dirkie kuyt uit katwijk mooi geuinterviewd door de bbc
goh wat een klasbak!
Welke feiten?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:24 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Ow ja, ik was even vergeten dat de feiten niet mogen gezegd worden.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:26 schreef DANILXL het volgende:
wordt die dirkie kuyt uit katwijk mooi geuinterviewd door de bbc
goh wat een klasbak!
Mijn god, vrouwen kunnen ook NIKS.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zet even neer wat die zegt ik krijg op dit moment alleen maar zwart beeld![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet niet pissen en vind BBC niet zo interessant
Oké wie heeft gebeld?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:28 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wie belt de BBC even over die regel?
Je zou een man kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, ik kan er wat aan doen dat die kutzender ineens zwart beeld hier geeft?
Dit is een grapje neem ik aan. Zo niet, dan ben ik het er totaal niet mee eens. Die analist heeft vast niet gelet op hoevaak hij balverlies leed en dat zijn kaatsen ook niet best was. Maar ja, heel verrassend is dat natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:27 schreef DANILXL het volgende:
van nistelrooy man of the match volgens analist
Idd, als ie supersnel was opgestaan en zn been er voor had gezet.... wat dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het is onlogisch om die kerel buiten het veld niet mee te tellen zolang niet voor een blessure o.i.d. is gefloten.
Hij vond het ook buitenspel en vond het nogal een onzinnige regel. Volgens de ene regel is het buitenspel, de andere niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:29 schreef Hephaistos. het volgende:
Kan iemand die Schot even voor me vertalen?
Nau jost wotch, he's ronnin' i', tha's a grea' finish!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:29 schreef Hephaistos. het volgende:
Kan iemand die Schot even voor me vertalen?
Dan had 'ie de bal weggehaald en was er geen discussiequote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:30 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Idd, als ie supersnel was opgestaan en zn been er voor had gezet.... wat dan?
Ik vroeg me ook al af welke wedstrijd hun hebben gezien.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:27 schreef dery1990 het volgende:
BBC : 'Man of the match van Nistelrooy'
WTF?
3-0 winnen van de wereldkampioen.. daar hoef je voor de rest geen woorden aan vuil te maken das gewoon supergoed.. dan MOET je wel goed gespeeld hebben.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:33 schreef Hantuchova80 het volgende:
BigKahuna. Hier mijn reactie.
Ik vond het voetbal absoluut niet van het hoogste niveau. Met de grootste wil van de wereld kan ik daar niet inkomen. Ik vind nog steeds dat veel mensen het door een veel te grote oranje-bril bekijken. Vergeet niet dat er bij Italië helemaal niets lukte.
Je zal het waarschijnlijk niet met me eens zjin, maar dit voetbal kan je toch in de verste verte niet vergelijken met het voetbal wat Nederland in de jaren die ik al noemde, speelde. Nederland speelde aardig, al vond ik dat Italië ( ondanks dat er zo goed als niets lukte ) toch nog wel redelijk wat kansen kreeg. In de eerste helft bv met die bal op de lijn. In de 2e helft de situatie met Grosso. Toni alleen voor Van der Sar. Maar Nederland was idd de betere ploeg. Dat zal ik ook niet ontkennen, alleen met dit voetbal van Nederland moet ik het nog zien of ze echt ver geraken.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:30 schreef Hertog_Martin het volgende:
Half nerdland pakt zn controller erbij zodra ze die rondjes om de spelers zienKAN IK M NU BESTUURUH?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:30 schreef Hertog_Martin het volgende:
Half nerdland pakt zn controller erbij zodra ze die rondjes om de spelers zienKAN IK M NU BESTUURUH?
Ik dacht ook dat ik Fifa aan het spelen wasquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:30 schreef Hertog_Martin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |