quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:33 schreef Hantuchova80 het volgende:BigKahuna. Hier mijn reactie.
Ik vond het voetbal absoluut niet van het hoogste niveau. Met de grootste wil van de wereld kan ik daar niet inkomen. Ik vind nog steeds dat veel mensen het door een veel te grote oranje-bril bekijken. Vergeet niet dat er bij Italië helemaal niets lukte.
Je zal het waarschijnlijk niet met me eens zjin, maar dit voetbal kan je toch in de verste verte niet vergelijken met het voetbal wat Nederland in de jaren die ik al noemde, speelde. Nederland speelde aardig, al vond ik dat Italië ( ondanks dat er zo goed als niets lukte ) toch nog wel redelijk wat kansen kreeg. In de eerste helft bv met die bal op de lijn. In de 2e helft de situatie met Grosso. Toni alleen voor Van der Sar. Maar Nederland was idd de betere ploeg. Dat zal ik ook niet ontkennen, alleen met dit voetbal van Nederland moet ik het nog zien of ze echt ver geraken.
Onzin. Nederland heeft laten zien dat ze nu samen met Portugal en Duitsland een serieuze kandidaat zijn voor de Europese titel. Alle andere landen kwamen lang niet zo overtuigend over. Het had 5-0 kunnen zijn, maar ook 3-2, echter dat is voetbal, waar we vroeger dat geluk niet hadden, hadden we dat deze wedstrijd wel. Als ze zo elke wedstrijd spelen, en dan nog verliezen, dan is het in ieder geval met opgeheven hoofd

. Overigens is de buitenlandse pers het ook roerend eens dat Nederland erg goed speelde.